معرفی و دانلود کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟!

عکس جلد کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟!
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟!

کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟! اثر علی میرصادقی به عنوان کتاب برتر، در فهرست کتب کمک آموزشی آموزش و پرورش قرار گرفته و کتابی‌ست که می‌تواند پدر و مادرها را به مشاور تحصیلی فرزندانشان تبدیل کند.

کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟! از 4 فصل تشکیل شده است:
فصل اول (بهار): مهم‌ترین قسمت کتاب هست و اگر درست به آن عمل نکنید، مابقی فصل‌ها به دردتان نمی‌خورد. چون اول از همه باید تفکرات شما را ویرایش کنیم. با خواندن دقیق فصل اول این کتاب، غیر از موفقیت‌های تحصیلی فرزندتان، در زندگی خودتان هم صاحب موفقیت‌های بزرگی می‌شوید.

فصل دوم (تابستان): به وظایف یک خانواده در ایام مهم امتحانات می‌پردازد. چقدر از خانواده‌ها را می‌شناسیم که به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای در ایام امتحانات، معدل بچه‌هایشان را کم می‌کنند؟! ما نباید فکر کنیم که یک بچه‌ی دبیرستانی بزرگ شده و خودش می‌داند چه کار می‌کند.

فصل سوم (پاییز): در اینجا راجع به بزرگترین دغدغه‌ی خانواده‌ها صحبت شده؛ استرس. با رعایت نکات فصل پاییز، بهار عجیبی در زندگی خانوادگی شما شکل می‌گیرد. فرزند شما شاداب‌تر از همیشه به تلاش می‌پردازد.

فصل چهارم (زمستان): جذاب‌ترین فصل کتاب مربوط به خانواده‌هایی است که به قول «لائوتسه» می‌خواهند ماهی گرفتن را یاد فرزندانشان بدهند تا به جای اینکه هر روز مجبور باشند برای فرزندشان ماهی بگیرند، فرزندانشان آنقدر توانایی صید پیدا کنند که به پدر و مادرشان هم ماهی هدیه کنند. در فصل زمستان به شما می‌گوییم راز تربیت بچه‌های خودکار چه بوده است. این تزِ علی میرصادقی برای اولین بار در دنیا در این کتاب آمده است تا خانواده‌های ایرانی از یک نظریه جدید روان شناسی برای اولین بار استفاده کنند.

در بخشی از کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟! می‌خوانیم:

اگر خانواده‌ای به سختی کشیدن برای موفق شدن اعتقاد نداشته باشد، هیچ‌گاه فرزندش زیر بار کارهای سخت نخواهد رفت. اگر خانواده‌ای خود را موظف نداند که به همه‌ی توصیه‌های مشاور پزشکی‌اش گوش دهد و فقط مشاوره‌های آسان را بپذیرد، فردا روزی هم فرزندشان فقط کارهای آسان معلم و مشاور خود را انجام می‌دهد. همیشه یادتان باشد دکتری که چند ماه بعد به شما وقت می‌دهد اگر حقیقتا مطب او همیشه شلوغ باشد حتما انسان کار بلدی بوده. در تجارت، هیچ استقبال چشمگیری و هیچ گرانی، بی‌علت نیست البته اگر حقیقی باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل بهار: چرا نمی ذاری بچه ات درس بخونه؟!
فصل تابستان: چگونه در ایام امتحانات کماندوی نجات فرزندانمان باشیم؟!
فصل پاییز: چگونه از استرس یک دوست خوب بسازیم؟
فصل زمستان: چگونه یک دانش آموز خودکار بار بیاوریم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟!
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بارسا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات313
زبانفارسی
شابک978-600-93325-2-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟!

