معرفی و دانلود کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم

عکس جلد کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم

کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم توسط مارک رکلاو، نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های موفقیت و خودسازی، به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب راهنمایی متشکل از 62 استراتژی عملی برای ایجاد روابط قوی و تأثیرگذاری مثبت بر آدم‌های اطرافتان به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از این استراتژی‌ها و تکنیک‌ها روابط اجتماعی‌تان را تقویت می‌کنید و مسیر رسیدن به موفقیت را راحت‌تر پشت سر می‌گذارید.

درباره‌ی کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم

چطور مثل آهنربایی قدرتمند آدم‌های مختلف را به خودمان جذب کنیم؟ کتاب حاضر به قلم مارک رکلاو (Marc Reklau) پاسخ این سوال را در اختیار شما می‌گذارد. این کتاب که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی مهارت‌های ارتباطی شغلی سایت آمازون قرار دارد، رمز موفقیت شخصیت‌های جذاب را به شما نشان می‌دهد و راهکارهای ساده و عملی ارائه می‌کند تا با استفاده از این راهکارها ارتباط بهتری با دیگران برقرار کنید و راحت‌تر آدم‌هایی با شخصیت‌های مختلف را تحت تأثیر قرار بدهید.

مارک رکلاو موفق‌ترین کتاب خود را درست بعد از اخراج از کارش نوشت. رکلاو مسیر پر از فراز و نشیبی را طی کرد تا به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان حوزه‌ی موفقیت تبدیل شود. او حاصل سال‌ها تجربه در زمینه‌ی مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی را در کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم (How to Become a People Magnet) گردآوری کرده است.

معرفی و دانلود کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم

به عقیده‌ی نویسنده موفقیت از یک شاهراه مهم می‌گذرد: دیگران. روابط اجتماعی قدرتمند موفقیت را با خود به ارمغان می‌آورد. آدم‌های موفق کسانی نیستند که هوش یا مهارت‌های بیشتری دارند، بلکه کلید اصلی موفقیتشان روابط اجتماعی قدرتمند است. اولین قدم برای پرورش مهارت‌های اجتماعی درک انسان‌هاست. باید علت کارهایی که انجام می‌دهید و واکنش‌هایی که در شرایط مشخصی از خودتان نشان می‌دهید را بفهمید. درک افراد به این معناست که آن‌ها را بر اساس آنچه واقعاً هستند، بشناسید، نه بر اساس آنچه شما می‌خواهید، باشند. از طریق درک کردنشان، راه‌های ارتباط مؤثر را پیدا می‌کنید. کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم به شما یاد می‌دهد مهربان‌تر باشید، به نظرات دیگران احترام بگذارید، اشتباهاتتان را بپذیرید، خواسته‌هایتان را به صورت دستور مستقیم ارائه ندهید، سازنده انتقاد کنید و روی نقاط قوت مخاطبتان دست بگذارید. اگر مهربان باشید، بتوانید با دیگران خوب کنار بیایید و دیگران را متقاعد کنید، به طرز معجزه‌آسایی مورد پذیرش قرار می‌گیرید و می‌بینید که دیگران داوطلبانه در مشکلات به کمکتان می‌آیند.

کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم در هفت بخش نوشته شده است. این کتاب مجموعه‌ای کاربردی از تکنیک‌ها و ترفندهایی برای ارتقای سطح روابط شخصی و حرفه‌ای در اختیارتان می‌گذارد. با برنامه‌ریزی و به کار بردن این تکنیک‌ها، به درون ذهنتان سفر می‌کنید، با برداشتن گام‌های کوچک تغییرات بزرگی به زندگی‌تان می‌دهید و عادت‌هایی در خودتان می‌سازید که پشتوانه‌ی مسیر رسیدن به موفقیت می‌شود.

