معرفی و دانلود کتاب وقتی که باد وزید

عکس جلد کتاب وقتی که باد وزید
قیمت:
۱۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وقتی که باد وزید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وقتی که باد وزید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وقتی که باد وزید

الیسن جکسن در کتاب وقتی که باد وزید داستان روزی را تعریف می‌کند که در یک جنگل بزرگ و زیبا، باد شدیدی در می‌گیرد، طوفان همه‌جا را به هم می‌ریزد و در این میان چند وسیله گم می‌شود؛ آیا کسی هست تصمیم بگیرد این وسایل را که باد جابه‌جاشان کرده، به دست صاحبان‌شان برساند؟ با این کتاب شعر زیبا همراه شوید تا پاسخ سؤال‌تان را بیابید!

درباره‌ی کتاب وقتی که باد وزید

برای یک داستان هیجان‌انگیز و مسحورکننده آماده‌اید؟ پس تا پایان این معرفی با ما همراه شوید و به دنیای کتاب وقتی که باد وزید (When the Wind Blew)، نوشته‌ی الیسن جکسن (Alison Jackson) سفر کنید. این کتاب کودکانه، فارغ از این‌که چند سال دارید، شما را به یک ماجراجویی‌ پر از تخیل، رؤیا و شگفتی دعوت خواهد کرد.

الیسن جکسن در کتاب وقتی که باد وزید داستان زنی مهربان را تعریف می‌کند که با بچه‌های بسیارش در خانه‌ای به شکل کفش زندگی می‌کند. روزی روزگاری، طوفان مهیبی در می‌گیرد و گهواره‌ای را که نوزاد زن در آن خفته و به نوک درخت آویزان است، به زمین می‌اندازد. مردم در پی یافتن مادر نوزاد برمی‌آیند و او را پیدا می‌کنند. در همین حین، مادر مهربان چشمش به یک جفت دستکش زیبا می‌افتد که طوفان آن را میان برگ‌ها و شاخه‌ها انداخته است. از این رو تصمیم می‌گیرد صاحب حقیقی دستکش‌ها را پیدا کند...

در ادامه، هر اندازه که آن‌ها به پیش می‌روند، با اشیائی مواجه می‌شوند که باد آن‌ها را از جای اصلی‌شان جابه‌جا کرده است. برای همین است که تصمیم می‌گیرند صاحبان اصلی وسایل را پیدا کنند؛ حالا فرقی نمی‌کند آن شیء یک جفت دستکش باشد یا یک سطل!

لازم است اشاره کنیم که داستان وقتی که باد وزید با زبان شعر روایت می‌شود. در واقع آنچه هم‌اکنون پیش روی شما قرار گرفته، یک شعر داستانیِ کودکانه است. الیسن جکسن کتاب نامبرده را برای کودکان پیش از دبستان نوشته، این اثر را منصوره عرب خراسانی به زبان فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا ترجمه‌ی او را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

نکوداشت‌‌های کتاب وقتی که باد وزید

  • کودکانی که با قافیه‌ آشنا هستند، از شنیدن آن در یک زمینه‌ی جدید لذت می‌برند و کودکانی که قافیه نمی‌دانند نیز به‌هرحال از آن بهره‌مند می‌شوند. (Kirkus Reviews)
  • همه‌ی ما داستان پیرزنی را می‌دانیم که با چند فرزندش در یک کفش زندگی می‌کرد. اما هیچ‌کس از روزی خبر ندارد که باد بسیار شدیدی وزیده و مهمان غیرمنتظره‌ای از راه رسیده است (گهواره و همه چیز). (وب‌سایت آمازون)

کتاب وقتی که باد وزید برای چه کسانی مناسب است؟

الیسن جکسن کتاب وقتی که باد وزید را برای رده‌ی سنی 4 تا 7 سال نوشته است.

در بخشی از کتاب وقتی که باد وزید می‌خوانیم

اون‌ها‌ به‌ سختی‌ توی‌ باد / رفتن‌ بالای‌ تپه‌ها
جایی‌ که‌ جیل‌ و‌ جک‌ با هم / می‌کشیدن‌ سطلو‌ حالا
یک‌ دفعه‌ پرت‌شد‌ تو‌ هوا / بره‌ای‌ ناز‌ و‌ پشمالو
یه‌ بره‌ی‌ سفید‌ و‌ نرم / شبیه‌ ابر‌ تپلو
بره‌ واسه‌ دختری‌بود / به‌ اسم‌ ماری‌ کوچولو
ماری‌دوون‌دوون‌ تو‌ باد / هی‌ می‌دوید‌ دنبال‌ او

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وقتی که باد وزید
نویسنده
مترجممنصوره عرب خراسانی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7924-90-9
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وقتی که باد وزید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب وقتی که باد وزید

برای دریافت کتاب وقتی که باد وزید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.