معرفی و دانلود کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها

عکس جلد کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها

کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها نوشته‌ی کریس کارتر، داستان هیجان‌انگیز دانا و فاکس را به تصویر می‌کشد. آن‌ها شبی تصمیم می‌گیرند در چادر بخوابند اما با ماجراهایی که اتفاق می‌افتد خیال می‌کنند که آدم فضایی‌ها به زمین بازگشته‌اند. آیا واقعاً آدم فضایی‌ها به زمین آمده‌اند؟

موضوع کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها چیست؟

دانا و فاکس شب در چادری در حال خواندن کتاب پرونده‌های مجهول بودند که کم‌کم فاکس از اینکه آدم فضایی‌ها واقعاً وجود داشته باشند و به زمین بیایند، وحشت می‌کند. دانا می‌گوید که آدم‌ فضایی‌ها واقعی نیستند اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که هر دوی آن‌ها را به وحشت می‌اندازد.

داستان پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها (The X-Files: Earth Children Are Weird) یکی از محبوبترین برنامه‌های تلویزیونی در تمام زمان‌ها، اکنون با یک ماجرای مهیج، شیرین و علمی و تخیلی بازگشته است. کتابی ماجراجویانه که نه تنها برای کودکان ترسناک نیست بلکه به داستانی دوست‌داشتنی برای آن‌ها تبدیل خواهد شد.

کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها مناسب چه کسانی است؟

کریس کارتر (Chris Carter) این داستان جذاب همراه با تصاویر زیبا را برای کودکان سنین 3 تا 7 سال که طرفدار ماجراهای آدم فضایی‌ها و داستان‌های تخیلی هستند، به رشته تحریر در آورده است.

در بخشی از کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها می‌خوانیم:

دیدی؟ خبری از آدم فضایی‌ها نیست!
پس این سایه‌ی ترسناک چی؟
این که باستر است! بیا اینجا پسر!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-259-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها

برای دریافت کتاب پرونده‌های مجهول: فرازمینی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.