معرفی و دانلود کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2

عکس جلد کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2

کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2 داستانی فانتزی و کودکانه به قلم اندی شپرد و درباره‌ی بچه‌ای است که یک اژدها را پیدا و با او زندگی می‌کند. شاید تصورِ نگهداری از یک اژدها در ابتدای کار، بسیار خوشایند و وسوسه‌برانگیز به نظر برسد، اما توماس باید فکر چاره‌ای برای شیطنت‌های آتشین این موجود جادویی بکند تا خودش و آدم‌های اطرافش را از آسیب‌های او در امان نگه دارد. این کتاب در فهرست نهایی نامزدان جایزه‌ی کتاب کودکِ واتر استونز قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2

اگر در یک روز تعطیل معمولی در اتاق خوابتان یک اژدها پیدا کنید، از آن به بعد دیگر چه چیز غیرعادی دیگری ممکن است اتفاق بیفتد؟ پرورش اژدها واقعاً جادویی به نظر می‌رسد، اما وقتی نفسِ آتشینش فعال می‌شود و هر پنج ثانیه یک بار می‌سوزید، مثل این است که یک آتش‌فشان پیش‌بینی‌نشده توی جیبتان داشته باشید! توماس همه‌ی این مصیبت‌ها را به جان خریده و صاحب یک اژدها شده است؛ او میوه‌ی اژدها را از درختی جادویی در خانه‌ی پدربزرگش چیده. نه‌تنها توماس که دوستانش، کای، تد و کت هم هرکدام میوه‌ی اژدها را از درخت چیده و صاحب یک اژدها شده‌اند. توماس می‌خواهد بداند زندگی با یک اژدها چگونه است. وقتی موجودی را کنارتان دارید که نفسش تبدیل به آتش می‌شود، از آن به بعد زندگی با همه‌ی هیجان‌انگیز بودنش، چندان هم برایتان آسان نخواهد بود. توماس باید تمام خلاقیتش را به کار گیرد تا به راهی برسد که اژدها کوچولو دردسری در خانه یا مدرسه ایجاد نکند. علاوه‌بر این توماس و دوستانش باید از درختِ میوه‌ی اژدها که در حال نابودی است مراقبت و راز بزرگ آن را کشف کنند.

اندی شپرد (Andy Shepherd) کسی است که این داستان فانتزی و هیجان‌انگیز را در کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2 (The Boy Who Lived with Dragons) تعریف کرده و هر لحظه شما را برای داشتن یک اژدهای خانگی ترغیب یا پشیمان می‌کند. توماس گمان می‌کند اژدها همیشه کوچولو و بی‌آزار باقی می‌ماند، اما از این نکته غافل است که او اگر شاخه‌ی درختی را در چشم‌به‌هم‌زدنی می‌سوزاند، غریزه‌اش این‌طور وادارش می‌کند و در واقع هیچ کار اشتباهی نکرده است. بااینکه او خیلی جاها به حرف توماس گوش می‌دهد و سعی می‌کند ساکت و آرام بماند، اما بعضی وقت‌های دیگر نیز توماس را به مرز شگفت‌زدگی و استیصال می‌رساند. توماس که این مشکل را درباره‌ی اژدهای خودش و دوستانش می‌بیند، متوجه وخامت قضیه می‌شود و درصدد برمی‌آید راهی برای تربیت کردن اژدها و آموزش دادنِ زبانی مشترک به او، پیدا کند.

کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2 در بستر داستانی سرگرم‌کننده و با نقاشی‌های جذاب، از مسئولیت‌پذیری و چاره‌یابی برای کودکان سخن می‌گوید. نشر کتاب چ این اثر را با ترجمه‌ی لیلا حسین رشیدی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2

  • کسانی که حیوان خانگی دارند، با وضعیت دوگانه‌ی توماس بیشتر هم‌ذات‌پنداری می‌کنند. (بوک لیست)
  • جهانی که اندی شپرد در کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2، می‌سازد، در کنار طنزِ به‌موقعش، آن را به اثری خواندنی برای کودکان تبدیل می‌کند. (Kirkus Reviews)
  • این همان نوع کتابی است که من می‌پسندم؛ گرم، صمیمانه و بسیار زنده. (پولی فابر)

کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 9 تا 12ساله داستانی مفرح و مملو از نکات ارزشمند و آموزنده، تعریف می‌کند. همچنین نوجوانان از خواندن ماجراهای جذاب این اثر لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2 می‌خوانیم

شانایا از پشت‌سرمان داد زد: «نگاه کنین! الآنه که بچه‌ش رو بخوره.»

خانم لوگان او را آرام کرد: «نه، نه. مامانه بچه‌ها رو می‌ذاره توی دهنش تا ازشون مراقبت کنه. اون‌ها پدر و مادرهای خیلی خوبی‌ان. نگاه کنین، این‌جا نوشته که مامان‌تمساحه تا دو سال مراقب بچه‌هاشه. خیلی از خزنده‌ها فقط یه تخم‌ می‌ذارن و می‌رن.»

کَت که خیالش راحت شده بود زمزمه کرد: «فکر می‌کنه یخ‌دَمَک بچه‌شه، ولی باز هم به ‌نظرم باید از اون‌جا ببریمش.» ادامه داد: «قبل از این‌که تمساحه بفهمه بچه‌ش بال داره.»
لازم نبود نگران باشیم. معلوم بود که یخ‌دَمَک زیاد خوشش نمی‌آید که تمساح او را در دهان غاری‌شکل و پُر از دندانش بگذارد و این‌طرف و آن‌طرف ببرد. بعد وقتی مامانه دهانش را باز کرد تا یک تخم دیگر بردارد، اژدهای کوچک سریع پرید و روی سطح آب پیش رفت و از پنجره‌ی باز دهانش به بیرون پرواز کرد. ما دنبالش رفتیم پشتِ انبار غله و درست به‌موقع دیدیم که انفجار یخی بیرون داد و برکه‌ی کوچک اردک‌ها را منجمد کرد. اما این هنوز عاقبتِ کار نبود.

کَت داد زد: «نگاه کنین، انگار شترمرغه فکر می‌کنه اون می‌خواد به تخمش حمله کنه.»

یخ‌دَمَک که چشمش افتاده بود به تخمِ شترمرغ غول‌آسایی که جلوِ پای مامان‌‌شترمرغه بود، تصمیم گرفت برود روی تخم دیگری بنشیند، اما مامان‌شترمرغه خوشش نیامد. بادی به پرهایش انداخت و داشت دور مزرعه به دنبال اژدها می‌دوید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2
نویسنده
مترجملیلا حسین رشیدی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات193
زبانفارسی
شابک978-622-5212-82-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2

برای دریافت کتاب پسری که با اژدها زندگی می‌کرد 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.