معرفی و دانلود کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان

عکس جلد کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۶۶,۵۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان به کوشش فاطمه اسدی، مصطفی آزمندیان و آیناز باقری نژاد تألیف شده است. این کتاب با درسنامه‌ی کامل، آزمون‌های مرحله‌ای منطبق بر عملکرد پاسخگویی و پاسخنامه‌ی تشریحی، درس علوم تجربی را به دانش‌آموزان پایه‌ی ششم آموزش می‌دهد و آن‌ها را برای شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس برتر و تیزهوشان آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان با همکاری مشترک فاطمه اسدی، مصطفی آزمندیان و آیناز باقری نژاد به تألیف رسیده است. درسنامه‌ی کامل این کتاب تمامی مطالب و پیش‌نیازهای لازم را برای شما تحت پوشش قرار می‌دهد و ساختار مرحله‌ای آن بنا بر سطح دانشتان، آزمون‌هایی با بیش از هزار تست از مسابقات علمی، آزمون‌های ورودی مدارس و تیزهوشان در اختیار شما می‌گذارد و به این ترتیب تسلط شما را بر درس علوم تجربی پایه‌ی ششم کامل می‌کند.

ساختار کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان به صورت واحد به واحد و در ده گام به تألیف رسیده است. هر واحد مراحل مختلفی متناسب با نیازهای شما دارد. در ابتدا محتوای واحدها و اهدافشان معرفی می‌شود. سپس با یک آزمون سنجش آغازین پیش‌نیازهای لازم را مرور می‌کنید. پس از آن با کمک پیش آزمون و نقشه‌راهی دقیق، می‌فهمید مسیر مطالعاتی‌تان چگونه خواهد بود. در مرحله‌ی بعد یک درسنامه‌ی کامل به همراه نکات و مثال‌های لازم در اختیار شما قرار می‌گیرد و بعد به سه بسته تمرین می‌رسید که با توجه به نقشه‌ی راه، تعداد بسته‌های تمرین لازم برای خودتان را تعیین می‌کنید و مطابق با دستورالعمل تعیین‌شده پیش می‌روید. پس از اتمام هر واحد، با یک آزمون پایانی مطالب را جمع‌بندی کرده و با شناسایی نقاط ضعف برای رفعشان اقدام می‌کنید. در بخش آزمون غنی‌سازی با سوالات دشوارتر آشنا می‌شوید. دو آزمون تجمیعی و سه آزمون جامع نیز در کتاب آمده است که کار سنجش و مرور نهایی را برای شما انجام می‌دهد.

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان ذیل مجموعه کتاب‌های گل پلاس و به همت انتشارات گل واژه در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی ششم و داوطلبین شرکت در آزمون تیزهوشان مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات460
زبانفارسی
شابک978-600-337-292-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۶۶,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان

برای دریافت کتاب گل پلاس آموزش پیشرفته علوم تجربی ششم تیزهوشان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.