معرفی و دانلود کتاب کاهش وزن به سبک لاغری رنگی

عکس جلد کتاب کاهش وزن به سبک لاغری رنگی
قیمت:
84000 تومان - 8.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کاهش وزن به سبک لاغری رنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کاهش وزن به سبک لاغری رنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کاهش وزن به سبک لاغری رنگی

بسیاری از رژیم های غذایی یا روشها و پیشنهاداتی که در کتابها و مجلات لاغری یا در مطب پزشکان به افراد به منظور لاغر شدن ارائه می شود،معمولا دارای عوارض جانبی روحی و جسمی است یا اگر عوارضی در بر نداشته باشد؛ موقت می باشند و این روش ها با صرف هزینه های بسیار پایدار نیستند .

در این کتاب پرسش هایی مطرح می شودکه : آیا مصرف داروهای لاغری که تا این حد در میان مردم رواج پیدا کرده ، می تواند به لاغری پایدار منجر شود ؟ چرا بیشتر آدم ها با گرسنگی دادن به خود و مصرف انواع داروهای لاغری می‌خواهند لاغر شوند؟ آیا روش های دیگری برای لاغری وجود ندارد؟ برای یافتن پاسخ این پرسش ها ، این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم که راز و رمز لاغری است .

دراین کتاب با سبک جدید لاغری رنگی (RGB) که نتیجه تحقیقات و پژوهش های ماست آشنا خواهید شد . با مطالعه این کتاب به شما نشان می دهیم چطور می توانید با نشاط و دلپذیر(Gracefull) و فقط با روش ها و فنون ذهنی و با استفاده از زیربنای باور(Beleif) لاغر شوید و لاغری شما پایدار(Resistant) بماند .

روشی که شما در آغاز یادگیری آن هستید ، می تواند زندگی شما را دگرگون نماید. این کتاب شامل مجموعه ای از ایده ها ، روش ها و فنونی است که برای اولین بار در یک مجموعه نوشتاری گردآوری شده است . این روش ها و ایده ها که در تمرین های این کتاب آورده شده است، همگی مورد آزمایش قرار گرفته اند و به اثبات رسیده اند . با گنجاندن این برنامه لاغری در زندگی روزمره تان ، شما با احساس خوشحالی به سلامتی و خوش اندامی خواهید رسید و این خوش اندامی پایدار خواهد بود .

شما یاد خواهید گرفت که مسیر پیشرفت به سوی لاغری را با فنون برنامه های غذایی کتاب با نشاط و با انگیزه بپیمایید . شما با تکرار تمرین هایی که در پایان هر فصل موجود است، قدم به قدم به سمت لاغری نزدیک تر می شوید .

این کتاب «راز لاغری» است و این راز آن قدر ساده است که بیشتر مردم آن را نمی‌بینند . اگر چیزی را به اندازه کافی بخواهید و اگر مدت زمان طولانی بر آن پافشاری کنید و در انجام آنچه که دیگران قبل از شما آن را به انجام رسانده اند ، تلاش کافی کنید ، هر چه که بخواهید می توانید به دست آورید و باید گفت لاغری خواسته شماست .

این کتاب « راز لاغری» است و این راز آن قدر در دسترس است که بیشتر مردم آن را نمی بینند . این راز در زندگی شما جاری است . در درون و در باور شماست .اگر این باور ها را بشناسید و با آن آشنا شوید، همیشه در نزد شما ماندگار خواهد شد و دسترس شما خواهد بود .

این کتاب «راز لاغری» است و این راز را با تمرین مهارت ها و فنون کتاب به شما خواهیم آموخت . به دو دلیل مطمئن هستیم که این مهارت ها و فنون و روش های ذهنی به لاغری شما منجر خواهد شد . اول اینکه این روش ها ، از طریق آزمایش و خطا به اثبات رسیده اند و همگی بدون ضرر و عوارض جانبی، مورد استفاده قرار گرفته اند و دوم ، بسیاری از افرادی که این سبک لاغری را به طور جدی ، در برنامه غذایی خود قرار داده اند به لاغری پایدار رسیده اند .

