معرفی و دانلود کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل)

عکس جلد کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل)
قیمت:
33500 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل)

پدرها برای دخترانشان به محکمی کوه و لطافت آسمانند. کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل) اثر صمیمی، ساده و زیبای گریگوری ئی. لنگ، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است که صد دلیل از مهم‌ترین دلایل نیاز حضور پدران را در زندگی فرزندانشان بیان می‌کند.

درباره کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل)

خیلی از ما تا زمانی که پدرمان را در کنار خود داریم، متوجه کیفیت و تاثیر حضور او در زندگی‌مان نمی‌شویم! درست شبیه به داستان ماهی کوچکی که تمام زندگی‌اش را درون آب بود، اما وقتی از او درباره چیستی آب سوال کردند، نتوانست پاسخ دهد!

کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (Why a Daughter Needs a Dad) با بیانی ساده، کوتاه و البته موثر تلاش کرده است که مهم‌ترین دلایل نیاز دختران را به پدرشان بازگو کند و با این کار روابط پدر و دختری، خواسته‌ها و نیازهای هر یک از آن‌ها را بهبود بخشد. گریگوری ئی.لنگ (Gregory E Lang) در شروع کتاب خودش بیان می‌کند که این اثر را با هدف تقویت عشق و احساس میان دختران و پدران نوشته است.

هر دختری می‌تواند این کتاب را به پدرش هدیه دهد تا به‌روشنی خواسته‌هایش را به او بگوید و در کنار هم احساساتشان را تقویت کنند.

کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل) برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به همه پدرهایی که فرزند دختر دارند و یا به زودی صاحب دختر می‌شوند، پیشنهاد می‌شود.

با گریگوری ئی. لنگ بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان موفق در حوزه روانشناسی خانواده که عنوان نویسنده پرفروش نیویورک تایمز را نیز از آن خود کرده است، گریگوری ئی. لنگ نام دارد. او دارای مدرک دکتری رشته رشد کودک و خانواده است و علاوه‌بر نویسندگی، در عکاسی هم مهارت دارد.

از این نویسنده بیش از چهار میلیون نسخه کتب الهام‌بخش و تاثیرگذار به چاپ و فروش رسیده است که در تغییر شیوه زندگی و بهبود روابط خانوادگی میان والدین و فرزندان تاثیرگذار بوده است.

در بخشی از کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل) می‌خوانیم

دختر به پدر نیاز دارد...
که همیشه برای بغل کردن
و بوسیدن او وقت دارد،
که برایش مهم نیست وی کفشش را لگد کند،
که همیشه جای بازگشت او را به خانه
باز نگه می‌دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل)
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپینشر ارس
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-600-5630-06-0
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
33500 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل)

سید معین موسوی
۱۴۰۲/۱/۱۰
چقدر این کتاب خوبه واقعا باید عین شاه بیت‌های شعرای بزرگ هر اسلایدش رو برای مدتی سرمشق قرار داد به خصوص برای پدران این جامعه که با این وضعیت بد اقتصادی دارن دست و پنجه نرم میکنن و واقعا درگیری‌های روزانه برای تهیه مایحتاج اولیه باعث شده بکلی از تربیت، کنترل و… فرزندان غافل شوند. یقین دارم با خواندن این کتاب فردایی خوش بهار نصیب پدران مهربان خواهد شد. سپاسمند از عوامل کتابراه.
طیبه جلالیان
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کلیات خوبی بیان شده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل)

برای دریافت کتاب چرا دختر به پدر نیاز دارد؟ (به صد دلیل) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.