معرفی و دانلود کتاب من یک گرگ هستم

عکس جلد کتاب من یک گرگ هستم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من یک گرگ هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من یک گرگ هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من یک گرگ هستم

تا به حال برایتان پیش آمده به این فکر کنید که گرگ‌ها چگونه زندگی می‌کنند و غذایشان را از چه راهی تامین می‌کنند؟ آیا آن‌ها حیواناتی گوشت‌خوار هستند یا گیاه‌خوار؟ چیان یی لین در کتاب من یک گرگ هستم در قالب داستانی زیبا و آموزنده پاسخ شما را خواهد داد.

درباره کتاب من یک گرگ هستم (I'm a wolf):

چیان یی لین (Qianyi Lin) در این کتاب ماجرای بچه گرگی را بازگو می‌کند که به تازگی متولد شده است و پنج خواهر و برادر دارد. همه‌ی آن‌ها باید تا 4 ماهگی در غار زندگی کنند و از شیر مادرشان تغذیه کنند. بعد از آن مادرشان به آن‌ها یاد می‌دهد که چطور برای خود غذا تهیه کنند. آن‌ها یاد می‌گیرند که برای تهیه عذایشان شکار کنند، اما اگر موفق نشوند می‌توانند از راه‌های دیگری غذای خود را تامین کنند.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های رنگین کمان:

این مجموعه با داستان‌های شیرین و تصویرگری‌های زیبا، نکات آموزشی جالبی را با بیانی ساده به کودکان آموزش می‌دهد و لحظات لذت‌بخشی را برایشان رقم می‌زند. داستان‌های دلنشین مجموعه قصه‌های رنگین کمان برای کودکان سرگرم کننده است و به کتاب‌هایی دوست داشتنی برای آن‌ها تبدیل خواهد شد.

کتاب من یک گرگ هستم مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 3 تا 8 ساله که به داستان‌های سرگرم کننده و در عین حال آموزنده علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب من یک گرگ هستم می‌خوانیم:

ما گرسنه بودیم و براى این که گرسنگى را از یاد ببریم با هم بازى کردیم. یک باره صداى زوزه‌ی پدر را شنیدیم. مادر گفت: پدر با این صدا مى‌گوید که پیش او برویم، چون شکار خوبى پیدا کرده است. شما دیگر بزرگ شده اید و باید در شکار به بابا کمک کنید. ما آماده شدیم و دنبال صداى بابا رفتیم.

سردسته‌ی گروه ما پدرم است. او یک گلّه‌ی گوسفند پیدا کرده بود. پدر از ما خواست تا آماده‌ی شکار شویم. ما آرام آرام به گله‌ی گوسفندها نزدیک شدیم. بره‌ها داشتند علف مى‌خوردند و بعضى‌هایشان هم استراحت مى‌کردند. پدر گفت: آن قدر صبر مى‌کنیم تا خوب غذا بخورند، آن وقت نمى‌توانند خوب بدوند و ما مى‌توانیم آن ها را شکار کنیم. کمى بعد پدر دستور حمله داد. ما همگى به طرف گلّه‌ی گوسفندها دویدیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من یک گرگ هستم
نویسنده
مترجمآرزو رمضانی
ناشر چاپیانتشارات افق دور
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-6903-40-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من یک گرگ هستم

مهتا .
۱۴۰۰/۱۰/۶
بسیار آموزنده و شیوا‌ نوشته شده. نثر داستان‌ها با اینکه کودکانه و داستانی هست، اطلاعات مفیدی هم به کودک منتقل می‌کنه. تصویرسازی کتاب هم دلنشینه.
Elham Azimi
۱۴۰۰/۲/۲۴
ممنونم کاش صوتی بود شاید بچه‌ها بیشتر دوست داشتن
سعید خسروی
۱۴۰۰/۲/۲۲
بسیار عالی خصوصا تنوع نقاشی و رنگها برای کودک جلب توجه میکنه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب من یک گرگ هستم

برای دریافت کتاب من یک گرگ هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.