معرفی و دانلود کتاب کار حسابداری مقدماتی

برای دانلود قانونی کتاب کار حسابداری مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار حسابداری مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار حسابداری مقدماتی

کتاب کار حسابداری مقدماتی اثری تمرینی از موسی رشیدی خزایی است که با هدف مرور آموخته‌ها و سنجش تسلط شما بر مفاهیم حسابداری تالیف شده و می‌تواند به‌عنوان منبعی مناسب برای جمع‌بندی مطالب آموزشی به کار رود.

درباره‌ی کتاب کار حسابداری مقدماتی

تاریخ پیدایش اولین دفتر حسابداری به قرن پانزدهم میلادی برمی‌گردد زمانی که لوکا پاچیولی، ریاضی‌دان ایتالیایی کتابی با هدف آموزش نگهداری و ثبت معاملات تجاری تالیف کرد. نیاز بازرگانان به وجود روشی منظم برای سازماندهی امور مالی باعث شد اثر پاچیولی توجه آن‌ها را جلب کند و با گذر زمان، دانشی که آن را با اسم حسابداری می‌شناسیم به وجود بیاید. امروزه به دلیل پیدایش کسب و کارهای گوناگون این علم بیشتر از گذشته اهمیت پیدا کرده و افراد بسیاری علاقه دارند به این حوزه ورود کنند، دلیلی که باعث شد موسی رشیدی خزایی تصمیم به انتشار کتاب کار حسابداری مقدماتی (Basic accounting workbook) بگیرد.

این اثر در هشت فصل تالیف شده که هر کدام از آن‌ها قسمتی از مباحث حسابداری را پوشش می‌دهند. دقت کنید که کتاب کار حسابداری مقدماتی مجموعه‌ای از سوالات و مسائلی است که یک حسابدار با آن‌ها مواجه می‌شود و آموخته‌های شما را به چالش می‌کشد. با این حال اگر در حل این تمرینات با مشکل خاصی مواجه نیستید، می‌توانید از کاربردی بودن دانش خود مطمئن باشید و به عقیده‌ی نویسنده، از صلاحیت کافی برای انجام امور مالی یک موسسه‌ی کوچک برخوردار هستید!

کتاب کار حسابداری مقدماتی مناسب چه کسانی است؟

افرادی که در حوزه‌ی حسابداری تازه‌وارد هستند و تصمیم به مرور و سنجش مطالعاتشان دارند مخاطب این اثر هستند. همچنین می‌توان از سوالات این کتاب برای شناسایی نقاط قوت و ضعف کارآموزان و دانش‌آموزان کارودانش استفاده کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
فصل اول: عملیات مالی حساب‌ها
فصل دوم: ثبت و گزارش حساب‌ها
فصل سوم: تهیه صورت‌های مالی
فصل چهارم: عملیات حسابداری در مؤسسات بازرگانی
فصل پنجم: اسناد تجاری
فصل ششم: عملیات حسابداری مربوط به تنخواه‌گردان، صندوق و بانک
فصل هفتم: اصلاح حساب‌ها
فصل هشتم: بستن حساب‌های موقت
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار حسابداری مقدماتی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-622-218-163-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش حسابداری
قیمت نسخه الکترونیک
135000 ت - 14.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار حسابداری مقدماتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار حسابداری مقدماتی

برای دریافت کتاب کار حسابداری مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.