معرفی و دانلود کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

عکس جلد کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود
قیمت:
65000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

اگر می‌توانستید به گذشته‌تان سفر کنید چه کسی را ملاقات می‌کردید؟ کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود به قلم توشیکازو کاواگوچی، داستان تامل برانگیز و فانتزی کافه‌ای در توکیو را به تصویر می‌کشد که با قوانینی خاص می‌تواند انسان‌ها را به گذشته‌شان برگرداند.

درباره‌ی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود:

کافه‌ای قدیمی در یکی از محلات کوچک توکیو، با تمام کافه‌های دنیا فرق دارد. این کافه‌ی منحصر به فرد قهوه‌ای ویژه سرو می‌کند که مشتریان با آن می‌توانند سفر در زمان را تجربه کنند. بازگشت به گذشته یکی از حسرت‌هایی‌ست که به نوعی همه‌ی انسان‌ها در دوره‌ای از زندگیشان تجربه می‌کنند؛ حالا در توکیو کافه‌ای وجود دارد که این رویا را محقق می‌کند، اما با قوانین خودش!

قوانین کافه این است که مشتریان وقتی به گذشته برمی‌گردنند، نمی‌توانند از اتفاقی جلوگیری کنند یا همه مشکلات در گذشته را حل کنند، آن‌ها تنها به اندازه‌ی زمان سرد شدن قهوه‌ی مخصوصشان فرصت دارند و زمانی که قهوه سرد شود به زمان حال برمی‌گردند. در این فرصت محدود آن‌ها می‌توانند هر کسی را که می‌خواهند ملاقات کنند اما هیچ کدام از کارهایی که در این سفر انجام می‌دهند، آینده‌شان را تغییر نمی‌دهد. پس با وجود این قوانین چرا باید به گذشته برگشت؟ این پرسشی‌ست که احتمالاً برایتان مطرح شده است. این سفر فرصتی ویژه محسوب می‌شود تا مشتریان بتوانند یکبار دیگر برای آخرین بار با هر کسی که می‌خواهند دیدار کنند.

توشیکازو کاواگوچی (Toshikazu Kawaguchi) با داستان جالب کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود (Before the Coffee Gets Cold) پرسشی تفکربرانگیز در ذهن همه‌ی ما ایجاد می‌کند؛ اگر هر کدام از ما به جای مشتریان کافه بودیم و تنها یک بار فرصت داشتیم تا برای چند دقیقه فردی در گذشته‌مان را ببنیم به ملاقات چه کسی می‌رفتیم؟ کتاب حاضر یکی از رمان‌های جذاب در ژانر فانتزی و تخیلی محسوب می‌شود که در آن شخصیت‌پردازی‌ها و فضای داستان مملموس و باورپذیر است و هر چهار شخصیت داستان به زیبایی داستان رمان را پیش می‌برند.

کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود مجموعه‌ای از چهار داستان تکان دهنده، غم‌انگیز و گاه خنده‌دار را دربردارد که به خوبی احساسات ما را با خود همراه می‌کنند و لذت خواندن رمانی لذت‌بخش را برای ما به ارمغان می‌آورند.

کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود مناسب چه کسانی است؟

اگر به رمان‌هایی با سبک فانتزی و رئالیسم جادویی علاقه دارید، کتاب حاضر به شما پیشنهاد می‌شود.

اقتباس سینمایی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود:

در سال 2018 فیلمی با اقتباس از این رمان به کارگردانی ایوکو تسوکاهارا در کشور ژاپن ساخته شد.

