معرفی و دانلود کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک: تکنیک‌های برنامه‌ریزی عصبی - کلامی

عکس جلد کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک: تکنیک‌های برنامه‌ریزی عصبی - کلامی
قیمت:
۱۰۱,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک: تکنیک‌های برنامه‌ریزی عصبی - کلامی

کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک اثری از جی آر اسمیت است که به شرح مفهوم و شیوه‌های به‌کارگیری ان ال پی یا برنامه‌ریزی عصبی - کلامی می‌پردازد. اسمیت در این اثر به شما می‌آموزد که چگونه با استفاده از ان ال پی، تغییراتی در خود و دیگران ایجاد کرده و مسیر دستیابی به آرزوهایتان را هموارتر سازید.

درباره‌ی کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک

جی آر اسمیت (J. R. Smith) در کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک (NLP Dark Psychology) به‌تفصیل ماهیت و کارکرد ان ال پی را شرح می‌دهد. ان ال پی یا برنامه‌ریزی عصبی - کلامی، روشی برای ایجاد تغییر در گفتار و رفتار ما برای تغییر عادات ناپسند، درمان برخی اختلالات نظیر اضطراب، فوبیاها، افزایش خلاقیت، بهره‌وری و انعطاف‌پذیری و به‌طور خلاصه، بهبود عملکردهای شخصی و حرفه‌ای است. ان ال پی به افراد کمک می‌کند تا به‌سهولت، روابط سازنده‌تری با دیگران برقرار کرده و به درک و شناخت عمیق‌تر و مؤثرتری از افراد دست پیدا کنند، اما این تنها جنبه‌ی کارآمدِ ان ال پی نیست. جی آر اسمیت در کتاب خود شما را همچنین با رویه‌ی دیگر ان ال پی که «مثلث تاریک» خوانده می‌شود، آشنا می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک

مفهومِ کنترلِ ذهن برای بشر همیشه از جذابیت و شگفتی برخوردار بوده است. انسان همواره با شیفتگی درصدد یافتن راه‌هایی است تا علاوه بر کنترل ذهن و اعمال خود، از اندیشه‌های دیگران نیز آگاهی پیدا کرده و بتواند بر گفتار و رفتارهای آنان تأثیر بگذارد و آن‌ها را به‌سمت‌وسویی که میل دارد، سوق دهد. تئوری‌های توطئه‌ی فراوانی نیز درباره‌ی سوءاستفاده‌ی قدرت‌های بزرگ و دولت‌ها و همین‌طور اشخاص بانفوذ از این قابلیت و ظرفیت برای کنترل افراد مطرح می‌شود. هر یک از تکنیک‌های ان ال پی، به‌شیوه‌ی متفاوتی عمل کرده و به نتایج مختلفی منتهی می‌شود که برخی از آن‌ها را جی آر اسمیت در کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک عنوان کرده است.

تصور کنید این قابلیت را در اختیار دارید تا بر مشتریان، همکاران، کارمندان، سرمایه‌گذاران، دوستان و خویشاوندان و هر فردی را که می‌خواهید، بدون آنکه نیاز به درخواست یا التماس کردن داشته باشید، اثر بگذارید و آن‌ها را وادار کنید تا آنچه را که می‌خواهید برای شما انجام دهند. زندگی شما دگرگون خواهد شد، این‌طور نیست؟! این توانایی و مهارت، همان چیزی است که کارشناسان ان ال پی وعده می‌دهند.

جی آر اسمیت در کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک جوانب مختلفی از این تکنیک روانشناسی را مطرح و بررسی می‌کند که برخی از آنان عبارتند از: نحوه‌ی دریافت اطلاعات توسط مغز ما، ماهیتِ حیوانیِ مغز، جنبه‌ی تاریکِ اعمال نفوذ بر دیگران، چگونه دیگران از نقشه‌های ما علیه خودمان استفاده می‌کنند، مثال‌هایی از کنترل اذهانِ دیگران، گونه‌های شخصیتی که به احتمال قوی‌تری به چنین کارهایی دست می‌زنند، ان ال پی و افسردگی، ان ال پی و اضطراب و روش‌های متفاوتی که ممکن است باعث متقاعد شدنِ شما برای انجام کاری شود. تمام این موارد و بسیاری اطلاعات دیگر را می‌توانید در کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک بشنوید.

ان ال پی روانشناسی تاریک را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه‌ی آزاده اعرابی به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتی آن را به همت نشر صوتی ماه‌آوا و با خوانش سپیده مالمیر می‌شنوید.

کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک برای تمام علاقه‌مندان به شناخت عمقِ افکار و اندیشه‌های خود و دیگران و همچنین افرادی که کنجکاو هستند بدانند از چه راهی می‌توانند بر دیگران بیشترین تأثیر را بگذارند تا به خواسته‌های خود دست پیدا کنند، تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک: تکنیک‌های برنامه‌ریزی عصبی - کلامی می‌شنویم

در حینِ اینکه به برخی از تکنیک‌های دستکاریِ روانشناختی می‌پردازیم که می‌توانید برای هدفِ موردنظرتان آن‌ها را انتخاب و به‌کار ببرید، قصد داریم روش‌هایی را بیان کنیم تا ذهن‌تان را کنترل کنیم. کنترل ذهن، نسخه‌ی قوی‌ترِ دستکاریِ روان‌شناختی است؛ یعنی دستکاری‌کننده نه‌تنها بر افکار و تصمیماتِ شخص موردِ هدفش تأثیر می‌گذارد، بلکه بر همه‌ی جوانبِ آن، اعم از افکار، اعمال و احساساتش نیز کنترل دارد.

در این فصل ما قصد داریم درباره‌ی برخی از تکنیک‌های واقعیِ کنترل ذهن صحبت کنیم که به‌طور سنتی، نه‌تنها توسط افراد عادی در روابط بین‌فردی استفاده می‌شوند، بلکه در گروه‌های انسانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این فصل شما به این آگاهی می‌رسید که چطور در صورت نیاز، بر دیگران تأثیر بگذارید یا از دست‌کاری‌های روان‌شناختی علیه خودتان آگاه شوید. برخی از رایج‌ترین تکنیک‌های کنترل ذهن که می‌توان آن‌ها را به‌کار برد، شامل این موارد است: یک- کناره‌گیری یا انزوا. اولین تکنیکی که در کنترل ذهن می‌توان به‌کار برد، کناره‌گیری است. انسان‌ها موجوداتی بسیار اجتماعی هستند. آن‌ها دوست دارند با دیگران صحبت کنند، در محیط‌های عمومی وقت بگذرانند، دوستانِ نزدیک و خانواده داشته باشند و در مکان‌ها و موقعیت‌های اجتماعی وقت‌شان را سپری کنند. وقتی این جنبه‌ی اجتماعی را از افراد دور کنید، می‌توانید نگاه‌شان را به زندگی تغییر دهید. انزوای کاملِ فیزیکی بسیار قوی عمل می‌کند؛ یعنی فرد از هر گونه تماس با دیگران از جمله ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، تماس‌های تلفنی و تماسِ فیزیکی دور باشد. این چیزی‌ست که در فرقه‌ها و بعضی گروهک‌ها دیده شده است. آن‌ها فرد را از همه دور نگه می‌دارند و تنها کسی که او را می‌بیند، شخص اسیرکننده است. این نوع انزوا بسیار سخت است و معمولاً فقط در شرایطی ویژه انجام می‌گیرد. اگر قصد دستکاریِ روان‌شناختیِ شخصی را دارید، مسلماً نمی‌خواهید او را به انزوا بکشانید اما به‌طور عرف، یک دستکاری‌کننده سعی می‌کند در حد امکان از نظر ذهنی به مقصد برسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل یک: برنامه‌ریزی عصبی - کلامی و نقشه‌ی ذهنی
26 دقیقه
فصل دو: شناخت مثلثِ تاریکِ صفات شخصیتی
40 دقیقه
فصل سه: دستکاری روانشناختی و تغییرات رفتاری
23 دقیقه
فصل چهار: تکنینک‌های ساده و کاربردیِ کنترل ذهن
8 دقیقه
فصل پنج: شخصیت‌هایی که قابلیت دستکاریِ روانشناختی دارند
13 دقیقه
فصل شش: ان ال پی و افسردگی
15 دقیقه
فصل هفت: ان ال پی و اضطراب
42 دقیقه
فصل هشت: قانع‌سازی نیمه‌خودآگاه یا سابلیمینال
10 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک: تکنیک‌های برنامه‌ریزی عصبی - کلامی
نویسنده
مترجمآزاده اعرابی
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک

