معرفی و دانلود کتاب کوشا چهارچرخ

عکس جلد کتاب کوشا چهارچرخ
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوشا چهارچرخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوشا چهارچرخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوشا چهارچرخ

کتاب کوشا چهارچرخ، نوشته‌ی جان سینا، قصه‌ی یک کامیون کوچولوی بامزه است. او با وجود این‌که چهار برادر بزرگ‌تر از خودش دارد و کوچک‌ترین عضو خانواده محسوب می‌شود، می‌خواهد به همه ثابت کند که شجاعت انجام کارهای بزرگ را دارد. کوشا، قهرمان داستان خودش است و به همین دلیل الگویی‌ست برای باور به خود و تسلیم نشدن در برابر سختی‌ها! گفتنی‌ست این اثر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب کوشا چهارچرخ

کتاب کوشا چهارچرخ (Elbow Grease)، اثر جان سینا (John Cena)، هنرمند و کشتی‌گیر معروف است که قصه‌ی مشکلات یک کامیون ته‌تغاری را روایت می‌کند. گوش کنید... صدای چرخ‌های سریع کوشا چهارچرخ است که دارد از بین صفحات کتاب به گوش‌مان می‌رسد! کامیون کوچکی که می‌خواهد در یک مسابقه‌ی هیجان‌انگیز به نام دربی تخریب با برادران خودش رقابت کند؛ برادرانی که هرکدام یک ویژگی خفن دارند! یکی آخرِ قدرت است و دیگری اِندِ سرعت! یعنی کوشا چهارچرخ می‌تواند در این مسابقه برنده شود؟! هیچ‌کس نمی‌تواند باور کند...

معرفی و دانلود کتاب کوشا چهارچرخ

نویسنده، یک پیام مهم را در داستانش پنهان کرده است. او که خودش در کودکی فشار رقابت میان هم‌سالان را تجربه کرده بود، می‌خواهد این موضوع را برای مخاطبش بیان کند که متفاوت بودن اشکالی ندارد‌ و نه‌تنها شکست بخشی از زندگی است، بلکه برنده شدن همیشه بهترین جواب و مطلوب‌ترین نتیجه نیست.

این کتاب هیجان‌انگیز و پرماجرا که با ترجمه‌ی سمیه حیدری خواندنی‌تر شده، برای اولین بار در سال 2018 منتشر و سپس در ایران توسط انتشارات مهرسا چاپ و در دسترس خوانندگان قرار گرفت.

نکوداشت‌های کتاب کوشا چهارچرخ

  • شخصیت‌پردازی‌ها آن‌قدر دقیق و جذاب است که خوانندگان می‌توانند هریک از شیارهای آن لاستیک‌های بزرگ را ببینند! (Publishers weekly)
  • او حقیقتاً یک پیام الهام‌بخش را به صمیمانه‌ترین شکل ارائه می‌دهد و تجربه‌ی خواندن این کتاب را شیرین و لذت‌بخش می‌کند. (Kirkus revies)

کتاب کوشا چهارچرخ برای چه کسانی مناسب است؟

قصه‌ی کوشا چهارچرخ، یک قصه‌ی پرماجرا برای آن دسته از خوانندگانی‌ست که عاشق سرعت و هیجان‌اند! این کتاب آموزنده را برای تمامی مخاطبین کودک 4 تا 8 سال پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب کوشا چهارچرخ می‌خوانیم

شب‌ها که بقیه‌ی ماشین‌ها توی محوطه خواب بودند، خانم مِل مکانیک، کوشا را می‌زد به برق تا شارژ شود. گاهی وقت‌ها برادرانش او را دست می‌انداختند و سربه‌سرش می‌گذاشتند، چون کوشا ماشین متفاوتی بود.

هه!... اون رو می‌زنن به برق!
رفیقمون همه‌شآویزونِ دیواره که!
او یه باتری لیتیومی داره و هر روز باید به یک منبع تغذیه‌ی الکتریسیته وصلش کرد تا شارژ بشه.
هاهاها... باید وصلش کنن به برق!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوشا چهارچرخ
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-7437-43-0
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کوشا چهارچرخ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کوشا چهارچرخ

برای دریافت کتاب کوشا چهارچرخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.