معرفی و دانلود کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ)

عکس جلد کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ)
قیمت:
84000 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ)

با شرکت در 12 آزمون کنکور سراسری یکی از برترین‌های کنکور باشید! کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ) پاسخ‌نامه تشریحی کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد سوال) است که بهترین منبع برای ارزیابی و تحلیل آزمون‌ها به‌شمار می‌رود و به‌طور کامل کار رفع اشکال را برای شما انجام می‌دهد.

درباره کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ)

تقریبا همه آن‌هایی که برای شرکت در کنکور و ورود به دانشگاه تلاش می‌کنند، دوست دارند بهترین نتیجه را بگیرند. رسیدن به این هدف نیازمند تمرین و تکرار بسیار و شرکت در شبه‌آزمون‌های کنکور دارد تا داوطلبان بتوانند همه مطالب را به‌خوبی و با جزییات به خاطر بسپارند.

کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ) خیلی سبز پاسخ‌نامه تشریحی جلد سوال کتاب چند کنکور تجربی است که پاسخ همه سوالات آزمون‌ها را از سال 1396 تا 1402، در برمی‌گیرد. با داشتن این کتاب امکان ارزیابی علمی برای شما فراهم می‌شود و می‌توانید اشکالات پرتکرار خود را یادداشت کرده و شکل صحیح آن‌ها به خاطر بسپارید و درنهایت نتیجه دلخواهتان را در کنکور بگیرید.

کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ) برای چه کسانی مناسب است؟

همه داوطلبان کنکور سراسری تجربی می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

لطفاً در نظر داشته باشید که این کتاب صرفاً شامل پاسخ‌نامه‌ی تشریحی است و پرسش‌ها در کتاب دیگری با عنوان «چند کنکور رشته ریاضی (جلد سؤال)» آمده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات377
زبانفارسی
شابک978-622-230-006-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
84000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ)

Afaridun
۱۴۰۱/۶/۱۶
من جلد سوال و پاسخ، هردو رو خریدم و بسیار کتابی عالی بود که برای هر کنکوری لازمه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ)

برای دریافت کتاب چند کنکور رشته تجربی (جلد پاسخ) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.