معرفی و دانلود کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی

عکس جلد کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی
قیمت:
13000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی

محسن صدیقی مشکنانی کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی را به منظور سرگرمی و آموزش کودکان به طور هم‌زمان نوشته است. خردسالان پیش‌دبستانی به کمک این کتاب مفاهیمی مانند طبقه بندی، تفاوت‌های ظاهری، ارتباط بین اشیا و جانوران مختلف و... را می‌آموزند.

درباره کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی:

طبقه بندی از جمله مهارت‌های اساسی و بنیادی است که همه افراد در هر شرایطی فارغ از سن، جنس، شغل، تحصیلات و محل زندگی به آن نیاز دارند.

کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی دومین جلد از مجموعه مهارت‌های بنیادی است. در هر صفحه از کتاب چهار عکس وجود دارد که به نوعی دو به دو با هم مرتبط هستند و از کودک می‌خواهد عکس‌ها را طبقه‌بندی کند. هنگام مطالعه این کتاب برای کودک خود بسته به سلیقه و نظرتان و وسایلی که در دسترس است درباره تفاوت‌ها و شباهت‌های بین اشیا با کودکان گفت‌وگو کنید. هنگام خواندن کتاب از آن‌ها بخواهید برای پاسخ‌هایی که به پرسش‌ها می‌دهند، دلیل بیاورند و پاسخ‌ها و استدلال‌های صحیح و منحصربه‌فرد کودکتان را تشویق کنید.

کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تقویت مهارت‌های کودکان 4 سال به بالا کاربرد دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی
نویسنده
ناشر چاپینشر ممد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-997864-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
13000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی

برای دریافت کتاب چی با بقیه فرق داره؟ تمرین مهارت طبقه بندی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.