هادی محمدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
با درود این کتاب به صورت کلی مطالب رو بیان کرده و هدف سر بسته نگه داشتن است و جهت‌گیری مشخص نیست که چه سمتی است آیا آموزش برای به کارگیری است پس چرا اینقدر منفی به کارگیری روش‌ها بیان شده و اگر غیر از آن است و برای مقابله با دست‌کاری‌کنندگان است هرگز به رسالتش عمل نکرده. این کتاب پیشنهادم نیست برای شما دوست عزیز
korush yekta
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
کتاب خوبی بود.
هر چند کلی اما یسری اطلاعات مفید و کاربردی در مورد اینکه حواس جمع زندگی کنیم و نزاریم دیگران ازمون سوءاستفاده کنن رو در اختیار قرار میده که بنظرم ارزش خرید رو داره.
بی صبرانه منتظر صوتی شدن کتابهای دیگه روانشناسی تاریک که نسخه‌های الکترونیک شون تو کتابراه موجوده هستم.
ممنون از زحماتتون برای این کتاب ❤🌷
ماندانا عطایی
۱۴۰۲/۹/۵
فقط یکسری مطالب کلی را عنوان کرده نه توضیح خاصی ونه مثلی خوندنش آموزش خاصی بهتون نمیده
فریما فیض
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
اصلا این کتاب رو پیشنهاد نمیکنم چون بیشتر امور منفی رو بیان کرده و هیچ کمکی به پیشرفت و ذهن آگاهی بیشتر نداره و به صورت کاملا کلی یک سری سو استفاده‌ها از آدم رو بیان میکنه دوست نداشتم کتاب رو کاش قبل خریدن نظراتو میخوندم🥺
سلمان حسین پور
۱۴۰۲/۱۱/۳
بسیار مبتدی بود وقتی حرف از ان ال پی میشه باید انقدر کلمات و مطالب سنگینی به اشتراک گذاشته بشه که با یکی دو بار خوندن یا گوش‌ دادن متوجه نشی ولی این از مبتدی هم مبتدی تر بود و فقط به صورت کلی حرف زد
Mary Shah
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کتاب آن ال پی روانشناسی تاریک فوق العاده کلی و جامع در مورد عملکرد مغز و رابطش با روان صحبت میکنه و توصیه میکنم این کتاب را به دفعات بخونید هر بار اتفاق جدیدی براتون میوفته و ذهن با خوندش تغییر رویه میده
قهرمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
دقیقا من با همچین شخصیتی یک عمر زندگی کردم و نفهمیده بودم، واقعا این کتاب رو پیشنهاد میکنم به کسانی که وقت روانشناس رفتن و یا راهنمای عاقل نداشتن تو زندگی رو ندارن، حتما گوش بدهند.
الهه ارشاد
۱۴۰۲/۹/۲۸
این کتاب اصول زندگی میتونه باشه اگه روش هاشو بعد خوندن عکلی کنیم راحت با استرس، افسردگی، حس‌های کهنه و پوچ کنار میایم و اونارو رها میکنیم و زندگی شادیو تجربه میکنیم
علی داودی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
باید نظرات رو قبلش میخوندم دقیقا همینطوره کلی هست وبیشتر ذهن رو خسته میکنه مباحث کلی مطرح شدن مثل یه مقاله ساده راجع به روانشناسی
فروغ پورحسن
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
تقریبا میشه گفت خیلی کلی بود
اما چند تا جزئیات ریز رو من به اضافه کرد
اگر کسی هیچ سررشته‌ی قبلی در این موضوع نداره شاید براش کاربردی باشه
Moqtadir
۱۴۰۲/۹/۲۵
توصیه میکنم که حتما کوش بفرمایید. این کتاب شامل تکنیک‌ها و روش‌های است در جهت آگای خود همچنین کنترول دیگرا، نحوه کار کرد ان ال پی را هم برای شما آموزش میدهد.
امیرحسین ملکی
۱۴۰۲/۸/۳۰
اگه علاقه مند به روانشناسی هستید بهتون پیشنهاد میشه
Z.J
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
بدک نیست و سلیقه من نیست و بنظرم یکسری چیزها ذاتی و فطری هست و باید در وجود ادم باشه که این کتاب داره اموزش میده و بنظرم اموزشی نیست
وحید خان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
وای این کتاب خیلی باحال هست، از خود آدم گرفته تا همه اطرافیان رو میشه کنترل کرد، بعدش میشه رفتارها رو پیش بینی کرد.
مرضیه مهجوری
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
کتابی فوق العاده. کتابی که می‌توان خود و دیگران را شناخت و از چاله‌های مسیر گذر کرد. کتابی که برگ راهنمایی برای همه به دست شما میدهد.
مشاهده همه نظرات 53

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک

برای دریافت کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.