معرفی و دانلود کتاب پرورش هوش هیجانی

عکس جلد کتاب پرورش هوش هیجانی
قیمت:
65900 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرورش هوش هیجانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرورش هوش هیجانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرورش هوش هیجانی

کتاب پرورش هوش هیجانی اثر کریستین وایلدینگ است. پس از خواندن این کتاب، درک شما از هوش هیجانی افزایش می‌یابد و درمی‌یابید که هوش هیجانی چگونه زندگی شادتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد! فردی که هوش هیجانی دارد، می‌داند چگونه از آن استفاده کند و تمام مهارت‌هایی را که برای رشد و تعالی بیشتری نیاز دارد، در اختیار خواهد داشت.

با خواندن کتاب پرورش هوش هیجانی (change your life with emotional intelligence)، سفری را شروع می‌کنید که اگر آن‌را ادامه دهید، زندگی‌تان به‌طور کامل تغییر می‌کند و اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا خواهید کرد؛ همچنین روابط شما با دیگران، در خانواده و اجتماع نیز بهتر خواهد شد و در کار خود موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد. اگر والد هستید (یا به‌هر طریق بر روی کودکان فعالیتی را انجام می‌دهید)، این فرصت را دارید که «مهارت‌های هوش هیجانی» را به فرزندانتان انتقال دهید و آن‌ها نیز با این روش می‌توانند روابط بهتری با محیط اطراف خود برقرار کنند، سطح عزت‌نفسشان افزایش می‌یابد، بیشتر می‌آموزند و از زندگی لذت بیشتری می‌برند! هم چنین شما درک کاملی از «معنا، مفهوم و تأثیر هوش هیجانی» کسب خواهید کرد، سپس شیوهٔ استفاده از این هوش را در حیطه‌های مختلف زندگیتان می‌آموزید که این فرایند موجب گسترش مهارت شما در زندگی خواهد شد.

در هر فصل، برای ارزیابی تعدادی تمرین، معین شده است. با خواندن این کتاب، سطح درک و مهارت شما افزایش می‌یابد. البته به‌میزان هوشمندی و ظرفیت درونی شما بستگی دارد که کدام مهارت‌ها و چه تعداد از آن‌ها را انجام دهید. اگر همهٔ مهارت‌ها را انجام دهید، نه‌تنها چیزی را از دست نمی‌دهید، بلکه بیشتر از حد تصور خود به‌دست خواهید آورد. انجام تمرینات، نباید برعهدهٔ فرد گذاشته شود؛ زیرا معمولاً بر طبق تجربه آن‌را انجام نمی‌دهند! به‌همین علت سعی شده است تمام تمرینات قابل اجرا باشد، فشاری بر روی خواننده ایجاد نکند و تعادل برقرار شود! اغلب مطالب این کتاب، نتیجهٔ خواندن، جذب و درک اصول هوش هیجانی خواهد بود.

کریستین وایلدینگ (Christine Wilding) سعی کرده است که کتاب را آن‌قدر فراگیر بنویسد تا تمام حیطه‌های زندگی؛ ازجمله کار، روابط شخصی و رشد فردی را در برگیرد؛ همچنین حیطه‌هایی که تمایل دارید فعالیت بیشتری بر آن‌ها داشته باشید. اگر فصلی از کتاب مورد توجه شما قرار نگرفت یا آن چیزی را که می‌خواستید، از آن دریافت نکردید، آن‌را نیز نادیده نگیرید؛ زیرا فصل‌های کتاب، در ارتباط با یکدیگر هستند. مهارت‌هایی که می‌آموزید در هر فصل آن تکرار می‌شود.گاهی ممکن است نیاز پیدا کنید، برخی «مهارت‌های مشابه» را برای «موقعیت‌های متفاوت» به‌کار ببرید. حتی اگر زمانی گمان کردید «این مهارت به کارم نمی‌آید...» آن فصل را نیز بخوانید و انجام دهید!

ما می‌توانیم به شیوه‌هایی متفاوت ذهن و زندگی‌مان را تغییر دهیم. برای شناسایی و کنترل هیجانات و احساسات، انتخاب‌های مثبت متعددی وجود دارد که می‌تواند مهارت‌های فکری (بازسازی شناختی) ما را گسترش دهد و نحوهٔ فکر و عملکردمان را با یکدیگر هماهنگ کند تا مهارت‌ها و ارزش‌های جدید را در زندگی بیاموزیم. کتاب حاضر، تمام جنبه‌های رشد هیجانی را شامل می‌شود تا جایی‌که می‌توانید زندگی خود را به‌صورت مثبت تغییر دهید. برخی از شما با «الگوی شناختی» آشنا هستید؛ الگویی که می‌گوید: «هر طور فکر کنید، همان‌طور احساس خواهید کرد» و برای آن‌هایی که با این الگو آشنا نیستند، مطالب روشن و مشخص خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: هوش هیجانی را بشناسید!
فصل 1: هوش هیجانی؛ در یک نگاه
فصل 2: چرا هوش هیجانی خیلی مهم است؟
بخش دوم: هوش هیجانی و شما، توانمند شدن
فصل 3: خودتان را چگونه می‌بینید؟
فصل 4: مثبت فکر کنید
فصل 5: رشد ارزش‌های بنیادین
فصل 6: هوش هیجانی و انعطاف‌پذیری
فصل 7: به‌کارگیری هوش هیجانی برای مقابله با خشم
بخش سوم: هوش هیجانی و ارتباط با دیگران
فصل 8: مسئولیت‌پذیری اجتماعی
فصل 9: رشد مهارت‌های ارتباطی
بخش چهارم: هوش هیجانی در عمل
فصل 10: هوش هیجانی در محل کار
فصل 11: هوش هیجانی در ارتباط صمیمانه
فصل 12: پرورش هوش هیجانی فرزندان
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرورش هوش هیجانی
نویسنده
مترجمشمس الدین حسینی، الهام آرام نیا
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-964-236-636-1
موضوع کتابکتاب‌های هوش و حافظه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
65900 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرورش هوش هیجانی

