معرفی و دانلود کتاب کار NLP: راهنمای عملی برای دستیابی به نتایج مورد نظر

عکس جلد کتاب کار NLP: راهنمای عملی برای دستیابی به نتایج مورد نظر
قیمت:
163000 تومان - 17.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار NLP: راهنمای عملی برای دستیابی به نتایج مورد نظر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار NLP: راهنمای عملی برای دستیابی به نتایج مورد نظر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار NLP: راهنمای عملی برای دستیابی به نتایج مورد نظر

کتاب کار NLP: راهنمای عملی برای دستیابی به نتایج مورد نظر به قلم جوزف اوکانر، کامل‌ترین راهنمای موجود برای برنامه‌ریزی عصبی - کلامی است و تمرینات، راه حل‌ها و منابع مفیدی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

شما با استفاده از تمرینات کتاب کار ان ال پی (NLP Workbook) قادر خواهید بود تا خود و جهان پیرامون خود را تغییر دهید. این کتاب بسیار راحت، قابل درک و سرگرم کننده است.

جوزف اوکانر (Joseph O'Connor) در آمریکای شمالی و جنوبی، هنگ کنگ، سنگاپور، نیوزلند و بسیاری از کشورهای اروپایی NLP درس داده است (و در سنگاپور مدال موسسه رهبری جامعه ملی را دریافت کرد). او تنها عضو مدعو اروپایی دانشکده NLP دانشگاه سانتاکروز کالیفرنیا است بود و اولین آموزش دهنده اروپایی بود که در شیلی NLP آموزش داد و در آن‌جا برای اعضای مجلس سنای شیلی یک سمینار ارائه داد.

او در این کتاب به شما در جهت بهتر دیدن، شنیدن و احساس کردن جهان به منظور شناخت بهتر خود و دیگران کمک خواهد کرد. در صورتی که شما از قبل اطلاعاتی در مورد NLP داشته باشید، این کتاب منبعی ارزشمند برای تکمیل دانسته‌ها و ارائه نظریات جدیدتر خواهد بود.

کتاب حاضر شامل چندین بخش می‌باشد که هر بخش به موضوعی می‌پردازد و در قسمت انتهایی توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان تمامی این موارد را باهم ترکیب نمود و چه تکنیک و راه حلی در چه موقعیتی استفاده می‌شود. NLP تا حدودی شبیه به یک جعبه ابزار جادویی است. شما از خود می‌پرسید که کجا می‌توانم از این ابزار استفاده کنم و این کتاب به سوال شما پاسخ می‌دهد. همچنین بخش نهایی به شما می‌گوید که چگونه ابزارهای شخصی خود را ایجاد کرده و آن‌ها را به جعبه خود اضافه کنید.

این کتاب در مورد زمینه‌های جالب از تجربیات شما می‌باشد. برخی از روزها شگفت‌انگیزند. شما بدون اشتباه کارهایتان را طوری انجام می‌دهید که کس دیگری نمی‌تواند آن را انجام دهد. برخی از روزها نیز وحشتناک هستند. انگار همه عوامل دست به دست هم داده‌اند تا کارهای شما را خنثی کنند و شما قادر به انجام هیچ کاری به شکل صحیح نیستید. این اتفاقات چگونه رخ می‌دهند؟ NLP به این سوالات پاسخ می‌دهد و در این صورت شما قادر خواهید بود تا هر روز را راحت پشت سر بگذارید و یاد بگیرید که چگونه محدودیت‌های قبلی را کاهش دهید.

NLP دریچه‌ای را به سوی شما می‌گشاید تا توسط آن، پاسخ تمامی سوالات فراوان خود در مورد سیستم برنامه‌ریزی ذهن در مسیر موفقیت را بدست آورید و هر چقدر بیشتر بیاموزید، بیشتر متوجه عمق نگاه NLP در بررسی تمام عوامل موثر بر این برنامه‌ریزی خواهید شد. کتابی کاملا کاربردی در زمینه دانش نوین NLP می‌باشد.

جملات برگزیدۀ کتاب کار NLP:

- کسانی که نمی‌توانند گذشته را به یاد بیاورند، محکوم به تکرار آن هستند.
- مهم‌ترین چیزی که در هنگام یادگیری باید از آن آگاه باشید، حالت روحی‌تان است.
- NLP یک استراتژی یادگیری سریع برای شناسایی و به کارگیری الگوها در جهان است.
- هرگاه کلمات مانع می‌شوند که شما کاری را که برایتان مهم است انجام دهید، کلمات را تغییر دهید.
- اگر یک شخص بتواند کاری را انجام دهد، آنگاه می‌توان آن را مدل برداری کرد و آن را به دیگران آموزش داد.

در بخشی از کتاب کار NLP می‌خوانیم:

باورها قوانینی هستند که ما با آن‌ها زندگی می‌کنیم. اصولی که مدل‌های ذهنی ما را شکل می‌دهند و اینکه از دریچه همین باورها به دنیا نگاه می‌کنیم. خیلی از مواقع باورهایمان را با واقعیت‌ها اشتباه می‌گیریم. در مورد خود یا بستگانمان و یا توانایی‌های خود باورهایی داریم که ممکن است درست نباشند. همچنین بر روی باورهای خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

"من به تو گفتم. بنابراین..." یک عبارت رضایت‌بخش برای ما می‌باشد و این معنی را می‌دهد که باورهای ما درست بوده است و باعث افزایش اعتماد به نفس در ما می‌شود. برخی از پدیده‌ها، تحت تاثیر باورهای ما قرار ندارند. مثلا قانون جاذبه زمین هرگز تغییر نخواهد کرد، حال چه ما آن را باور داشته باشیم و چه نداشته باشیم. گاهی ما باورهایمان را در مورد پدیده‌های دیگر تغییر می‌دهیم. در هر صورت باورها به عنوان موتور محرک ما در مسیر زندگی عمل می‌کنند و دنیای اجتماعی ما را شکل می‌دهند.

