معرفی و دانلود کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2

عکس جلد کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2

کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2 به قلم آرون رینولدز، داستان آموزنده‌ی یک پرنده و کرکس را به تصویر می‌کشد که با وجود تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند، دوستان خوب هم هستند تا اینکه یک شبکه اینترنتی جدید باعث به وجود آمدن مشکلاتی در دوستیشان می‌شود.

موضوع کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2 (Nerdy Birdy Tweets) چیست؟

پرنده و کرکس دوست خوب یکدیگر بودند، آن‌ها با هم تفاوت‌های زیادی داشتند؛ پرنده عاشق بازی‌های اینترنتی بود ولی کرکس علاقه‌ای به آن‌ها نداشت. روزی پرنده با یک شبکه اجتماعی جدید به نام جیکتاگرام آشنا شد، جایی که می‌شد در آن کلی دوست جدید پیدا کرد، بازی کرد و عکس و فیلم به اشتراک گذاشت. پرنده هر روز بیشتر در جیکتاگرام وقت می‌گذراند و همین باعث شد که کم‌کم‌ دوستی‌اش با کرکس کمتر شود تا اینکه کرکس هم تصمیم گرفت عضو شبکه جیکتاگرام شود...

درباره‌ی مجموعه پرنده‌ی اینترنت باز:

آرون رینولدز (Aaron Reynolds) از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، با داستان‌هایی کودکانه و بیانی ساده به پدیده‌ی جهانی دنیای امروز یعنی اینترنت اشاره کرده است. تاثیر اینترنت بر روی زندگی انسان‌ها قابل انکار نیست؛ اینترنت حتی دنیای کودکان را هم تغییر داده است. در عصر امروز اکثر کودکان به بازی‌های اینترنتی مشغول هستند و حتی به آن وابستگی شدیدی هم دارند.

مجموعه پرنده‌ی اینترنت باز (Nerdy Birdy) در قالب داستان‌هایی سرگرم کننده و جالب به مفاهیم مهمی می‌پردازد. این داستان‌ها به کودکان می‌آموزد که نباید اجازه بدهند تا بازی‌های اینترنتی به روابط دوستانه‌ی آن‌ها آسیبی بزند. کودکان باید با هم سن و سالان خود معاشرت و بازی کنند و این بازی‌ها نتیجه‌ای جز تنهایی و انزوا برای کودکان ندارد. همچنین در این مجموعه کودکان یاد می‌گیرند که تفاوت‌های دیگران را بپذیرند، کسی را تمسخر نکنند و مراقب باشند که هر چیزی را در دنیای مجازی به اشتراک نگذارند.

کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2 مناسب چه کسانی است؟

داستان سرگرم‌کننده‌ی این کتاب همراه با تصاویر دوست داشتنی برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و جذاب خواهد بود.

در بخشی ار کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2 می‌خوانیم:

فردای آن روز کرکس تصمیم گرفت پرنده را غافلگیر کند. او هم عضو جیکتاگرام شده بود!
حالا دوتایی با همدیگر توی جیکتاگرام جیک می‌کردند؟

سر ناهار بازی را گذاشتند کنار و همه چیز مثل قدیم‌ها شد. ناهار همدیگر را مسخره کردند. شکلک‌های خنده دار درآوردند و عکس‌های بامزه از هم گرفتند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-248-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2

برای دریافت کتاب پرنده‌ی اینترنت باز 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.