معرفی و دانلود کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول

عکس جلد کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول
قیمت:
۱۹۰۰۰ 9500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول

تنها راه دستیابی به یک زندگی رویایی شناختن راه‌های جذب انرژی‌های مثبت و مطلوب است؛ به همین دلیل الهه صحراپور دست به نگارش کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول زده است. این کتاب داستان مردی را روایت می‌کند که ناگهان اعلام می‌کند پدر دختری است و می‌تواند او را هرجایی که لازم باشد با خود ببرد.

درباره کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول:

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که اطرافمان سرشار از انرژی‌های مثبت و منفی است. طرز تفکر ما نه تنها بر کیفیت زندگی خود تاثیر می‌گذارد بلکه تاثیر مستقیمی هم بر چگونگی زندگی نزدیکانمان دارد. بی‌کیفیتی انرژی‌های جذب شده از دنیای کائنات، ضررهای بسیاری دارد و بر کل زندگی اثر منفی می‌گذارد.

الهه صحراپور در کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من، داستانی جذاب خلق کرده است در آن مرزهای میان حقیقت و وهم قابل تشخیص نیست اما حال و هوایی رازآلود و جذاب دارد. این کتاب دریچه‌ایست به سوی سرزمینی مادی با تجربیاتی فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز.

کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول مناسب چه کسانی است؟

چنانچه از خواندن داستان‌های ایرانی در ژانر علمی و تخیلی لذت می‌برید، مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول می‌خوانیم:

به او گفتم:

رامحوش تو هستی؟!

با لبخندی دلنشین گفت: بله من رامحوش رئیس و محافظ این قلمرو هستم و این جانشین من در آینده است که به دنبالم آمده. نگران نباش اتفاقات جالبی در این مدت که میهمان ما هستی برایت رخ می‌دهد که هر کدام به شدت عبرت آموز است برای آینده‌ای روشن.

به او گفتم: به راستی این قلمرو مکان زندگی آینده من است؟!

گفت: این سرزمین جایگاه زندگی گذشته تو قبل از به دنیا آمدنت با مداخله اشرف مخلوقات به دنیای ماده بوده است و تو از اصل خود فاصله گرفته ای، من می‌دانم سختی‌های بسیاری کشیده‌ای و فشارهای زیادی بر تو تحمیل شده است. بر سر تو در بین قلمروی ما و زمین ماده نزاع‌های بسیاری شده است و هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسیده ایم. تمام گذشته تلخی که در بین موجودات مادی داشته‌ای به خاطر اختلاف بین عصاره وجودی تو با ذات رشد نیافته آن‌ها بوده است.

به او گفتم برای امروز کافی است، از دیشب تا این لحظه حرف‌هایی گفتی که من الان کاملا گیج شده‌ام و دیگر طاقت شنیدن گفته‌های تو را ندارم. در این کشمکش‌ها بودیم که چشم‌هایم بسیار سنگین شد و خواب شدیدی به سراغ من آمد. درون کلبه تخت چوبی وجود داشت که یک پتوی قرمز رنگ درست شبیه پتوی خودم به روی آن انداخته شده بود، به سمت تخت رفتم و کمتر از چند ثانیه خوابم برد. خوابی عجیب و آرامی داشتم، در عالم خواب بودم که یکدفعه با سروصدای هولناکی چشمانم باز شد. وای خدای من چه چیز می‌دیدم، موجوداتی با اندازه‌های متفاوت. جالب اینجا بود که با زبانی صحبت می‌کردند که من اصلا متوجه آن نمی‌شدم، این موجودات از کدام سرزمین در اطراف من جمع شده‌اند و حرکات عجیبی از خود به نمایش در می‌آوردند که هر کدام از این حرکات برای خودشان معنی خاصی داشت. مثلا یکی از آن‌ها که به سختی قدش به 10 سانتی متر میرسید به راحتی ظرفی که در بالای قفسه وجود داشت را پایین می‌آورد، یکی دیگر که هیکل بسیار چاقی داشت به آسانی از بین میله‌های پشت پنجره به داخل کلبه وارد شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آذرفر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات106
زبانفارسی
شابک978-622-710185-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۹۰۰۰ 9500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول

برای دریافت کتاب پدر زمینی، پدر ماورائی من - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.