معرفی و دانلود کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان

عکس جلد کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان

کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان، اثری از پارسا پیکر، روان‌شناس ایرانیِ ساکن آمریکاست. پیکر مدتی را به کار روان‌درمانی در زندان گذرانده و اثر حاضر را که مملو از بصیرت‌های روانشناختی‌ست، تحت تأثیر فضای زندان و کار و گفت‌وگو با زندانیان به نگارش درآورده است.

درباره‌ی کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان

پارسا پیکر (Parsa Peykar) در کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان (The Bird from the Kingdom of Heaven) از دوران فعالیت‌های روان‌درمان‌گرانه‌ی خود در زندان گفته است. او مدتی قریب به دو سال، با بیش از 300 زندانی دیدار و گفت‌وگو داشته است. در این مکالمه‌ها، پیکر سعی کرده است تا علاوه بر ارائه‌ی خدمات روان‌شناختی، به استعدادهای آنان نیز پی ببرد و آن‌ها را پرورش دهد و از این طریق، یاری بیشتری به این زندانیان برساند. او در همین راستا، «بنیاد آزادی در قفس» را تأسیس کرده است. پارسا پیکر همچنین با برگزاری کلاس‌های هنردرمانی، تلاش کرده تا به زندانیان کمک کند فصل جدیدی را در زندگی خود آغاز نمایند.

پارسا پیکر ساکن آمریکاست. او در زندان‌های لس‌آنجلس، به کار روان‌درمانگری مشغول است. پیکر طی فعالیت‌های خود در زندان لس‌آنجلس با دو نوجوان زندانی به نام‌های دامیان و آدریان که دوران محکومیت خود را می‌گذرانند، آشنا می‌شود و از آن‌ها می‌خواهد تا برداشت خود را از آزادی بیان کنند. این دو نوجوان، هم مطالبی را درباره‌ی آزادی برای او می‌نویسند و هم سعی می‌کنند آنچه از این واژه می‌فهمند را نقاشی کنند. پیکر تحت تأثیر فضای زندان و افکار زندانیان درباره‌ی اسارت و آزادی، دست به نگارش کتاب پرنده‌ای از پادشاهی آسمان می‌زند و همچنین، نوشتن برخی مطالب کتاب و نیز تصویرگری روی جلد و داخل آن را بر عهده‌ی این دو نوجوان می‌گذارد.

از نظر پارسا پیکر، جسم دربند مانع از آن نمی‌شود که فرد از نظر درونی آزاد باشد. او این موضوع را در ملاقات با زندانیان به روشنی درک می‌کند. به باور پیکر، بزرگ‌ترین رسالت انسان، عشق و ترویج آن است، چرا که دستیابی به آزادی تنها از مسیر عشق ممکن می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان

کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان را شبنم سمیعیان به فارسی ترجمه کرده و خوانش آن را فائزه زمانی انجام داده است. این کتاب به همت انتشارات آوای چیروک منتشر شده است.

کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفداران و علاقه‌مندانِ آثار فلسفه و روان‌شناسی هستید، کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان می‌شنویم

یک عقاب رنگی در تصویر هست تا نمایانگر هویت پرنده‌ی مرده باشد. او با تأکید بر رنگ زرد، نور خورشید در یک قلب کشیده شده است یعنی جایی که حقیقت از آن بیرون می‌آید و در بیرون قفس، تونل قرار دارد. میله‌ها نشان‌دهنده‌ی اسارت حقیقت در قفس هستند.

صاحب پرنده در قالب واقعیتی دروغین پرنده را از قفس بیرون آورده و روی دیوار می‌گذارد. حالا با فریب پرنده و ایجاد توهم پرواز برای او شروع به چیدن بال‌هایش می‌کند. زیبایی آزادی و عشق، توهم عشق را از بین می‌برد و این حقیقت آشکار می‌شود که پرنده واقعاً به کجا تعلق دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
37 دقیقه
پرنده‌ای از پادشاهی آسمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان
نویسنده
مترجمشبنم سمیعیان
راویفائزه زمانی
ناشر چاپیانتشارات آفتابکاران
ناشر صوتیانتشارات آوای چیروک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان

برای دریافت کتاب صوتی پرنده‌ای از پادشاهی آسمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.