معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری
قیمت:
44900 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری تألیف محمدطه کاظمی و حسین صادقیان آفارانی متشکل از دو هزار تست در رابطه با اصول امنیت شبکه و اطلاعات است. نویسندگان تلاش کرده‌اند این کتاب کاربردی تمام مباحث مهم مربوطه را پوشش دهد و منبعی برای آمادگی کنکور و آزمون‌های استخدامی مشاغل فناوری اطلاعات و کارشناس رسمی دادگستری باشد.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری

امروزه اکثر خدمات مبتنی بر شبکه هستند و اطلاعات از این طریق جابه‌جا می‌شوند. اطلاعات مالی و بانکی و فردی همه‌ی ما در شبکه‌ها نگهداری شده و از همین مجرا انتقال پیدا می‌کند. واضح است که ضعف و ناایمن بودن فضای حفظ و تبادل اطلاعات تهدیدی بزرگی خواهد بود و می‌تواند به افشای مسائل محرمانه و شخصی، سرقت یا هر اتفاق ناخوشایند دیگری منتهی شود. بنابراین تقویت این فرآیند، یعنی ایمن‌سازی شبکه و ارتقای سطح امنیت اطلاعات، نقش مهمی در حفظ داده‌ها و به تبع آن، کاهش ریسک بحران‌های امنیتی خواهد داشت. این موضوع به خاطر حساسیتش معمولاً در سطح کلان مطرح است و بسیاری از سازمان‌ها و ادارت به اهمیت آن آگاهی دارند.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری گردآوری محمدطه کاظمی و حسین صادقیان آفارانی تلاش کرده نکات کلی و اساسی این شاخه را در قالب تست ارائه کند. این کتاب با مطرح کردن حدود دو هزار تست در مورد امنیت اطلاعات و شبکه، منبعی قابل‌توجه برای مطالعه و آموزش خواهد بود. متقاضیانی که به دنبال استخدام در مشاغل دولتی همچون فناوری اطلاعات و کارشناس رسمی دادگستری در رشته‌ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات هستند، از کتاب پیش‌رو می‌توانند به‌عنوان منبعی برای آمادگی و مرور مباحث استفاده نمایند. کتاب همینطور برای متخصصین شبکه‌ای که قصد شرکت در آزمون امنیت CCNA را دارند گزینه‌ی مناسبی است و می‌تواند مفید باشد. داوطلبین رشته‌ی فناوری اطلاعات که قصد دارند در مقطع دکتری شرکت کنند با مطالعه‌ی کتاب محمدطه کاظمی و حسین صادقیان آفارانی درک بهتری از تست‌های کنکور خواهند داشت و آمادگی بهتری برای آزمون کسب خواهند کرد. این کتاب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌ی رایانش امن هم منبع مناسبی خواهد بود تا در کنار کتاب‌های اصلی مطالعه کرده و اطلاعات خود را در زمینه‌ی اصول امنیت شبکه تکمیل کنند.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری را انتشارات فناوری نوین منتشر کرده است.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را می‌توان به دانشجویان و داوطلبین کنکور دکتری رشته‌های فناوری اطلاعات و متقاضیان آزمون‌های استخدامی کارشناس رسمی دادگستری و فناوری اطلاعات پیشنهاد داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات246
زبانفارسی
شابک978-622-7393-73-6
موضوع کتابکتاب‌های هک و امنیت، کتاب‌های آزمون‌های استخدامی
قیمت نسخه الکترونیک
44900 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری

عبدالرضا بهرامی
۱۴۰۲/۷/۲۵
اصلا نمیشه کتاب رو خواند
برای جواب هر تست باید 50 تا 100 صفحه رو بالا پایین کنیم
خوب جوابها و توضیحات رو پایان هر سوال میگذاشتین
فرشته بسطامی
۱۴۰۲/۴/۱۸
کتاب خوبی بود. ممنونم.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای امنیت اطلاعات و امنیت شبکه‌های کامپیوتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.