مانی نادری
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
این کتاب فوق العادست، ساده و روان و کاربردی. یکی از اساسی ترین‌های روانشناسی برای زندگی روانی راحت و بهره وری در زندگی هست. مکمل آموزه‌های این کتاب، دوره‌های روانشناسی "تحلیل رفتار متقابل" موسوم به اریک برن و "تئوری انتخاب" ویلیام گلاسر هست که به همه هم وطنان پیشنهاد می‌کنم برای ارتقای سطح سلامت روانی و روابطی خودشون و فرزندانشون و به طور کل داشتن جامعه سالم تر، پیگیر شرکت در این دوره‌ها باشن.
farid shahriari
۱۴۰۰/۱/۲۳
این کتاب بسیار کتاب خوبی است؛ اما پر از غلط‌های نگارشی و تایپی است. مترجم کتاب یا زبان اصلی کتاب را بلد نبوده است یا زبان فارسی را و یا هر دو! به نظر می‌شود کتاب حتی یک بار هم قبل از چاپ خوانده نشده است. من قصد معرفی این کتاب به شاگردانم را داشتم، اما اکنون به آن‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌کنم، مگر آن که زبان اصلی بدانند و نسخۀ اصلی کتاب را بخوانند.
کاربر 246
۱۳۹۶/۱۱/۱۷
فقط انتقاد نکنیم
برای بهتر شدن هماری کنیم و راه کار ارائه دهیم حتی اگر ناقص باشد
پیشنهاد: هر کاربر بتواند از فهرست بخشی را به دلخواه انتخاب و مطالعه نمایید حداکثر ده درصد کتاب وبرای هر کتاب این عمل یک بار بیشتر اتفاق نه افتد
قاسم میرزایی
۱۳۹۸/۲/۱۸
واقعا عالیه. باید قبل 18 سالگی باهاش آشنا میشدم. برای والدین که میخوان انسانهای نرمال و موفقی رو پرورش بدن حتما ضروریه. در یک کلام انسان رو سوار و حاکم بر زندگی میکنه.
mohsen ghaffari
۱۳۹۶/۹/۱۸
اینگونه کتابها مانند پیامبران امروزی از طرف خداوند می‌باشند که از اعماق وجود انسانهای عاشق برآمده و راهنمای بشر بر روی کره زمین می‌باشند.
امین اسکندری
۱۳۹۶/۸/۲۰
هنوز کتاب رو نخوندم اما خب همیشه از این موضوع یعنی هوش هیجانی استقبال میکنم. فکر میکنم کسانی که دنبال موفقیت هستن به جای کتابایی که قبلا مرسوم بود مثل راز و قله‌ها و... این دست کتاب‌ها رو بخونن
saeideh shoja
۱۳۹۹/۲/۱۲
قبل از هر چیزی تشکر میکنم بخاطر زحماتی که میکشید برای تهیه کتاب‌ها، سپاسگزارم، خیلی بهتر می‌شد اگر قبل از قرار دادن کتاب روی ترجمه نظارت میکردین. حیف این همه زحمتی که میکشین نیست؟؟؟؟
محمد تاج احمدی
۱۳۹۸/۸/۲۱
محتوای کتاب عالیه اما اصلا جمله بندی خوبی نداره
ای کاش کتابراه یک ویراستار استخدام میکرد که قبل از بارگذاری کتاب‌ها، یه ممیزی انجام بده، حیف این کتاب با این ترجمه
Mohammed Lotfi
۱۴۰۰/۹/۱۲
کتاب خیلی خوبیه عالی بزرگترین خوشبختی یک انسان سطح بالای روابط انسانیه که تمام جنبه‌های زندگی رو تحت شعاع قرار میده سلامت روان که سلامت جسم رو تضمین میکنه
Ali Mirzaie
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
من در حال حاضر تا فصل ششم مطالعه کردم بنظرم کتاب خوبیه و می‌تونه خیلی به رفتار ما کمک کنه حتما با حوصله و همراه با موزیک مدیتیشن بی کلام مطالعه کنید.
Mahdi Amiri
۱۳۹۸/۳/۱۹
واقعا نمی‌توان برای اینگونه کتاب‌ها قیمت گذاشت. به نظر برای موفقیت در امور لازمه با هوش هیجانی آشنا شد و آن را پرورش داد.
Emad Dehbozorgi
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
کتاب خوبی هست. در زمینه هوش هیجانی کتاب‌های زیادی نوشته شده ولی این کتاب خیلی مثال میزنه و مفهومی تر توضیح میده ممنون از کتابراه
زهرا مرادی
۱۳۹۹/۷/۱۸
من دارم این کتابو میخونم واقعا عالیه و کمک میکنه تا بتونی هیجاناتو بشناسی و اونهارو مدیریت کنی
شینا یوسفی
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
این کتاب می‌تونه جلددوم هوش هیجانی گلمن باشه اطلاعات کامل اما مختصر هست تمریناتش خیلی کمک کننده ست
Fatemeh Moradi
۱۳۹۷/۱/۹
بسیار عالی، به همه دوستان توصیه می‌کنم این کتاب عالی رو مطالعه کنند.
با تشکر از کتابراه دوست داشتنی
مشاهده همه نظرات 48

راهنمای مطالعه کتاب پرورش هوش هیجانی

برای دریافت کتاب پرورش هوش هیجانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.