معرفی و دانلود کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود

عکس جلد کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود

کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود نوشته‌ی باب شی، ماجرای زیبای پونی و پیشی را به تصویر می‌کشد که با وجود تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند دوستان خوبی برای هم هستند و همدیگر را خیلی دوست دارند. این کتاب نامزد جایزه منتخب خوانندگان جوان پنسیلوانیا در سال 2017 شده است.

موضوع کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود چیست؟

پونی و پیشی در تلاش بودند تا یک سرگرمی پیدا کنند. هر کدام از آن‌ها کارها و بازی‌های مختلف و جالبی مثل کاردستی، بازی شطرنج، فروختن شربت آبلیمو و ... را پیشنهاد می‌دهند. پونی و پیشی با وجود تفاوت‌هایی که با هم داشتند اما هر روز با هم کلی بازی می‌کردند و همدیگر را دوست داشتند. پونی یک راز در دلش داشت که می‌ترسید آن را برای پیشی بگوید. آیا این راز دوستی قشنگ بین پونی و پیشی را خراب می‌کند؟

باب شی (Bob Shea) با داستان پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود (Ballet Cat The Totally Secret Secret) به مفاهیم مهمی مانند پنهان‌کاری، اعتماد به نفس، صداقت و چالش‌هایی که کودکان در برقراری ارتباط با یکدیگر با آن مواجه هستند، اشاره می‌کند و سعی دارد تا با بیان دلنشین و قصه‌ای زیبا، کودکان این مفاهیم را یاد بگیرند. تصاویر کتاب ساده و دوست داشتنی است و تا حدودی به نقاشی‌های کودکان شباهت دارد که همین موضوع باعث می‌شود تا کودکان راحت‌تر با کتاب ارتباط برقرار کرده و از داستان آن لذت ببرند.

کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود مناسب چه کسانی است؟

این داستان جالب به همراه تصاویر دوست داشتنی برای کودکان سنین 3 تا 7 سال سرگرم کننده و آموزنده است.

در بخشی از کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود می‌خوانیم:

دیدی چی شد، رازم را گفتم؟ تو ژیمناستیک را از همه چیز بیشتر دوست داری. حالا دیگر دلت نمی‌خواهد با من دوست باشی. متأسفم، پیشی ژیمناست. اصلا من یک پونی الکی هستم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود
نویسنده
مترجمعطیه الحسینی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-600-8347-97-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود

برای دریافت کتاب پیشی شاد: رازی که خیلی راز بود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.