معرفی و دانلود کتاب ورای عشق

عکس جلد کتاب ورای عشق
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ورای عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ورای عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ورای عشق

کتاب ورای عشق نوشته‌ی اکرم جلالی به زندگی عاشقانه و پرماجرای دختری به نام مریم می‌پردازد. مریم که دختری دبیرستانی است به مرور شیفته‌ی برادر دوست خود می‌شود و این عشق ماجراهای بسیاری را برای او رقم می‌زند.

در بخشی از کتاب ورای عشق می‌خوانیم:

شصتم با خبر شد که می‌خواد راجع به چی حرف بزنه. توی حرفش پریدم و گفتم: آقای محترم اون چیزی که باید گفته بشه رو خونواده‌م به خانواده‌تون گفتن پس فکر نمی‌کنم حرف دیگه‌ای باقی مونده باشه. لطفاً مزاحم من نشین. قلبم تند تند می‌زد از لحاظ عصبی هم حسابی بهم ریخته بودم، خواستم برم هول شد. جلومو گرفت و مِن مِن کنان گفت: نه نه سوء‌تفاهم پیش نیاد من قصد مزاحمت ندارم فقط فکر کردم شاید اگه خودم باهاتون صحبت کنم بهتر باشه شاید توی تصمیمتون تجدید نظر کنین. حرف من مال دیروز و‌ امروز نیست مال چند ساله، چند ساله که شما رو زیر نظر دارم ولی این اواخر که توی راه مدرسه می‌دیدمتون هر دفعه که خواستم بیام جلو و حرف دلمو بزنم خجالت می‌کشیدم تا اینکه با مادرم درمیون گذاشتم و اونم با خانواده‌تون صحبت کرد که متأسفانه جواب خوبی نگرفت. با خودم گفتم شاید شما هم مثل باقی دخترا دارین ناز می‌کنین به قولی طاقچه بالا می‌ذارین این بود که تصمیم گرفتم خودم باهاتون صحبت کنم.

عصبانی شدم و با لحن تندی گفتم: ناز کنم؟ اصلاً شما کی هستی که من بخوام برای شما ناز کنم. اشتباه فکر کردین آقا من نه از شما نه از خونوادتون نه از تیپ و قیافتون از هیچیتون خوشم نمی‌یاد از هیچ لحاظی جور در نمی‌آییم من برای خودم آرزوهای زیادی دارم از زندگی انتظارم خیلی زیاده.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ورای عشق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آنوشامهر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات540
زبانفارسی
شابک978-600-98243-4-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ورای عشق

Ziba Abu
۱۴۰۲/۵/۱۳
رمان زیبایی بود بسیار روان، دلنشین وپایان خوبی داشت از خوندنش لذت بردم با ارزوی موفقیت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ورای عشق

برای دریافت کتاب ورای عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.