با کمک تمرین‌های ارائه شده در کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم قدم‌های کوچک اما مؤثر برمی‌دارید. تمرینات و توصیه‌هایی را که بیشتر با شخصیتتان هماهنگ است، انتخاب کنید و در زندگی روزمره به کار ببندید. ذره ذره پیش بروید و با حوصله تغییرات کوچکی در خودتان ایجاد کنید تا در نهایت معجزه‌ی این تغییرات را ببینید. فراموش نکنید که نباید ناامید شوید و ذهنیت خودتان را مثبت نگه دارید. ایجاد تغییر همیشه زمان‌بر است. فقط کافی است بر رفتارهایتان متمرکز شوید و تمرینات را پیاده کنید. از موقعیت‌های عجیب و چالش‌ها استقبال کنید. تمام این موقعیت‌ها درس‌های مهمی به شما ارائه می‌دهند که اگر تجربه نمی‌کردید، این درس‌های منحصر به فرد را نیز به دست نمی‌آوردید. بنابراین با شجاعت به استقبال چالش‌ها بروید و مجهز به راهکارهای این کتاب با موفقیت پشت سر بگذاریدشان.

کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم توسط سوگند شکاری به فارسی برگردانده و به کوشش انتشارات یوشیتا روانه‌ی بازار کتاب شده است.

کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به علاقه‌مندان کتاب‌های موفقیت و خودسازی و کسانی که به دنبال تقویت مهارت‌های ارتباطی‌شان هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم می‌خوانیم

بدنتان دروغ نمی‌گوید. شاید سعی کنید حرکاتتان را کنترل کنید، شاید کلام و منظورتان یکی نباشد، اما دیر یا زود بدنتان شما را لو می‌دهد. اگر می‌گویید: «این عالیه!» و منظورتان واقعاً این نیست، ناظران احتمالاً لرزیدن سرتان را می‌بینند، درحالی‌که باید تکانی جزئی به نشان تأیید بدهید. کتاب‌های کاملی درمورد قدرت زبان بدن نوشته شده است. شما می‌توانید از زبان بدنتان برای احساس اعتمادبه‌نفس بیشتر یا تغییر حالت از غم به شادی استفاده کنید. اگرچه این واقعیت که زبان بدن و لحن صدای شما بسیار مهم‌تر از کلماتی است که بیان می‌کنید (کلمات 7%، لحنِ صدا 13%، زبان بدن 80%) معلوم شد که یک افسانه است؛ اما هنوز چیزی مهم در این‌باره وجود دارد؛ به‌عنوان‌مثال، همان‌طورکه پیش‌تر اشاره کردیم، افرادی که توسط یک رئیس با ظاهری خوشحال، مورد انتقاد قرار می‌گرفتند، احساس بهتری نسبت به افرادی داشتند که توسط یک رئیس عصبانی تحسین می‌شدند.

در این بخش، به ترفندی آسان برای ایجاد اعتماد در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌پردازیم؛ ترفندِ انعکاسِ آینه. انعکاس زبان بدنِ طرف مقابل باشید. انعکاس آینه‌ای یعنی برخی از جنبه‌های زبان بدنتان را با زبان بدن طرف مقابل‌تان تنظیم می‌کنید؛ به‌عنوان‌مثال، اگر آنها به جلو خم شدند، شما هم به جلو خم شوید، اگر سرشان را به سمت راست متمایل کردند، سرتان را به سمت راست متمایل کنید. شما مانند حرکت طرف مقابل حرکت می‌کنید و زبان بدن او را منعکس می‌کنید. این روش به‌طرز شگفت‌انگیزی کارساز است، چون به‌طورمستقیم با ضمیر ناخودآگاه افراد ارتباط برقرار می‌کنید. انگار که می‌گویید: «ببین! من هم مثل تو هستم و با نظراتت موافقم.» چندتا هشدار را به‌خاطر بسپارید: اغراق نکنید، بلافاصله شروع به تقلید از مردم نکنید و از آن برای فریب دیگران استفاده نکنید!

