معرفی و دانلود کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی TOP NOTCH (Fundamentals A-B) - سطر به سطر

عکس جلد کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی TOP NOTCH (Fundamentals A-B) - سطر به سطر
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی TOP NOTCH (Fundamentals A-B) - سطر به سطر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی TOP NOTCH (Fundamentals A-B) - سطر به سطر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی TOP NOTCH (Fundamentals A-B) - سطر به سطر

کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی TOP NOTCH (Fundamentals A-B) - سطر به سطر برای کسانی مناسب است که قصد دارند با کتاب آموزشی Top NOTCH انگلیسی بیاموزند. این کتاب حاوی فهرستی از تمامی لغات جدید کتاب درسی Top NOTCH همراه با معنی و مثال و تلفظ کلمات است. لغات واژه‌نامه به‌صورت سطر به سطر با کتاب دانش‌آموز Top NOTCH (Student book) مطابقت دارد. لغات کتاب Work book در این واژه‌نامه لحاظ نشده است؛ زیرا از دید نویسنده لغات کتاب Student book کفایت می‌کند. بهترین شیوه‌ی به‌کارگیری این واژه‌نامه به خاطر سپردن کلمات پیش از حضور در کلاس درس است. این واژه‌نامه به‌صورت چشمگیری دایرۀ واژگان زبان‌آموز را گسترش می‌دهد، زیرا تجربه ثابت کرده است که زبان‌آموز اگر به‌تنهایی و با اتکا به منابع اینترنتی و فرهنگ‌های لغت رایج مبادرت به استخراج معانی کند، زمان مدیدی را هدر داده و در استخراج معانی صحیح دچار اشتباه می‌شود. به‌خاطرسپردن معانی اشتباه کلمات انگلیسی خود ممکن است زمان‌بر و انرژی‌بر باشد.

کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی TOP NOTCH (Fundamentals A-B) - سطر به سطر برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر را به دوستداران یادگیری زبان انگلیسی توصیه می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واژه نامه انگلیسی فارسی TOP NOTCH (Fundamentals A-B) - سطر به سطر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات راین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات90
زبانانگلیسی
شابک978-622-5744-13-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی TOP NOTCH (Fundamentals A-B) - سطر به سطر

برای دریافت کتاب واژه نامه انگلیسی فارسی TOP NOTCH (Fundamentals A-B) - سطر به سطر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.