معرفی و دانلود کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب

عکس جلد کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب

کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب، نوشته‌ی چارلی مکسی داستانی عمیق و خالصانه درباره‌ی دوستی است که با نگاهی فلسفی و شاعرانه‌ بیان شده و به شما کمک می‌کند رنگ‌های زندگی‌تان را در کلمات جان‌دار و تصاویر زنده‌ی این اثر پیدا کنید. این کتاب از جمله پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز است و به‌تازگی انیمیشنی با اقتباس از داستان آن ساخته شده.

درباره‌ی کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب

شخصیت اصلی این داستان پسربچه‌ای‌ست که همه‌ی وجودش پر از حس تنهایی است، البته تا پیش از این‌که سروکله‌ی یک موش کورِ عاشق کیک پیدا شود. آن‌ها خیلی زود تبدیل به دوستانی صمیمی می‌شوند و کم‌کم روباه و اسب هم به این حلقه‌ی دوستانه می‌پیوندند. قرار است میان این دوستان تازه‌یافته اتفاقی رخ دهد که زندگی‌شان را دگرگون کند، اتفاقی که به‌سادگی رخ می‌دهد و دوستی‌شان را پایدار می‌کند. آن‌ها درباره‌ی مهم‌ترین مسئله‌ی عمرشان با هم صحبت می‌کنند و این مسئله «دوست داشتن» است. شاید از خود بپرسند باید چه کسی را بیش از همه دوست بداریم؟ این سؤالی‌ست که چارلی مکسی (Charlie Mackesy) در طول داستان به زیباترین شکل‌ به آن پاسخ می‌دهد.

کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب (The Boy, the Mole, the Fox and the Horse) ماجرای دوستی عمیق شخصیت‌هایی است که رسالت زندگی خود را عشق ورزیدن به خود و یکدیگر می‌دانند. این مسئله سبب شده هر چهارتایشان بتوانند در روزهای سخت و دشوار زندگی‌شان هدفی مشترکی پیدا کنند و محدودیت‌های ذهنشان را با امید بیشتری از سر راه بردارند. آن‌ها دوستانی تازه‌یافته‌اند که زندگی به‌موقع بر سر راه یکدیگر قرارشان داده است تا فرصتی برای آموختن و تغییرات عمیق پیدا کنند.

این کتاب سرشار از آموزندگی و امید است و خوانندگان را با چشم‌اندازی متفاوت از زندگی آشنا می‌کند؛ چشم‌اندازی که دوست داشتن را به جای دریافت از محیط بیرون، از سرچشمه‌ای تازه و همیشگی دریافت می‌نماید. تصویرگری این اثر از جمله جذابیت‌های آن است که عمیق و هنرمندانه انجام شده. می‌توانید خودتان را به جریان آرام کلمات و تصاویر سیاه و سفید و گاه رنگی این کتاب بسپارید و به نغمه‌ای از زندگی گوش بسپارید که هیچ جای دیگر نشنیده‌اید. این کتاب را احسان کرم ویسی ترجمه کرده و نشر پرتقال، به‌عنوان ناشر تخصصی کتاب‌های خیلی متفاوت آن را در دسترس شما قرار داده است.

اقتباس از کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب

سال 2012 انیمیشنی براساس این داستان و به همین نام ساخته شده است که پیتر بینتون، کارگردان، انیماتور و تصویرگر انگلیسی، با همکاری چارلی مکسی کارگردانی آن را بر عهده داشته است. جان کروکر داستان اقتباسی این اثر را نوشته و صداپیشگانی چون جود کوارد نیکول، تام هلندر و ادریس آلبا از صداپیشگان آن هستند. این انیمیشن نخستین بار در روز کریسمس از شبکه‌ی Apple TV پخش شده است.

جوایز و افتخارات کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب

  • کتاب سال واتر استونز در سال 2019
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین کتاب یو اس‌ای تودی

نکوداشت‌های کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب

  • داستانی شیرین که پیام‌های آن جهانی است... چارلی مکسی مردم جهان را گرد هم آورده است. (The Washington Post)
  • دریچه‌ای به سوی قلب انسان‌ها. (Richard Curtis)
  • جهان بسیار بیشتر از این‌ها به آثار این‌چنینی نیاز دارد. (Miranda Hart)
  • این کتاب به زبانی مشترک با تمام جهانیان سخن می‌گوید. (Bear Grylls)
  • اگر کلاسی وجود داشت که به ما می‌گفت چگونه انسان خوبی باشیم، این اثر، یک کتاب درسی می‌شد. (Horse Nation)

کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای نوجوانان بالای 12 سال نوشته شده، اما به‌خاطر حقایق غیرقابل انکار و ژرف آن، خواندنش برای بزرگسالان نیز لذت‌بخش خواهد بود.

با چارلی مکسی بیشتر آشنا شویم

چارلی مکسی متولد سال 1962 و اهل بریتانیاست. او کارتونیست و نویسنده‌ی حوزه‌ی کودک و نوجوان است. مکسی عمده‌ی شهرتش را مدیون کتاب «پسرک، موش کور، روباه و اسب سفید» است، اما در کارنامه‌اش آثار جالب توجه دیگری نیز (از جمله کتابی با عنوان عیسی) به چشم می‌خورد.

در بخشی از کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب می‌خوانیم

پسر پرسید: «اگر دلمان بشکند چه کار می‌کنیم؟»
با رفاقت رویش مرهم می‌گذاریم، اشک می‌ریزیم و صبر می‌کنیم تا خوشحال و امیدوار از نو زنده‌دل شویم.»
پسر پرسید: «نصیحت دیگری داری بهم بگویی؟»
اسب گفت:‌ «ارزش خودت را با نحوه‌ی برخورد دیگران نسنج.»
همیشه یادت باشد که تو موجود ارزشمندی هستی، پس اهمیت داری، دوستت دارند، در صحنه‌ی زندگی نقش منحصر به فرد خودت را داری
و می‌توانی کارهایی بکنی که به جز تو هیچکس دیگری نمی‌تواند انجامش بدهد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پسر، موش کور، روباه و اسب
نویسنده
مترجماحسان کرم ویسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-600-462820-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب

محمدعلی لطفی
۱۴۰۲/۶/۱۵
واقعا تاثیر گذار و فوق العاده بود جملات خیلی خوبی داره که میتونی توی جمع یا جلسه کاری استفاده کنی و تفسیرش کنی تا دیگران هم بهره ببرن
فاطمه
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
تصویر سازی کتاب عالی بود راجب متن هم میتونم بگم مختصر و مفید بود
جواد زارع
۱۴۰۲/۱/۴
کتابی عالی در حوزه راهنمای عملی و علمی برای زندگی بهتر
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب

برای دریافت کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.