در بخشی از کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود می‌خوانیم:

تابستان آن سال، موج گرمایی ژاپن را فراگرفته بود. درجۀ دما دائماً در سراسر کشور اعلام می‌شد. هر روز تلویزیون از هوای غیرعادی می‌گفت و غالباً به گرمایش جهانی اشاره می‌کرد. فوساگی مرخصی گرفته و باهم به خرید رفته بودند. روز واقعاً گرمی بود. به‌قدری گرم بود و چنان از این گرما اذیت شده بودند که فوساگی درخواست کرد به جایی خنک پناه ببرند و باهم دنبال جای مناسبی، مثل یک کافه گشتند. مسئله اینجا بود که همه همین فکر را کرده بودند. هیچ‌کدام از کافه‌ها یا رستوران‌های خانوادگی که داخلش قدم می‌گذاشتند، جای خالی نداشتند.

تصادفاً، تابلوی کوچکی را در یکی از کوچه‌های باریک دیدند. اسم کافه فونیکولی فونیکولا بود، مانند نام همان آهنگی که کوتاکه زمانی می‌شناخت. سال‌های زیادی از شنیدن آن آهنگ می‌گذشت، اما همچنان موسیقی آن را واضح به‌یاد داشت. متن ترانه دربارۀ صعود از یک کوه آتشفشانی بود. تصور مواد مذاب سرخ و سوزان در این روز داغ تابستانی همه‌چیز را گرم‌تر به‌نظر می‌رساند و دانه‌های همچون جواهرِ عرق بر روی پیشانی‌اش شکل گرفته بودند. به‌هرصورت، وقتی درِ چوبی سنگین را باز کردند و وارد شدند، کافه خنکای مطبوعی داشت. صدای دینگ‌دینگ زنگوله هم آرام‌بخش بود. و بااینکه سه میز دونفره و سه صندلی کنار پیشخان داشت، تنها مشتری آن، زنی با پیراهن سفید بود که در دورترین میز از درِ ورودی نشسته بود. چقدر خوش‌شانس بودند که چنین جای فوق‌العاده‌ای پیدا کرده بودند.

فهرست مطالب کتاب

1: عشاق
2: زن و شوهر
3: خواهران
4: مادر و فرزند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود
نویسنده
مترجمروشنک ضرابی
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-622-7585-02-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
65000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

sahereh sadeghi
۱۴۰۲/۳/۲۸
رمان بسیار جالبی بود، طرز نگاه به حال و آینده و گذشته و ادامه زندگی و تغییر رفتار می‌تونه خیلی چیزها رو عوض کنه. "آدم‌ها با هر مشکلی مواجه شوند، همیشه توان مقابله با آن را دارند. موضوع، شهامت است و اگر صندلی بتواند شخصیت کسی را عوض کند، مشخصاً هدفی دارد. "
deyanira
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
مفهوم این کتاب این بود که اگر میتوانستیم به گذشته برویم و کاری نتونیم بکنیم که حال عوض بشه در عوض با روحیه ایی شاداب و تر و سرحال تر به زندگی ادامه میدهیم
از نظرم کتاب فوق العاده ایی بود حتمااااا بخونین
خادم الشهدا
۱۴۰۱/۵/۱۵
خوب بود ولی به پای کتاب کتابخانه نیمه شب نمیرسه
منیره غنی زاده
۱۴۰۲/۱/۲
محتوای کتاب عالی بود، چقدر این دست کتابها نجات دهنده حال الان آدم هستن
Fatemeh.M
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
کتابی که واقعا ارزش خواندن را دارد.
ممنون از کتابراه
mahur alizadeh
۱۴۰۲/۴/۱۳
خیلی روند دلنشین و جذابی داشت و همچنین کتاب تاثیر گذاری بود
Judy
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خیلی سریع خوندمش و نتونستم زمین بذارمش
مهسا
۱۴۰۲/۱۱/۸
کتاب قشنگی بود لذت بردم
فاطمه حکیمی
۱۴۰۲/۱/۱۳
یکم کسل کننده هست حالا یا به خاطر ترجمه یا کلا قلم نویسنده.
نرگس طلائی
۱۴۰۱/۳/۵
برای شروع عالیه…
Maedeh Pk
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
کتاب خوبیه حتمابخونیدش❤️
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

برای دریافت کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.