معرفی و دانلود کتاب چیزی بگو!

عکس جلد کتاب چیزی بگو!
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چیزی بگو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چیزی بگو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چیزی بگو!

پیتر اچ. رینولدز معتقد است که دنیا به حضور تک تک افراد نیاز دارد، به همین دلیل در کتاب چیزی بگو! به کودکان راه‌های مختلف ابراز وجود را آموزش می‌دهد. این اثر که توسط یکی از نویسنده‌های پرفروش نیویورک‌تایمز تألیف شده پیام‌های مهمی برای کودکان دارد و مانند یک جواهر در میان کتاب‌های کودک می‌درخشد.

درباره کتاب چیزی بگو:

هر یک از ما، هر روز این شانس را داریم تا خودمان را ابراز کنیم. کشیدن نقاشی، سرودن یک شعر کوتاه، دفاع از دوستمان در برابر زورگویی، کاشتن یک گل یا حتی سلام کردن به کسی که تنها است. کتاب چیزی بگو (Say something) یک داستان تصویری منحصربه‌فرد است و کودکان سرتاسر جهان می‌توانند به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

سادگی و زیبایی تصاویر این اثر ستودنی است و پیام آن‌ها واضح است: راه‌های زیادی وجود دارد که به دنیا بگویی چه کسی هستی، به چه چیزی فکر می‌کنی و چه نظری درباره موضوعات مختلف داری. اگر منتظر یک زمان مناسب هستی، هیچ روزی بهتر از الان نیست. پس لطفاً چیزی بگو!

کتاب چیزی بگو! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب پیامی شاعرانه برای گروه سنی 3 تا 7 سال دارد و والدین، مربیان مهد و روانشناسان کودک می‌توانند از آن برای رسیدن به اهداف آموزشی و درمانی استفاده کنند.

درباره پیتر اچ. رینولدز بیشتر بدانیم:

پیتر اچ. رینولدز (Peter H. Reynolds) نویسنده، داستان‌نویس و تصویرگر کانادایی است که بارها برای آثار خلاقانه خود تحسین شده است. از سایر کتاب‌های او که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توانیم به «با قلبت بنواز»، «بیا خیال ببافیم»، «باغ رز» اشاره کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چیزی بگو!
نویسنده
مترجمرضی ھیرمندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-462-731-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چیزی بگو!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چیزی بگو!

برای دریافت کتاب چیزی بگو! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.