معرفی و دانلود کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ)

عکس جلد کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ)
قیمت:
84000 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ)

با 12 آزمون خود را برای کنکور سراسری آماده کنید! کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ) پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌هایی است که در کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد سؤال) منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ):

برای کنکور آماده می‌شوید؟ به ماه‌های آخر نزدیک شده‌اید و سطح اضطرابتان هر روز بالا و بالاتر می‌رود؟ لازم نیست نگران باشید. اگر مسیر درستی را انتخاب کنید، موفقیت در این آزمون حتمی است. با کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد سؤال و پاسخ) از انتشارات خیلی سبز، می‌توانید در راه درستی گام بردارید که مقصدش پذیرفته شدن در دانشگاه‌های معتبر است.

در کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد سؤال) دوازده آزمونی را دیدید که تمامی‌شان مطابق نظام جدید بودند و برای دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضیات تدوین شده‌ بودند. کتاب پیش رو پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آن کتاب است که انتشارات خیلی سبز آن را برای تشریح هرچه دقیق‌تر پاسخ‌های درست و علت نادرستی گزینه‌های دیگر منتشر کرده است. شما، با مطالعه‌ی دقیق این دو کتاب، می‌توانید پیش از آزمون اصلی خود را در فضای امتحان قرار دهید و ارزیابی دقیقی از خود به عمل آورید.

کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ) برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر از انتشارات خیلی سبز مناسب کلیه‌ی داوطلبان شرکت در کنکور سراسری ریاضی است.

لطفاً در نظر داشته باشید که این کتاب صرفاً شامل پاسخ‌نامه‌ی تشریحی است و پرسش‌ها در کتاب دیگری با عنوان «چند کنکور رشته ریاضی (جلد سؤال)» آمده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات271
زبانفارسی
شابک978-622-230-004-3
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
84000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ)

نفیسه
۱۴۰۱/۳/۲۲
عالی بود یه کتاب خوب واسه جمع بندیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ)

برای دریافت کتاب چند کنکور رشته ریاضی (جلد پاسخ) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.