آن‌ها به عنوان عامل و یا مانع دستیابی به توانایی‌های ما عمل می‌کنند. اگر باور داشته باشید که فردی دوست داشتنی نیستید، در مسیری حرکت می‌کنید که شاید مردم را از خود دور کنید تا باور خود را تایید کنید، حتی اگر نخواهید که این اتفاق بیفتد. اگر باور داشته باشید که دوست داشتنی هستید، بیشتر به سمت مردم جذب خواهید شد و گشاده‌رو‌تر با آن‌ها برخورد خواهید کرد و آن‌ها تمایل بیشتری به تایید باور شما دارند.

NLP اعتقاد دارد که باورها به عنوان پیش فرض‌های ما در زندگی محسوب می‌شوند و الزاما درست یا واقعی نیستند. از نظر NLP، باورها اصول رفتاری ما هستند و ما با فرض اینکه آن‌ها درست هستند، عکس العمل نشان می‌دهیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه نویسنده
چگونه از این کتاب استفاده کنیم؟
مقدمه مترجم
NLP چیست؟
اهداف
یادگیری
رابطه
حواس پنجگانه
حالت روحی
درون ذهن
استراتژی ها
زبان
متامدل
میلتون مدل
استعاره
نوشتار
فهمیدن
چهارچوب بندی
جمع بندی
پیوست 1
پیوست 2
واژه نامه
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار NLP: راهنمای عملی برای دستیابی به نتایج مورد نظر
نویسنده
مترجممهدی عرب زاده، معصومه صالحی
ناشر چاپیانتشارات بیاض
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات389
زبانفارسی
شابک978-600-93349-5-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
163000 ت - 17.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار NLP: راهنمای عملی برای دستیابی به نتایج مورد نظر

مهدی نظری
۱۳۹۸/۳/۱۹
سلام دوستان. آقای اوکانر از بزرگان علم nlp هستند و چند جلد کتاب در حوزه علمnlpciaching نوشته‌اند. این کتاب هم یکی از کتاب‌های خوب و عملی ایشان هستش، اما اضافه کنم که برای یادگیری و تاثیر پذیری بیشتر باید کلاسهای عملی NLP و نیزشرکت کنید.
غلامرضا صیدالی
۱۳۹۸/۳/۱۰
با سلام من علاقه بسیاری به یادگیری علوم تغییر دارم و این کتاب واقعا برای گام نهادن در دنیای تغییرات اساسی نگارش شده ولی خواندن به تنهایی هیچ سودی نداره و باید عمل کرد و نگرش خود را عوض کرد
محسن ارچندانی
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
کتاب خیلی خوبیه ولی سنگینه، اگه وقت و حوصله دارید بخونید و برای خودتون بعضی چیز‌ها رو تحلیل کنید
وهاب صالحی
۱۳۹۸/۵/۳۰
دوستانی که کتاب رو خودن بگن این کتاب تمرینات عملی هم داره یا فقط مباحث تئوری گفته شده
Nasim Ina
۱۳۹۸/۲/۳۰
کتابی بسیار مفید و کاربردی برای تمامی کسانی که خواهان یادگیری و تغییر در کیفیت زندگیشون هستند.
داریوش
۱۴۰۰/۱/۲۷
یکی از بهترین کتابها در زمینه‌ی ان ال پی که ارزش چند بار خوندن رو داره
مریم میرزاییان
۱۳۹۸/۶/۲۵
به نظرم خیلی کاربردی هست کتاب nlpعالیه به همه توصیه میکنم براش وقت بزارن وبخونن
دانیال قمرطالع
۱۳۹۸/۵/۵
به نظرم خیلی کامل و البته تخصصی هست بدون. پیش زمینه ذهنی نمیتونه کاربردی داشته باشه
حسین رضایی
۱۴۰۰/۱/۲۸
یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه nlp که ارزش بار بار مطالعه‌ کردن را داره
Zahra Nourbakhsh
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
راستش مطالب کتاب زیادی سنگین بود... نیمه‌ی راه رهاش کردم.
سینا .
۱۳۹۹/۴/۲۰
هنوز نخوندم ولی از فهرستش برمیاد که کتاب پربارس باشه
هدا میراب زاده
۱۴۰۲/۹/۱۶
راهکارها و نوع نگارش بسیار کاربردی بود
ghazale goodarzi
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
کتاب بسیار خوبیه با ترجمه عالی
مینو اسماعیلی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خوب بود ودوستش داشتم راهنمای خوبیه
مهدی رضائی
۱۴۰۰/۲/۲۰
کتاب بسیار عملی و کاربردی
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب کار NLP: راهنمای عملی برای دستیابی به نتایج مورد نظر

برای دریافت کتاب کار NLP: راهنمای عملی برای دستیابی به نتایج مورد نظر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.