معرفی و دانلود کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز

برای دانلود قانونی کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز

آیا به‌دنبال یک کتاب کمک‌آموزشی برای افزایش مهارت درک مطلب می‌گردید؟ کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان تألیف فرهاد حسن زاده، طاهره خلیلی کسمائی، معصومه نجفی پازوکی و مهتاب آشتیانی میرایی بهترین منبع کمک‌درسی ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم دبستان است که فهم و درک متون را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند.

درباره‌ی کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان

روان‌خوانی متون همیشه به معنای درک کامل مفاهیم آن نیست. بنابراین درک متن به‌عنوان یک مهارت زبانی تخصصی و بسیار مهم مطرح می‌شود که می‌بایست از سال‌های دبستان آموزش داده شود. کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان تألیف فرهاد حسن‌زاده، طاهره خلیلی کسمائی، معصومه نجفی پازوکی و مهتاب آشتیانی میرایی از جمله منابع کمک آموزشی در این زمینه است که دانش‌آموزان به کمک آن همه‌ی مهارت‌های لازم را برای درک بهتر متون یاد می‌گیرند. هر بخش از این کتاب با یک داستان جذاب و آموزنده آغاز می‌شود و در ادامه شامل نکات مهم، یادآوری، پاورقی و توضیحات بیشتر و در نهایت سوالاتی از خلال متن می‌شود. گفتنی است که این منبع آموزشی برپایه‌ی آزمون پرلز طراحی شده که که به‌ عنوان یکی از بهترین شیوه‌های آموزشی بین‌المللی برای یادگیری خواندن و درک متن معرفی می‌شود. دانش‌آموزان به کمک مرور و مطالعه‌ی این کتاب می‌توانند مهارت خلاقیت، تفکر و تخیل خودشان را پرورش دهند.

کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم که می‌خواهند مهارت لازم را برای درک و فهم متون به دست آورند، پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

پلنگ خوش‌خال
شاه و وزیر
شب باورنکردنی
میمون بلندپرواز
پند و عبرت
قاره‌ی قطب جنوب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درک متن 5 - پنجم دبستان: بر پایه‌ی آزمون پرلز
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-8347-14-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان

پرستو صدرا
۱۴۰۳/۱/۳۰
داستان زیبایی است که به تقویت درک متن ویادگیری مفاهیم مطالبی که می‌خوانیم با پرسش‌های مناسب یاری می‌رساند. بسیار از محتوا وسوالهای مطرح شده لذت بردم.
حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
فکر می‌کنم یکی از علت‌های مطالعه‌ی کم در بچه‌ها همین عدم درک متن هست ممنون به خاطر این کتاب مفید من توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان

برای دریافت کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.