معرفی و دانلود کتاب پنج قلوهای خیالاتی

عکس جلد کتاب پنج قلوهای خیالاتی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پنج قلوهای خیالاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پنج قلوهای خیالاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پنج قلوهای خیالاتی

کتاب پنج قلوهای خیالاتی مجموعه‌ای از پنج داستان کوتاه، تخیلی، مهیج و جالب به قلم جمشاد خاکپور است.

در بخشی از کتاب پنج قلوهای خیالاتی می‌خوانیم:

همین‌طور که با آرامش در باغ قدم می‌زدم، ناگهان دوباره آن احساس عجیب آغاز شد. آن احساس دل پیچه، آن وول خوردن، آن حرکت کرم گونۀ روده‌ای شکل در تمام بدنم، از سر تا پا احساس می‌شد. این بار نخستین چیزی که این احساس تداعی می‌کرد، عکس‌ها رادیولوژی بودند. حال دیگر می‌توانستم به وضوح حرکت این کرم بزرگ را در بدنم مجسم کنم. وول خوردنش در جمجمه‌ام را به روشنی می‌دیدم.

به سمت یکی از پنجره‌ها رفتم. خود را در انعکاس شیشه پنجره نگاه کردم. در این حال خود را به پیکر یک قالب انسانی از کرمی بزرگ و به هم پیچیده تصور می‌کردم. تصوری که چندان نیز از حقیقت دور نبود. هر چه بیشتر به آن کرم می‌اندیشیدم، احساس وول خوردگی در بدنم بیشتر می‌شد. گویی او متوجه آگاهی من از حضورش شده بود و به این شکل داشت در برابر من عرض اندام می‌کرد. مثل دیوانه‌ها شده بودم. وقایع چند روز گذشته یکی پس از دیگری برایم آشکار می‌شد.

آن دل‌پیچه‌های متناوب، زنده ماندن در آن تصادف وحشتناک، درگیری با گارد بیمارستان و ضربه آرامی که به آن مأمور زدم، که او را چند متر به عقب پرتاب کرد. درحالی‌که این افکار از جلوی پرده ذهنم می‌گذشت به سمت نرده‌های حیاط مرکز تحقیقات می‌رفتم. یاد زخم‌هایم افتادم که پس از عمل‌های جراحی با چه سرعتی خوب می‌شدند. و همچنین تأکید پزشکان بر اینکه زخم‌هایم را نگاه نکنم. شاید اگر جای عمل را نگاه می‌کردم، می‌توانستم بدن آن کرم لعنتی را از نزدیک ببینم. حال دیگر به کنار نرده‌ها رسیده بودم. با دو دستم میله‌های نرده را گرفته و آن‌ها را مانند خمیر از هم جدا کردم. از نرده‌ها گذشتم. از مرکز خارج شده و فرار کردم.

فهرست مطالب کتاب

پنج قلوهای خیالاتی
نجات یافته
رندو و سیزیف
جاودانگی
تمور

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پنج قلوهای خیالاتی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات198
زبانفارسی
شابک978-600-289-251-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پنج قلوهای خیالاتی

محمد ارباب سرجو
۱۳۹۸/۹/۵
کتاب قشنگیه یک رمات تخیلی عالی واسه خوندن مپ عاشق اینجوررمان هام مثل این رمان یارمان میدگارد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پنج قلوهای خیالاتی

برای دریافت کتاب پنج قلوهای خیالاتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.