احمدرضا کابلی
۱۴۰۱/۱۱/۱
من خودم کارشناسی ارشد مشاوره از دانشگاه تهران هستم و مشاور رسمی آموزش و پرورش. کتاب خوبی بود و مسائل یک دانش آموز محصل و خانواده رو از زاویه‌های مختلف به خوبی بهش اشاره کرده بود که باعث شد ایده‌هایی در ذهن من شکل بگیره که به فکر بسط و توسعه یا به نوعی بروزرسانی این کتاب داشته باشم. و البته نقصی که از نظر من مشاور کاملا آشکار بود این بود که علی رغم شناسایی فوق العاده مشکلات یه خانواده دارای فرزند محصل، تعداد قابل توجهی از توصیه‌های نویسنده برای حل این مشکلات نظر شخصی و فردی خود نویسنده بود که با توجه به تجربه‌ای که دارم زیاد کارساز نیست و یا به قول ما مشاورا توصیه‌های مادربزرگانه بود که اصلا پایه علمی و دانشگاهی نداشت که از یه متخصص انتظار نمیره این نوع توصیه‌ها رو مطرح کنه
بیتا تیموری
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
خوشبختانه دختر خودم در مدرسه در پایه هفتم در حال تحصیل هست. با خوندن این کتاب به درک مشترکی از مشکلاتی که درحال مواجهه شدن با آن‌ها هستم، رسیدم و راه حل‌هایی که ارائه شده بسیار کارآمد و به درد بخور بوده برای من. جناب دکتر علی میرصادقی یکی از دلسوزان حوزه پرورشی و آموزشی هستند که آرزو دارم افرادی هم مثل ایشان دور جمع شوند و یک هلدینگ آموزشی قوی شکل بدهند و البته خیرینی هم بیایند به این جمع بپیوندند که تعداد بچه‌های زیادی بتونند از این روش‌های آموزشی و پرورشی بهره مند شوند.
محمد امین محمدی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
بسیار عالی که همه خانواده‌هایی که دانش آموز و حتی بچه کوچک دارن باید بخونن چون برای کمک به درس خوندن فرزندانشان نکاتی داره که باید رعایت کنن. البته اگر آینده بچه شون براشون مهمه.
roya danesh
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
کتاب خوبیه به ریز همه رو توضیح داده وبنطرم به مهمترین نکات در موفقیت تحصیلی دانش اموزان خصوصا کنکوری‌ها اشاره کرده وبرنامه ریزیش هم خیلی کامل هست
مبینا رحیمیان
۱۳۹۶/۱۲/۱۰
بدک نیست👻
فقط اینکه خیلی از کتابارو نداره بده مگرنه بقیه‌ی چیز هاش خوبه
فاطمه سیفی
۱۳۹۷/۳/۲۷
خیلی خوب بود کلی یاد گرفتم ممنون از علی میر صادقی
راحیل 👩‍🏫
۱۴۰۲/۷/۷
کتاب خیلی خوبیه و برای هر والدینی لازمه بخونه. مطالب جالبی داره.
الهام خاموشی
۱۴۰۱/۹/۱۴
خیلی جامع و کامل همه چی رو با مثال شرح داده و به درد زندگی ایرانی میخوره
فاطمه پرندوش
۱۴۰۲/۲/۱۲
من توصیه میکنم به پدر و مادرهای عزیز این کتاب رو مطالعه کنن
اردشیر رسایی
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب واقعا خوبی. چونکه قشنگ تعارض‌های تربیتی را بررسی میکنه
حسین قارلقی
۱۴۰۱/۳/۸
کتاب خوبی هست در مجموع. نکات خوبی برای بچه درس خون‌ها داره.
آتنا شامبیاتی
۱۴۰۰/۱/۱۷
من تازه میخوام شروع کنم به خوندنش، امیدوارم مفید باشه
مریم
۱۴۰۲/۶/۱۴
به نظرم کتاب خوبیه راهکارهای خوبی داده
فهیمه واحدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
دکتر علی میرصادقی بی نظیره
mamad yabal
۱۴۰۰/۶/۳۰
بهترین بود توی حوزه خودش
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟!

برای دریافت کتاب چرا نمی‌ذاری بچه‌ات درس بخونه؟! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.