معرفی و دانلود کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم

عکس جلد کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم
قیمت:
23500 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم

جرمی دونوان در کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم، به خوبی نشان می‌دهد که یک سخنرانی قدرتمند در جمع چطور می‌تواند فرصت‌هایی طلایی جهت موفقیت بیشتر در اختیارتان بگذارد. در واقع با مطالعه‌ی این کتاب یاد می‌گیرید که چطور موضوع خود را به بهترین نحو ارائه دهید و دیگران را متقاعد نمایید.

درباره‌ی کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم:

تد (Technilogy, Entertainment, Design) یک سری همایش‌های جهانی است که به صورت سالیانه برگزار می‌شود و موضوعات گوناگونی از قبیل تکنولوژی، سرگرمی و طراحی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در چند سال اخیر موضوع سخنرانی‌های برگزار شده بسیار وسعت یافته و تقریبا تمامی حوزه‌های مورد علاقه مردم و مخاطبان را پوشش داده است. اصلی‌ترین هدف از برگزاری این محافل سخنرانی این است که سخنرانان اطلاعات و نظراتشان را با شنوندگان و بینندگان علاقه‌مند نیز در میان بگذارند.

اگر می‌خواهید یک سخنرانی جذاب داشته باشید، ابتدا لازم است که طرحی برای پایانش در ذهن داشته باشید. به طوری که وقتی مخاطبان سالن را ترک نمودند، روش‌های تازه برای فکر کردن و عمل کردن داشته باشند. به عبارت دیگر هدف اصلی شما باید روشن کردن ایده‌ای جدید در ذهن مخاطب باشد.

کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم (How to deliver a TED talk) راهنمای کامل برای افرادی‌ست که می‌خواهند با سخنرانی صحیح خود به دیگران الهام و آگاهی بخشند. جرمی دونوان (jeremey donovan) به شما نشان می‌دهد تا موضوع خود را به درستی انتخاب کنید، آن را پرورش دهید و به شکلی صحیح آن را معرفی کنید.

کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر از هر سخنرانی حمایت می‌کند تا مطالبش را به صورت صحیح ارائه دهد و دیگران را همانطور که می‌خواهد متقاعد کند، به خصوص در زمینه‌ی معرفی کسب و کار. این کتاب فرصتی طلایی برای یاد گرفتن اصول یک سخنرانی اصولی است.

در بخشی از کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم می‌خوانیم:

سایمن سینک، چند سال پیش از اینکه در همایش تِد سخنرانى الهام‌بخش خود را ارائه دهد، پرده از چیزى برداشته بود. او متوجه رازی شده بود که چرا برخى از رهبران و شرکت‌ها موفق مى‌شوند، در حالى که برخى دیگر نمى‌شوند. خوشبختانه او این نقطه نظر را پیش خود نگاه نداشت. هر چه باشد هدف زندگى او این است: به دیگران الهام ببخش تا بتوانند آنچه به آن‌ها الهام ‌بخشیده‌اى را انجام دهند.

راز سایمن که آن را سخاوتمندانه در اختیار همه قرار داد، به مفهوم حلقه‌ی طلایى او برمى‌گردد. سایمن مورد جالبی را مطرح می‌کند و آن اینکه افراد و شرکت‌ها اول «چرایی انجام کاری» را بیان مى‌کنند و اگر خوش‌اقبال باشید، درباره‌ی اینکه چگونه این کار را انجام مى‌دهند نیز کمى توضیح می‌دهد. رهبران بانفوذ و شرکت‌هاى سرشناس بر خلاف دیگران، اول می‌گویند که چرا کارى را انجام مى‌دهند و بعد به این مى‌پردازند که چگونه آن کار را انجام مى‌دهند. آن‌ها اینکه چه کارى انجام مى‌دهند را درپایان بیان مى‌کنند. مثال مورد علاقه‌ی سینک، شرکت اَپِل است. «چرا» ى شرکت اپل این است که به افراد اختیار می‌دهد تا وضع موجود را به چالش بیندازند. «چگونه» ‌ى این شرکت خلق یک تجربه‌ی فیزیکى و دیجیتالى فوق‌العاده به قیمتى است که براى عامه‌ی مشتریان قابل پرداخت باشد. اینکه اپل چه کارى مى‌کند، ساخت رایانه و تلفن هوشمند در اندازه، شکل و رنگ‌هاى متنوع است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ایده‌هایتان را فراگیر کنید
بخش اول: محتوا، داستان و ساختار
فصل دوم: چگونه موضوع سخنرانی خود را انتخاب کنید
فصل سوم: چگونه شعار خود را استادانه درست کنید
فصل چهارم: چگونه معرفى شوید
فصل پنجم: چگونه سخنرانى خود را شروع کنید
فصل ششم: چگونه موضوع اصلى را بنا کنید و وارد آن شوید
فصل هفتم: چگونه از سخنرانى خود نتیجه‌گیرى کنید
فصل هشتم: چگونه داستان بیان کنید
بخش دوم: ارائه و طرح
فصل نهم: چگونه در نحوه‌ى ارائه‌ى کلام استاد شوید
فصل دهم: چگونه طنز را وارد سخنرانى خود کنید
فصل یازدهم: چگونه از زبان بدن استفاده کنید
فصل دوازدهم: چگونه تصاویرى الهام‌بخش خلق کنیم
فصل سیزدهم: چگونه بر ترس خود غلبه کنید
فصل چهاردهم: از خواندن دست بکشید و شروع به صحبت کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم
نویسنده
مترجمزروان بختیار
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-7575-05-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
23500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم

Sadegh Mosafer
۱۴۰۱/۸/۶
اونقدری دانش بهت اضافه نمیکنه
ولی بعضا حرفای خوبی هم داره
در کل برای من مفید بود
محمد
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
سخنرانی سخن ذهن و فکر است پس باید بگیریم با ذهن خود سخن بگیم تا حافظه
Eli Ba
۱۴۰۱/۶/۱۵
کتاب خوبیه اما نمیدونم چرا اجرای اون خوب نیست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم

برای دریافت کتاب چگونه یک سخنرانی تد ارائه دهیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.