معرفی و دانلود کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)

عکس جلد کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی) کتابی مصور است که به قلم چارلی مکسی، نویسنده‌ی انگلیسی، نوشته شده. این کتاب داستانی لطیف و زیبا از پسربچه‌ی کوچک و تنهایی به نام چارلی را روایت می‌کند که در جنگل برفی گم شده است. او در جست‌وجوی راه برگشت، با حیواناتی دوست می‌شود که به او عشق و دوست داشتن را می‌آموزند.

درباره‌ی کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)

چارلی پسربچه‌ی کوچک و خجالتی، در جنگل گم شده است. او تنها توی جنگلِ پوشیده از برف به این طرف و آن طرف می‌رود که ناگهان یک موش کور سرش را از برف‌ها بیرون می‌آورد و به او سلام می‌کند. چارلی هم جواب سلامش را می‌دهد و می‌گوید گم شده است. گفت‌وگوی بامزه‌ای میانشان شکل می‌گیرد و در ادامه با هم در جنگل راه می‌روند تا هم چارلی راه خانه‌اش را پیدا کند و هم موش کور به غذای مورد علاقه‌اش، یعنی کیک، برسد. این دو نفر راه می‌روند و راه می‌روند و سر راهشان با یک روباه و یک اسب دوست می‌شوند و با هم اتفاقاتی را در جنگل برفی پشت سر می‌گذارند که عشق و دوست داشتن را به آن‌ها یاد می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی) (The Boy, the Mole, the Fox and the Horse: The Animated Story) با قلم زیبای چارلی مکسی (Charlie Mackesy) نوشته شده و قصه‌ی دوستی این چهار نفر را برای شما تعریف می‌کند. این چهار نفر، یعنی پسرک، موش کور، روباه و اسب در جنگل پیش می‌روند و از آرزوها، ترس‌ها و معنی دوست داشتن می‌گویند و یاد می‌گیرند که در خطرات از همدیگر حمایت کنند.

وقتی موش کور آرزوی پسرک را می‌پرسد، او به سادگی جواب می‌دهد: «خانه». گفت‌وگوهای ساده و ابراز عواطف و آرزوهایی شبیه به این در تمام کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی) به چشم می‌خورد. این کتاب با طنز ظریف و کلمات دلنشین، احساسات عمیق انسانی را مطرح می‌کند و معنای زندگی و ارزش عشق و محبت را به کودکان و نوجوانان می‌آموزد.

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی) با تصویرسازی‌های رنگی و چشم‌نوازِ بیش از صد تصویرساز در سراسر جهان تهیه و تدوین شده است. این تصویرسازان با همکاری چارلی مکسی، داستان دوستی پسرک و سه دوستش را زنده کرده‌اند.

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی) پیشتر با عناوین مختلفی به انتشار رسیده است. این نسخه‌ی رنگی را محمدجواد گلشنی به فارسی برگردانده و انتشارات یوشیتا تقدیم خوانندگان فارسی زبان کرده است.

نکوداشت های کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)

  • کتابی درباره‌ی مهربانی و آسیب‌پذیری که آدم‌ها را به هم نزدیک می‌کند. (واشنگتن پست)
  • این کتاب با زبانی جهانی از عشق، دوستی و مهربانی می‌گوید. (بر گریلس، نویسنده و مجری بریتانیایی)
  • ساده بگویم وجود این کتاب برای جهان امروز ما ضروری است. (میراندا هارت، بازیگر انگلیسی)
  • یک اثر هنری بی‌نظیر که دریچه‌ای به درون قلب آدمی باز می‌کند. (ریچارد کرتیس، کارگردان انگلیسی)

اقتباس سینمایی از کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)

انیمیشینی کوتاه به همین نام به کارگردانی پیتر بینتون و همکاری چارلی مکسی در سال 2022 ساخته شد که جایزه‌ی اسکار بهترین پویانمایی کوتاه را در سال 2023 از آن خود کرد. تصاویر زیبای نسخه‌ی پیش‌رو متعلق به همین انیمیشن هستند.

افتخارات و جوایز کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال، یو‌اس‌ای تودی و آمازون
  • نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب سال بریتانیا در سال 2020
  • منتخب کتاب سال بارنز و نوبل، 2019
  • منتخب کتاب سال واتر استونز، 2019
  • پرفروش‌ترین کتاب نیلسن، 2020

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی) برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان مخاطب اصلی این کتاب دلنشین و خواندنی هستند، اما از آن‌جا که یکی از بهترین نمونه‌های ادبیات کودک در باب انسانیت و عشق و همدلی محسوب می‌شود، توصیه می‌کنیم که در هر سن و سالی هستید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی) می‌خوانیم

پسرک گفت: «اوه، روباهه برگشت، فکر می‌کنی با ما بیاد؟»
موش کور جواب داد: «اوه، امیدوارم که بیاد.»
پسرک گفت: «شاید اونم گمشده.»
موش کور گفت: «خب، فکر می‌کنم هر کسی یک وقت‌هایی احساس گمشدگی بهش دست می‌ده. می‌دونم که خودمم همینجورم! اما اینو بدون که ما دوستت داریم و دوست داشتن باعث می‌شه تو به خونه برگردی.»
موش کور ادامه داد: «فکر می‌کنم هر کسی تلاش می‌کنه به خونه برسه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)
نویسنده
مترجممحمدجواد گلشنی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-622-5911-72-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)

دلارام 0074
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
یه کتابی هست شبیه شازده کوچولو که مطالب قشنگی رو در قالب داستان گفته که میتونید حرفایی که به هم میزنن رو نکته برداری کنید هر شخصیتی هم که توی داستان اورده نشونه شخصیت‌های درونی ما هست مثلا موش کور نماد ترس روباه نماد مرموز بودن اسب نشونه این بوده که با این که قدرتشو‌داشته خود واقعیشو مخفی کرده اصلا محتوای بچه گونه نداره در واقع برای بزرگتر هاست یا نوجوانا
زهرا
۱۴۰۳/۱/۱۱
سلام خسته نباشید ببخشید من کتاب رو خریدم اما میزنم مطالعه کتاب برام باز نمیشه و میزنه منتظر بمانید لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم
امین مانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
پر از احساس و لطیف و پر از نکات ریز آموزنده که باعث‌شده اصلا خسته کننده نباشه و شما ناخودآگاه تا آخر کتاب را می‌خوانید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی)

برای دریافت کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب (نسخه مصور رنگی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.