معرفی و دانلود کتاب با قلبت بنواز

عکس جلد کتاب با قلبت بنواز
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با قلبت بنواز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با قلبت بنواز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با قلبت بنواز

داستانی تغزلی، مصور و الهام‌بخش که محدودیت سنی ندارد! پیتر اچ. رینولدز در کتاب با قلبت بنواز ادای احترام کاملی به قدرت موسیقی به جا آورده است. راج که از کودکی استعداد خارق‌العاده‌ای در نواختن پیانو داشت، به مرور و با حرفه‌ای شدن فراموش کرد که چگونه با تمام قلبش بنوازد! آیا او به یاد می‌آورد که حس کردن نُت‌ها با همه‌ی وجود چگونه است؟ گفتنی‌‌ست این اثر موفق شده افتخارات گوناگونی کسب کند.

درباره کتاب با قلبت بنواز:

احتمالاً هیچ‌چیز دلگیرتر از سازی که نواخته نمی‌شود، نیست! قلبت را بنواز (Playing from the Heart) داستان پسری‌ست که هر چه در ساز زدن ماهرتر شد، بیشتر فراموش کرد چگونه باید از روی احساساتش بنوازد.

راج با پدرش و یک پیانو بزرگ شد. یک روز، وقتی که هنوز خیلی بچه بود، پشت ساز نشست، پایش را به زحمت روی پدال پیانو قرار داد و انگشتان دستانش به آرامی روی کلاویه‌ها قرار گرفت و شروع به نواختن کرد...

همانطور که راج بزرگ‌تر می‌شد، به نواختن و امتحان کردن ساز ادامه می‌داد و نتیجه‌ی کار حیرت‌آور بود: او به تنهایی و بدون این که هیچ پیش‌زمینه‌ای از نُت‌ها،‌ تئوری موسیقی و آموزش پیانو داشته باشد، می‌توانست موسیقی‌های زیبایی خلق کند.

این‌گونه شد که پدر راج تصمیم گرفت معلمی را برای کمک به تقویت استعداد طبیعی پسرش استخدام کند. اگرچه راج در طول این سال‌ها مهارت فراوانی آموخت، اما در نهایت خسته شد و از موسیقی دست کشید. راج بزرگ شد و از خانه، پیانو و از آن کودکی که با قلبش موسیقی می‌نواخت فاصله گرفت. زمانی که او متوجه شد پدرش در بستر بیماری‌ست، به خانه بازگشت. او در مقابل درخواست پدرش برای نواختن موسیقی، متوجه نکته‌ای مهم شد... این‌جاست که پیتر اچ. رینولدز (Peter H Reynolds) ما را با نقطه‌ی عطف داستان روبه‌رو می‌سازد.

نویسنده در کتاب با قلبت بنواز بیش از هر چیزی تلاش کرده تا خلاقیت و سیر تخیل آزاد را تشویق کند و به ما نشان دهد که موسیقی فقط چیزی نیست که از معلم می‌آموزیم. بلکه چیزی‌ست که از قلب سرچشمه می‌گیرد. او ماهرانه در این کتاب از رنگ‌های سفید و خنثی برای تقویت احساسات و نشان دادن احساسات قوی داستان استفاده کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب با قلبت بنواز:

- جایزه‌ی Borders Original Voices Award برای کتاب‌های مصور.
- نامزد جایزه Irma Black (2004)

نکوداشت‌های کتاب با قلبت بنواز:

- مناسب برای طیف سنی وسیعی از دوستداران موسیقی. (School Library Journal)
- تصاویر دل‌انگیز بودن داستان را منعکس می‌کنند. (Literacy Daily)

کتاب با قلبت بنواز مناسب چه کسانی است؟

پیتر اچ. رینولدز این کتاب الهام‌بخش و آموزنده را برای کودکان 3 تا 7 سال تالیف کرده است. با این وجود، این اثر فقط برای خردسالان نیست، بلکه بزرگسالان نیز می‌توانند از مطالعه‌ی آن لذت ببرند.

با پیتر اچ. رینولدز بیشتر آشنا شویم:

بیش از هر چیزی او را به عنوان نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودک می‌شناسیم که آثار تحسین‌شده‌ی فراوانی برای خردسالان خلق کرده است، از جمله کتاب نقطه (The Dot) که در سال 2003 به خط بریل منتشر و به بیش از بیست زبان ترجمه شد. از دیگر آثار پیتر اچ. رینولدز می‌توان به باغ رز، چیزی بگو و بیا خیال ببافیم اشاره کرد.

در بخشی از کتاب با قلبت بنواز می‌خوانیم:

پدر صدای موسیقی گوش‌نوازی که در خانه جریان داشت، شنید. او از اینکه پسرش بدون آموختن حق یک درس موسیقی این قدر زیبا می‌نواخت، شگفت زده شد. پدر آن قدر مجذوب شده بود که برای راج معلم خصوصی گرفت تا نواختن پیانو را بیاموزد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با قلبت بنواز
نویسنده
مترجممعصومه نفیسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-684-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با قلبت بنواز

S.S
۱۴۰۳/۲/۳
سلام و عرض خسته نباشید به تیم کتابراهبه نظر من این کتاب میتواند امید را در دل ما زنده کند و با بازی کردن با کلمات ما را به سمت کار‌هایی که ترک کرده ایم برگرداند. این کتاب گرچه کوتاه اما میتواند برای لحظاتی لبخند را بر لبتان جاری سازد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب با قلبت بنواز

برای دریافت کتاب با قلبت بنواز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.