معرفی و دانلود کتاب پا به پا پنجم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان

برای دانلود قانونی کتاب پا به پا پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پا به پا پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پا به پا پنجم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان

کتاب پا به پا پنجم ابتدایی، نوشته‌ی حسن ربانی، سجاد سرزعیم و وحید گوران، یک اثر کمک‌آموزشی به همراه درسنامه و سوالات چهارگزینه‌ای است که با هدف ارائه‌ی هوشمندانه و هدفمند مطالب کتاب درسی تدوین شده و شما را برای آزمون تیزهوشان آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب پا به پا پنجم ابتدایی

کتاب حاضر مجموعه‎‌ای برنامه‌ریزی‌شده است که تمامی مطالب کتاب‌های کمک‌درسی را دربرمی‌گیرد و فصل به فصل شما را با نکات مهم آموزشی آشنا می‌کند. سوالات تألیفی کتاب پا به پا پنجم ابتدایی در جهت تسلط شما به مباحث هر فصل تدوین شده و از سطح آسان تا دشوار را دربرمی‌گیرند. ضمناً پاسخنامه‌ی تشریحی این کتاب به شما کمک می‌کند کمترین ابهامی درخصوص مطالب درسی در ذهنتان باقی نماند. برای یادگیری بهتر هر مبحث، پیشنهاد می‌شود ابتدا درسنامه را به‌طور دقیق مطالعه کنید، سپس به سراغ تست‌‌ها بروید تا مطالب به‌نحو منسجم‌تری در ذهنتان باقی بمانند.

تدوین محتوای کتاب پا به پا پنجم ابتدایی با جزئیات و نظرات کارشناسانه به انجام رسیده و حاصل همکاری حسن ربانی، سجاد سرزعیم و وحید گوران است. این کتاب از سوی انتشارات پویش اندیشه خوارزمی که در زمینه‌ی انتشار کتاب های کمک‌آموزشی با ساختار مفید و متفاوت اهتمام می‌ورزد، منتشر شده است.

کتاب پا به پا پنجم ابتدایی مناسب چه کسانی است؟

این اثر برای دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی نوشته شده و به آمادگی آن‌ها برای آزمون تیزهوشان کمک می‌کند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

فهرست مطالب کتاب

ریاضی
علوم تجربی
فارسی
مطالعات اجتماعی
هدیه‌های آسمان
پاسخنامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پا به پا پنجم ابتدایی: کتاب جامع تیزهوشان
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات517
زبانفارسی
شابک978-600-9904-72-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پا به پا پنجم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پا به پا پنجم ابتدایی

برای دریافت کتاب پا به پا پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.