معرفی و دانلود کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش

عکس جلد کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش

کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش نوشته جیمز برکس، درباره‌ی دو دوست صمیمی است که بعد از یک سفر طولانی و پر دردسر بالاخره به جنگل محبوب خود بازگشته‌اند، پرنده می‌خواهد به مناسبت برگشتشان مهمانی بگیرد اما سنجاب حال و حوصله هیچ کاری ندارد.

موضوع کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش چیست؟

سنجاب و پرنده بعد از چند سفر پر ماجرا، به خانه برمی‌گردند. سنجاب قبل از هر کاری تصمیم می‌گیرد خانه‌اش را تمیز کند پس پرنده را به کنار رودخانه برای پیدا کردن آب می‌فرستد. اما رود خانه خشک شده است و هیچ آبی در آن نیست. پرنده و سنجاب با هم دنبال دلیل خشک شدن رودخانه می‌گردند و متوجه می‌شوند یک سگ آبی سد بزرگی درست کرده و مسیر رودخانه را بسته است. آن‌ها هر چه که به سگ آبی اصرار می‌کنند سد را خراب کند تا آب به همه جنگل برسد، راضی نمی‌شود. کتاب فرار از آتش (Bird & Squirrel On Fire) جلد چهارم از مجموعه رمان‌های تصویری پرنده و سنجاب است.

درباره مجموعه‌ی سنجاب و پرنده:

کتاب‌های سنجاب و پرنده (Bird & Squirrel) مجموعه‌ای از رمان‌های مصور با داستان‌هایی خنده‌دار هستند. نخستین جلد این مجموعه در سال 2012 منتشر شد. داستان‌های این مجموعه درباره دوستی یک پرنده‌ی مهاجر شجاع و نترس و یک سنجاب همیشه نگران است که با هم به سفر و ماجراجویی می‌روند. در هر کتاب اتفاقات عجیب و غریبی برای آن‌ها می‌افتد اما دوستی آن‌ها همچنان برقرار می‌ماند و به ماجراجویی با هم ادامه می‌دهند.

کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به تمام کودکان 7 تا 12 ساله که به داستان‌های مصور و طنز و کتاب‌هایی به شکل کمیک استریپ علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با جیمز برکس بیشتر آشنا شویم:

جیمز برکس (James Burks) نویسنده و تصویرگر مجموعه پرنده و سنجاب به مدت 15 سال در صنعت ساخت انیمیشن با کمپانی‌های بزرگی چون دیزنی، برادران وارنر و نیکلودئون فعالیت داشته و در ساخت چندین فیلم و مجموعه تلویزیونی همکاری کرده است. برکس رمان‌ها و کتاب‌های تصویری بسیاری برای کودکان نوشته است. او تصویرگری آثارش را خود به عهده دارد. رمان‌های تصویری برکس در سراسر دنیا به زبان‌های مختلفی ترجمه و منتشر شده‌اند.

در بخشی از پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش می‌خوانیم:

- دلت برای این همه تفریحی که کردیم تنگ نمی‌شود؟
- تفریح؟
- یک گربه افتاده بود دنبالمان که می‌خواست بخوردمان، نزدیک بود یک مار درسته قورتمان بدهد... کم مانده بود غذای نهنگ بشویم...
- یادت نرود که گله‌ی گرگ‌های گرسنه هم می‌خواستند تکه پاره مان کنند.
خوب، آن همه تفریحی که با فک پلنگی داشتیم را فراموش کرده‌ای؟ بی‌خیال بابا، همین چیزها زندگی را جذاب می‌کنند. یک روز برای بچه هایت تمامشان را تعریف می‌کنی.
- بچه؟ وای، نه، بچه بی بچه. بچه‌ها خرابکاری می‌کنند و دائم مریض می‌شوند. نه، ممنون. بچه بی‌بچه. من نخواستم. صدای چی بود؟
- هیچی. حس ششم من که هیچ هشداری بهم نمی‌دهد.
- کل مدتی که می‌شناسمت، حس ششمت حتی یک بار هم درست هشدار نداده.
- این جوری هم نیست. مثلا آن دفعه که خوردیم به کوه چی؟ حس ششمم زد به هدف!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش
نویسنده
مترجمآرزو صبوری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-600-462-181-6
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش

گلناز افشار
۱۴۰۲/۱/۸
برای پسرم گرفتم با این مجموعه علاقمند کتابخوانی شد
یسنا روحانی
۱۴۰۰/۴/۱۷
عالی ولی بقیه‌ی جلد هاش بهتره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش

برای دریافت کتاب پرنده و سنجاب 4: فرار از آتش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.