معرفی و دانلود کتاب پول در ورزش: تلویزیون و ورزش، ورزش رویدادى کاملا اجتماعى

برای دانلود قانونی کتاب پول در ورزش: تلویزیون و ورزش، ورزش رویدادى کاملا اجتماعى و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پول در ورزش: تلویزیون و ورزش، ورزش رویدادى کاملا اجتماعى و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پول در ورزش: تلویزیون و ورزش، ورزش رویدادى کاملا اجتماعى

آیا در ورزش پول، یک مشکل به‌حساب مى‌آید؟ مى‌توان به پول به‌ویژه در رشته‌هایى مانند فوتبال، بسکتبال، تنیس، گلف، مسابقات اتومبیل‌رانی، دوچرخه‌سوارى، مسابقات قهرمانى حتى راگبى به‌عنوان یک مسئله قانونى نگریست. اگرچه پول، دوپینگ، فساد و خشونت در ورزش پدیده‌هاى نوظهورى نیستند، اما در چند دهه اخیر تشدید یافته‌اند. از طرف دیگر، ممکن است وسعت محاسبات اقتصادى در رابطه با این فعالیت بشرى، خطر نابودى فرهنگ ورزشى را در پی داشته باشد که ویژگى بارز آن، بلاتکلیفی و ناپایدارى اساسى است که به دلیل رقابت میان افراد هم‌تراز با قدرت برابر و منطق یکسان به وجود آمده است. این منطق، یک تیم ـ باشگاهى یا ملى  ـ و یک سرزمین را به هم پیوند مى‌دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پول در ورزش: تلویزیون و ورزش، ورزش رویدادى کاملا اجتماعى
نویسنده، ،
مترجمفریبا قلیزاده
ناشر چاپیانتشارات بامداد کتاب
سال انتشار۱۳۸۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات52
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پول در ورزش: تلویزیون و ورزش، ورزش رویدادى کاملا اجتماعى

برای دریافت کتاب پول در ورزش: تلویزیون و ورزش، ورزش رویدادى کاملا اجتماعى و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.