معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی

کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی براساس آموزش، تکرار، تمرین و ارزیابی تألیف شده است. فاطمه اسدی و ثریا علی محمدزاده با تمرین‌های گوناگونی که شامل چهارگزینه‌ای، حل مسئله، درست – نادرست و... می‌شوند، آموخته‌های دانش‌آموزان را تثبیت و تعمیق می‌کنند و آن‌ها را برای امتحان‌های نوبت اول و دوم، آماده می‌نمایند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی

پایه‌ی ششم ابتدایی آخرین پایه‌ی دبستان است و پس از آن، دانش‌آموزان وارد دوره‌ی متوسطه‌ی اول می‌شوند. از این رو لازم است که معلمان اطمینان حاصل کنند که دانش‌آموز همه‌ی مطالب دوره‌ی ابتدایی را به‌خوبی فراگرفته است و آماده‌ی ورود به دوره‌ی بعدی تحصیلی است. در کتاب‌های فارسی پنجم و ششم ابتدایی علاوه بر تقویت مهارت‌های خواندن، نوشتن، گوش دادن و سخن گفتن به دو مهارت درک متن و تفکر انتقادی نیز توجه می‌شود. هر فصل از کتاب فارسی دو یا سه درس دارد و از بخش‌های مختلفی چون حکایت، بخوان و حفظ کن، بخوان و بیندیش، واژه‌آموزی، دانش زبانی، گوش کن و بگو و کارگاه درس‌پژوهی تشکیل شده است. شاید در نگاه اول یادگیری مطالب دشوار به نظر برسد؛ اما استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی می‌تواند بسیار مفید باشد. یکی از این کتاب‌ها، کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی است.

فاطمه اسدی و ثریا علی‌محمدزاده این اثر را براساس کتاب فارسی ششم دبستان تألیف کرده‌اند و در چندین بخش، تمام مطالب را به دانش‌آموزان یاد می‌دهند. در بخش معرفی فصل، فضای ذهنی دانش‌آموز برای ورود به درس آماده می‌شود. بخش کلبه‌ی آموزش در قالب درسنامه و به شکل خلاصه و نکته‌وار، مفاهیم درس را توضیح می‌دهد. فعالیت‌هایی که در کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی آمده‌اند، متنوع هستند و آموخته‌های دانش‌آموز را تثبیت می‌کنند. آزمون‌های پایان‌فصل نیز نقاط ضعف دانش‌آموز را نشان می‌دهند. آزمون‌های غنی‌سازی نسبت به دیگر قسمت‌های کتاب سطح بالاتری دارند و سؤالات چهارگزینه‌ای این بخش، باعث تمایز فردی دانش‌آموز می‌شود.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی است و در آن یادآوری، ثبیت، تعمیق و تنوع‌بخشی آموزش‌ها اهمیتی ویژه دارد. در این بخش، محتویات مجموعه‌ی کار و تمرین دوره‌ی ابتدایی معرفی می‌شود:

- کلبه‌ی آموزش: در بخش «کلبه‌ی آموزش» موضوع هر درس به طور خلاصه توضیح داده می‌شود و با بهره‌گیری از کتاب معلم، سه سطح روند یادگیری دانش‌آموزان مطرح می‌گردد. این بخش برای اولیا طراحی شده تا با مطالب کتاب درسی آماده شوند و فرزندشان را بهتر راهنمایی کنند.

- تمرین‌ها: در هر بخش از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، نویسندگان متناسب با هر پایه‌ی تحصیلی، تمرین‌های متفاوتی را طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموزان با کمک والدینشان در منزل، آموخته‌های خود در مدرسه را مرور کنند.

- ارزشیابی مرحله‌ای: پس از هر سه بخش، ارزیابی کوتاهی برای سنجش یادگیری دانش‌آموز قرار داده شده است.

- جدول ارزشیابی توصیفی معلم: این جدول با محتوای توصیفی، اهداف هر بخش را مشخص می‌کند. معلمان با مطالعه‌ی این جدول نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را تببین می‌کنند و والدین نیز با بررسی دقیق‌تر جدول، متوجه روند یادگیری فرزندشان می‌شوند.

- ارزشیابی پایانی: در بخش پایانی کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار گرفته است.

- خودارزیابی دانش‌آموز: پایان کتاب حاوی جدول توصیفی اهداف آموزشی دانش‌آموز است. دانش‌آموزان با پر کردن محتویات این بخش، میزان یادگیری خود را در پایان سال می‌سنجند.

کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

معلمان، والدین و دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی از این کتاب بهره‌ی زیادی خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آفرینش
درس اول: معرفت آفریدگار
درس دوم: پنجره های شناخت
آزمون پایانی فصل اول
آزمون غنی‌سازی فصل اول
فصل دوم: دانایی و هوشیاری
درس سوم: هوشیاری
درس چهارم: داستان من و شما
درس پنجم: هفت‌خان رستم
آزمون پایانی فصل دوم
آزمون غنی‌سازی فصل دوم
فصل سوم: ایران من
درس ششم: ای وطن
درس هفتم: آزاد - فرهنگ بومی (1)
درس هشتم: دریا قلی
آزمون پایانی فصل سوم
آزمون غنی‌سازی فصل سوم
آزمون نوبت اول
فصل چهارم: نام آوران
درس نهم: رنج‌هایی کشیده‌ام که مپرس
درس دهم: عطار و جلال‌الدین
درس یازدهم: شهدا خورشیدند
آزمون غنی‌سازی فصل چهارم
آزمون پایانی فصل چهارم
فصل پنجم: راه زندگی
درس دوازدهم: دوستی
درس سیزدهم: آزاد - فرهنگ بومی (2)
درس چهاردهم: راز زندگی
آزمون پایانی فصل پنجم
آزمون غنی‌سازی فصل پنجم
فصل ششم: علم و عمل
درس پانزدهم: میوه‌ی هنر
درس شانزدهم: آداب مطالعه
درس هفدهم: ستاره‌ی روشن
آزمون پایانی فصل ششم
آزمون غنی‌سازی فصل ششم
آزمون نوبت دوم
پاسخنامه آزمون

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-337-254-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب کار و تمرین فارسی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.