معرفی و دانلود کتاب خوب، بد، گوشت خوار

عکس جلد کتاب خوب، بد، گوشت خوار
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوب، بد، گوشت خوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوب، بد، گوشت خوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوب، بد، گوشت خوار

کتاب خوب، بد، گوشت خوار نوشته‌ی آرون رینولدز، داستان طنز و آموزنده‌ی شیر، کوسه و گرگی را به تصویر می‌کشد که گوشت خوار هستند و به همین دلیل دیگر حیوانات جنگل آن‌ها را در جمع خود راه نمی‌دهند؛ در ادامه آن‌ها تصمیماتی می‌گیرند که باعث رقم خوردن ماجرا‌هایی بامزه می‌شود.

موضوع کتاب خوب، بد، گوشت خوار چیست؟

شیر، کوسه و گرگ هر کدام حیواناتی درنده و وحشی هستند که غذایشان گوشت است و با شکار کردن حیوانات دیگر خود را سیر می‌کنند؛ به همین دلیل بقیه‌ی حیوانات جنگل از آن‌ها دوری می‌کردند. با وجود اینکه شیر سلطان جنگل بود، کوسه خطرناک‌ترین شکارچی اقیانوس و زوزه‌ی گرگ هر جانوری را می‌ترساند اما اینکه هیچکدام از حیوانات جنگل آن‌ها را دوست نداشتند باعث شده بود تا دلشان بشکند. شیر، کوسه و گرگ تصمیم گرفتند تا خودشان را تغییر دهند تا حیوانات دیگر آن‌ها را دوست داشته باشند اما این تصمیم، اتفاقاتی خنده‌دار و جالب را در داستان رقم می‌زند و آن‌ها را متوجه نکته‌ای مهم می‌کند...

آرون رینولدز (Aaron Reynolds) در کتاب خوب، بد، گوشت خوار (Carnivores) با به تصویر کشیدن داستانی مفرح، به کودکان می‌آموزد تا خود را همانگونه که هستند، بپذیرند و دوست داشته باشند و به دلیل قضاوت‌ها و نظرات دیگران، خود را تغییر ندهند.

کتاب خوب، بد، گوشت خوار مناسب چه کسانی است؟

این داستان شیرین با تصاویری دوست داشتنی برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب خوب، بد، گوشت خوار می‌خوانیم:

گرگ خاکستری تقریبا هیچ وقت دختربچه‌ها را نمی‌خورد. این داستان «شنل قرمزی» بدجوری همه را گول زده. خرگوش کوچولوها همیشه بهش می‌گویند: اینقدر ما را دزدکی دنبال نکن.» اما او اصلا دزدکی این کار را نمی‌کند. کلا یواش راه می‌رود؛ با دندان‌های تیز دنده و چشم‌های ترسناک دست خودش نیست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوب، بد، گوشت خوار
نویسنده
مترجمحمیدرضا شکاری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-347-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوب، بد، گوشت خوار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خوب، بد، گوشت خوار

برای دریافت کتاب خوب، بد، گوشت خوار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.