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مقدمه
بخش اول: قبل از هر چیزی
بخش دوم: ارتباط مؤثر برقرار کنید
بخش سوم: قوانین اساسی
بخش چهارم: الگوی دیگران شوید
بخش پنجم: اگر مجبورید حرفی را بگویید، آن را به‌آرامی بیان کنید.
بخش ششم: با این عادات نفوذ خود را چندبرابر کنید
بخش هفتم: نکتۀ مهم آخر
نتیجه‌گیری
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم
نویسنده
مترجمسوگند شکاری
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-5911-67-3
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم

رضا
۱۴۰۳/۱/۹
با سلام کتابی بسیار مفید در رابطه با شیوه صحیح برقراری ارتباط با دیگران، توی کتاب موارد بسیار سطحی و عادات روزمره‌ای که تو ی هر گفتگو با دیگران انجام میشه بیان شده که تمرین کردنشون خیلی راحت و کاربردیهدر کل مختصر و مفید بود و چیزای بیهوده نگفته بود و واقعا ارزش وقت مخاطب رو در نظر گرفته واقعا نیازه همه بخونیمش و طریقه بر قراری ارتباط با سایرین رو یاد بگیریمب امید روابطی عالی و پایدار...
Masih Khosravi
۱۴۰۳/۱/۱۱
بشدت مفید و کوتاه بدون هیچ اضافه گویی انگار داره موارد مورد نیاز را لیست میکنه و شما باید انجامش بدی. با خوندن این کتاب ادم چندین برابر مهربون تر و مردم دوست تر میشه فقط یکم احساس میکنم شاید اطرافیان رو پررو کنه اگه همچین رفتارایی داشته باشیم
Amir mahdi
۱۴۰۳/۱/۱۵
کتاب خیلی خوبی هست در زمینه ارتباط های مفیدتر. ولی نظر شخصی من اینه که زیادی به همه چیز به دید خوش بینانه ای نگاه شده. همیشه این طور ماجرا پیش نمی رود، و همه چیز 50، 50 هستش.
ندا هاشمی
۱۴۰۳/۱/۱۴
کتابی خوب برای تقویت هوش اجتماعی. البته گاهی به نظر میرسه که نویسنده داره ضد و نقیض میگه که به نظرم سیاستشه و با کمی هوشیاری مطلب رو میگیرید. ترجمه روان و گیرایی داره و در کل مفیده
اصغر یاری
۱۴۰۳/۱/۲۸
کتاب مختصر و مفید نوشته شده و یک بار خواندنش حتما توصیه میشود و البته در صورت تکرار در خواندن مطالب کلیدی و عملی کردن در زندگی روزمره عالی خواهد بود.
Suli
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بخوبی در ۶۲ استراتژی به شما یاد میده چطور افراد مختلفی به خودتان جذب کنید برای من جالب و مناسب بود دلیل عدم جایگاه جذب را حالا بهتر می‌فهمم
محمد زرگران
۱۴۰۳/۱/۱۰
تکنیک‌های عالی و تاثیرگذار همراه با تمرینات چالشی داشت
با خوندن این کتاب آماده تغییرات جذابی در خودتان باشید
SeyranHZ
۱۴۰۳/۱/۱
کتاب بسیار عالی و کاربردی است و من خیلی ازش خوشم اومد بنظرم حتما بخونید راهکارهای بسیار خوبی ارائه کرده👌
M.Mohammadi
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
جالب بود و نکات آموزنده‌ای دارد که اگر واقعا توجه و استفاده شود راهگشا و کارساز است
زهرا کردی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
عالی بود. راهکارهایی برای بهتر و زیباتر صحبت کردن
Ali Bakhshi
۱۴۰۳/۱/۱۲
تازه کتابو شروع کردم.... فهرست رو دیدم جذبش شدم..
مجتبی عسگری
۱۴۰۳/۱/۹
عالی بود. خیلی ساده و روون تکنیکای مفیدی بهتون یاد میده
افشین راست
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
کتاب بسیار مفید و کاربردی
سالار ابوطالبی مهر آذر
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
عالی و مفید خیلی کاربردی فلفسه جذب
حجت م
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
واقعا کتاب خیلی خوبیه.
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم

برای دریافت کتاب چطور مردم را به خود جذب کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.