معرفی و دانلود کتاب کار و فناوری رایانه ویژه دانش آموزان

عکس جلد کتاب کار و فناوری رایانه ویژه دانش آموزان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و فناوری رایانه ویژه دانش آموزان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و فناوری رایانه ویژه دانش آموزان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و فناوری رایانه ویژه دانش آموزان

کتاب کار و فناوری رایانه ویژه دانش آموزان، توسط علی هندی ورکانه به رشته‌ی تحریر درآمده که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به شناخت عمیق و جامع‌تری نسبت‌ به رایانه، فناوری اطلاعات و کاربری آن در دنیای مدرن دست پیدا کنند. نویسنده سعی کرده تا تمامی مهارت‌های لازم را در مخاطب پرورش داده و امکانات موجود در بستر رایانه را به او معرفی کند. لازم به ذکر است که این کتاب علاوه‌بر دانش‌آموزان برای مربیان هم مفید خواهد بود و فرایند تدریس را ساده‌تر خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب کار و فناوری رایانه ویژه‌ دانش‌ آموزان

کار و فناوری، یکی از مهم‌ترین دروس برای دانش‌آموزان است که نقش تعیین‌کننده‌ای در آینده‌ی شغلی و حرفه‌ای آن‌ها ایفا می‌کند. به همین خاطر، علی هندی ورکانه، کتاب کار و فناوری رایانه ویژه‌ دانش‌ آموزان را تألیف کرده تا به ایشان در زمینه‌ی تقویت و رشد دانش رایانه‌ای کمک کند.

به باور نویسنده دستاورد تقویت این درس، سهولت در انتخاب شغل، ترویج فرهنگ تلاشگری، رشد مهارت‌های کارآفرینی و آموزش فناوری اطلاعات و کاربردهای آن در عصر کنونی خواهد بود. کتاب حاضر شامل 4 فصل است. فصل ابتدایی آن با معرفی رایانه آغاز می‌شود و در ادامه، کار با رایانه، نقاشی کشیدن، تایپ کردن، نوشتن و معرفی و کارکرد الگوریتم‌ها توضیح داده می‌شود. نویسنده در این فصل از کتاب، تمامی اجزای رایانه را یک‌به‌یک معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد که هر کدام چه استفاده‌ای دارند. همچنین درخصوص نکات ایمنی کار با کامپیوتر هشدار می‌دهد و روش استفاده‌ی صحیح و استاندارد آن را معرفی می‌کند. لازم به ذکر است که پیروی از این نکات، سلامت کامپیوتر و کاربران آن را تضمین خواهد کرد.

بی‌تردید افرادی که با رایانه سروکار دارند می‌دانند که برنامه‌های متعددی در فضای کامپیوتر وجود دارد که کار با آن را راحت‌تر می‌کند. اما استفاده از این امکانات، نیازمند آشنایی با اصول اولیه است. نویسنده در این قسمت، کلیدی‌ترین و پرکاربردترین برنامه‌ها را معرفی می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند تنظیمات کامپیوتر را با نیازهای خود هماهنگ کرده و به‌سادگی از آن استفاده کنند.

دومین فصل کتاب کار و فناوری رایانه ویژه‌ دانش‌‌ آموزان به کاربرد فناوری اطلاعات و چگونگی گردآوری اطلاعات در فضای رایانه اختصاص دارد. علی هندی ورکانه، نویسنده‌ی کتاب، در فصل سوم وارد مبحث برنامه‌نویسی شده است. در نهایت، آخرین فصل کتاب به ترسیم با رایانه و بازی‌های کامپیوتری اختصاص دارد. شایان ذکر است که نویسنده در تمامی فصل‌های کتاب پیش‌رو، از ذکر نکات ایمنی غافل نشده و با معرفی بهترین و سالم‌ترین روش‌های کار با رایانه، دانش‌آموزان را برای ورود به دنیای ارتباطات و اطلاعات آماده می‌کند.

در پایان باید توجه داشت که مطابق با توصیه‌ی نویسنده، دانش‌آموزان می‌توانند در صورت نیاز و برای تقویت بیشتر شماری از مهارت‌های کار با رایانه، سایر کتاب‌های مؤلف را هم مطالعه کنند.

کتاب کار و فناوری رایانه ویژه‌ دانش‌ آموزان برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر به تمام دانش‌آموزانی که خواهان پیشرفت در رشته‌ی کار و فناوری هستند پیشنهاد می‌شود. همچنین مطالعه‌ی آن برای معلمان این رشته هم خالی از لطف نخواهد بود.

با علی هندی ورکانه بیشتر آشنا شویم

علی هندی ورکانه، نویسنده‌ای ایرانی است که کتاب‌های کاربردی و کمک‌آموزشی متعددی برای تدریس و تقویت مهارت‌های رایانه‌ای تألیف کرده. کتاب‌های «آموزش مهارت برنامه‌نویسی اسکرچ»، «آموزش الگوریتم به زبان ساده» و «طراحی گام‌به‌گام وب‌سایت»، برخی از بهترین کتاب‌های او به‌ شمار می‌روند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول
گام اول- آشنایی با رایانه
گام دوم- کار با رایانه
گام سوم- نقاشی با رایانه
گام چهارم- تایپ در رایانه
گام پنجم- نوشتن با رایانه
گام ششم- الگوریتم و روندنما
بخش دوم
گام اول- کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات
گام دوم- جست و جو و جمع آوری اطلاعات
بخش سوم
گام اول- شهروند الکترونیکی
گام دوم- شهروند الکترونیکی
گام سوم- برنامه نویسی
بخش چهارم
گام اول- ترسیم با رایانه
گام دوم- بازی‌های رایانه ای
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و فناوری رایانه ویژه دانش آموزان
نویسنده
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب علمی و آموزشی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کار و فناوری رایانه ویژه دانش آموزان

برای دریافت کتاب کار و فناوری رایانه ویژه دانش آموزان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.