معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول، به تألیف رسول محسنی منش، سروش موئینی و کوروش اسلامی، مباحث درس ریاضی سه پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی تجربی را یکجا گردآوری کرده است و با ارائه‌ی تست‌های مرتبط با هر مبحث، درس ریاضیات را بهتر و عمیق‌تر به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول، با همکاری رسول محسنی منش، سروش موئینی و کوروش اسلامی، تمامی مباحث پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم درس ریاضی رشته‌ی تجربی را به صورت یکپارچه به شما ارائه می‌دهد. این کتاب شامل درسنامه، تست‌های تألیفی حاصل از بررسی کنکورهای اخیر، جداول آموزشی و نمودارهای کاربردی است و تمامی ایده‌های کنکورهای جدید را برای شما شبیه‌سازی می‌کند تا با آمادگی کامل در جسله‌ی آزمون سراسری کنکور حاضر شوید.

ساختار کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول با مقدمات و نکات کلیدی لازم برای تمامی فصل‌ها آغاز می‌شود. در ابتدای هر فصل مباحث مهم و پرتکرار، فصول مرتبط با کتاب‌های درسی و مباحث پیش‌نیاز مطرح شده‌اند. درسنامه‌ها شامل نکات، اشارات و یادآوری‌های ضروری برای فهم بهتر مطالب و حل سریع‌تر تست‌ها هستند. جداول، نمودارها و دسته‌بندی‌ها نیز در جای‌جای درسنامه به چشم می‌خورند تا درس‌ها را مؤثرتر و با نظم بیشتری یاد بگیرید. در خلال درسنامه نیز بعد از هر مبحث تست‌های مهم و مرتبط با آن آمده است. حل تست‌ها با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که سریع‌ترین و متداول‌ترین روش‌ها را به شما آموزش می‌دهد.

آزمون‌های کتاب با در نظر گرفتن نقطه‌های زمانی تدوین شده‌اند. برای مثال در نیم‌سال اول یا تعطیلات عید و ...آزمون‌های جداگانه‌ای برای ارزیابی ارائه می‌گردد که در متن خود کتاب موجود نیست. برای استفاده از این آزمون‌ها کافی است QR Code موجود در صفحه‌ی شناسنامه را اسکن کنید و سؤالات را ببینید. پاسخنامه‌ی این آزمون‌ها در جلد دوم کتاب موجود است.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول، ذیل مجموعه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای انتشارات خیلی سبز به انتشار رسیده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان رشته‌ی علوم تجربی و متقاضیان شرکت در کنکور این رشته می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمات
فصل صفر: قدرمطلق و جزء صحیح
فصل اول: تابع
فصل دوم: مثلثات
فصل سوم: حد و پیوستگی
فصل چهارم: مشتق
فصل پنجم: کاربرد مشتق
فصل ششم: هندسه (تفکر تجسمی و ...)
فصل هفتم: احتمال
فصل هشتم: معادله‌ی درجه دوم و سهمی
فصل نهم: معادله، نامعادله و تعیین علامت
فصل دهم: هندسه‌ی تحلیلی
فصل یازدهم: توابع نمایی و لگاریتمی
فصل دوازدهم: توان‌های گویا و عبارت‌های جبری
فصل سیزدهم: مجموعه و بازه
فصل چهاردهم: الگو و دنباله
فصل پانزدهم: شمارش، بدون شمردن
فصل شانزدهم: آمار
فصل هفدهم: هندسه
پاسخنامه‌ی کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات683
زبانفارسی
شابک978-622-230-256-6
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - درسنامه و سوال - دهم، یازدهم، دوازدهم: جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.