معرفی و دانلود کتاب پانکراس - جلد اول

عکس جلد کتاب پانکراس - جلد اول
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پانکراس - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پانکراس - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پانکراس - جلد اول

کتاب پانکراس - جلد اول اثری از سامینو یورو و کری هارا ایزومی است. این مجموعه نخستین‌بار در فرمت وب و در سایتی که به انتشار مانگاهای ژاپنی اختصاص داده شده منتشر شد. در سال 2015 این مجموعه برای اولین‌بار به صورت یک کتاب به چاپ رسید. این اثر که با عنوان «بگذار جیگرتو بخورم» هم شناخته می‌شود، یک داستان عاشقانه‌ی دل‌ربا و متمایز است و داستان پسری را روایت می‌کند که با پیدا کردن دفترچه‌ی هم‌کلاسی‌اش، به رازی درباره‌ی او پی می‌برد.

درباره‌ی کتاب پانکراس - جلد اول

کتاب پانکراس - جلد اول (I Want to Eat Your Pancreas) اثری از سامینو یورو (Yoru Sumino) و کری هارا ایزومی (Idumi Kirihara) است. این مانگا خیلی زود توانست میان نوجوانان محبوبیت پیدا کند و به فروش بالایی دست یابد. این مجموعه ابتدا در فرمت مجازی در دسترس قرار گرفت و وقتی با استقبال جالب توجهی رو‌به‌رو شد، به صورت کتاب فیزیکی نیز در دسترس قرار گرفت. این مجموعه روایتگر داستانی است که می‌تواند اشکِ مخاطب‌اش را درآورد. یک داستان احساسی و عاشقانه که عواطف خوانندگان را نشانه می‌گیرد و تجربه‌ای رمانتیک برای‌شان رقم می‌زند. با خواندن عنوان رمان ممکن است احساس کنیم که با اثری کمدی و بامزه مواجه هستیم، اما در بطن این اثر با تلخیِ دراماتیکی روبه‌رو می‌شویم. داستانی که به راحتی فراموش نخواهد شد و تصویر دل‌نشین‌اش در ذهن مخاطب حک می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب پانکراس - جلد اول

داستان از این قرار است که یک دانش‌آموز پسر طی اتفاقاتی دفترچه خاطرات یکی از هم‌کلاسی‌هایش را پیدا می‌کند. او هنگام خواندن کلماتِ این دفترچه متوجه می‌شود نگارنده که دختری دوست‌داشتنی‌ست، به زودی خواهد مرد! چنین ضربه‌ی داستانی مهلکی باعث می‌شود تا پیرنگ میان این دو شخصیت را با چشمانی باز دنبال کنیم. داستانی احساسی که بی‌شک قلب‌مان را به درد خواهد آورد. شخصیت دختر داستان که به بیماری مرگ‌بار دچار است و به زودی خواهد مرد، این بیماری و واقعیت را از دیگران محفوظ نگه داشته و این رنج غریب و عظیم را به تنهایی به دوش می‌کشد. از میان تمام افرادی که در زندگی این دختر حضور دارند هیچ دوست و آشنایی از این بیماری خبر ندارد، مگر یکی از همکلاسی‌های پسرش که ناخواسته و به طور اتفاقی از آن مطلع شده است. این پسر به دختر بیمار قول و قسم‌اش می‌دهد که هیچ حرفی به کسی نخواهد زد و این راز میان‌شان برای همیشه دفن خواهد شد. همانطور که هر مخاطبِ داستان‌های مانگا می‌تواند حدس بزند، این راز به اشتراک گذاشته شده به عللی بدل می‌شود تا این دو شخصیت رابطه‌ی صمیمی‌ و نزدیک‌تری را باهم تجربه کنند. داستان این اثر احساسی که از دید اول شخص روایت شده رابطه‌ی احساسی و عمیق این دو شخصیت در آخرین ماه‌های زندگی این دختر بیمار را ترسیم می‌کند. در این داستان قرار ببینیم که چگونه یک راز مشترک تبدیل به دوستی میان دو فرد می‌شود.

کتاب پانکراس در دو مجلد توسط انتشارات نگاه آشنا منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب پانکراس

  • انتظار نداشتم که این کتاب را به این اندازه دوست داشته باشم. شخصیت‌های داستان بسیار دوست‌داشتنی و دل‌نشین هستند. (Katie Colson)
  • امیدوارم بقیه افراد نیز مانند من به خاطر عنوان کتاب آن را بخوانند. کتابی که لبخند بر لب‌هایم آورد، به گریه‌ام انداخت و حتی من را خنداند. همان‌طور که پیش‌تر گفتم، من هوادار رمان‌های نوجوان هستم و این کتاب هیچ‌گاه من را ناامید نکرد. این اثر بامزه بود، اما همچنین اشکم را درآورد. اثری که باعث می‌شود نسبت به دوستان‌تان بیشتر احساس نزدیکی کنید. (The Red and Grey)

افتباس‌های سینمایی و فرهنگی از کتاب پانکراس

  • فیلمی با عنوان Let Me Eat Your Pancreas به کارگردانی شو تسوکی کاوا با اقتباس از این اثر در سال 2017 منتشر شد.
  • فیلمی با عنوان I Want to Eat Your Pancreas به کارگردانی شینیچیرو اوشی جیمی در سال 2018 بر اساس این مانگا منتشر شد.

کتاب پانکراس - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این اثر به دوست‌داران کتاب‌های مانگا، انیمه‌های ژاپنی و داستان‌های نوجوان پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: یک همکلاسی معمولی
فصل دوم: دو قطب متضاد
فصل سوم: سفر قبل از مرگ
فصل چهارم: جرئت یا حقیقت
فصل پنجم: یک شوخی بد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پانکراس - جلد اول
نویسنده،
مترجمنیلوفر گنجی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-5260-69-6
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پانکراس - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پانکراس - جلد اول

برای دریافت کتاب پانکراس - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.