این کتاب «راز لاغری» است و پاسخ ما به کسانی است که از ما درخواست کرده اند تا این مفاهیم ذهنی را به شکل کتاب ارائه کنیم . این سبک لاغری که شما در این کتاب یاد خواهید گرفت، همان است که در همایش ها و در کارگاه های ویژه لاغری ارائه می گردد . این سبک لاغری یک رویکرد جدید و فراگیر و یک تغییر در سبک زندگی شماست . سبک لاغری که خود در زندگی انتخاب می کنید . سبک «لاغری رنگی». سبک دلپذیری که بسیار متنوع و راحت و بدون رنج و عذاب خواهد بود .

و آخرین نکته قبل از آنکه خواندن کتاب را آغاز کنید: ما کشف بزرگی انجام داده ایم . کشف بسیار ساده لاغری ذهنی . در طی جلساتی که این روش را بازگو کرده ایم،کسانی که بعد از اولین جلسه ،آنرا به کار گرفته اند ، نزد ما بازگشته اند و گفته اند که «باور نمی‌کنید که چه تغییری در وجود ما ایجاد شده؟» و آنها درباره تغییرات معجزه آسایی که در اندام و زندگی خود با بکارگیری این برنامه لاغری، بوجود آمده با ما صحبت کرده اند.

بنابراین زندگی زیبا و در عین حال کوتاه است. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا در این سفر زندگی موفق باشید و با اندامی مناسب به زندگی زیبای خود ادامه دهید. باشد که این کتاب همراهی مناسب باشد برای سفر زندگی شما . این سبک لاغری نوین که از آن ماست، هدیه ای است به شما. بهروز باشید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشنهاد هایی به خوانندگان کتاب
فصل اول : تحول بزرگ
فصل دوم : راز بزرگ
فصل سوم : باور انسان
فصل چهارم : درخواست و طلب
فصل   پنجم : پیش به سوی لاغری
فصل ششم :  مرحله اول ( حضور ذهن یا ذهن آگاهی )
فصل هفتم :  مرحله دوم  (نفوذ به ضمیر خود آگاه )
فصل هشتم : مرحله سوم (هاله های انرژی )
فصل نهم   : مرحله چهارم ( قانون جذب )
فصل دهم : مرحله  پنجم ( بخشش، تکنیک اول لاغری )
فصل یازدهم : مرحله  ششم ( دعا، تکنیک دوم لاغری)
فصل دوازدهم : مرحله  هفتم (عدم قضاوت، تکنیک سوم لاغری)
فصل سیزدهم : مرحله  هشتم (پرسیدن سوال های خوب ، تکنیک چهارم لاغری)
فصل چهاردهم : مرحله  نهم (شکرگزاری، تکنیک پنجم لاغری)
فصل پانزدهم  : مرحله  دهم (رها کردن دلبستگی، تکنیک ششم لاغری )
فصل شانزدهم  : مرحله  یازدهم (استفاده ی درست از فرصت ها ، تکنیک هفتم لاغری )
فصل هفدهم   : مرحله  دوازدهم (عشق به خویشتن ، تکنیک هشتم لاغری)
فصل هجدهم  : مرحله  سیزدهم (یکپارچه شدن با خود و دیگران ، تکنیک نهم  لاغری)
فصل نوزدهم  : مرحله  چهاردهم (خنده ، تکنیک دهم  لاغری )
فصل بیستم  : مرحله  پانزدهم (نظم و انظباط ، تکنیک یازدهم لاغری )
فصل بیستم و یکم  : مرحله شانزدهم( عصبانیت ممنوع )
فصل بیست و دوم : زندگی هدفمند
فصل بیست و سوم : سرنوشت
فصل بیست و چهارم : شکست ممنوع
فصل بیست و پنجم : زندگی در لحظه و صبوری
منابع
تماس با ما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کاهش وزن به سبک لاغری رنگی
نویسنده،
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-600-04-0687-5
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
84000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کاهش وزن به سبک لاغری رنگی

زهرا سلیمانی
۱۳۹۳/۹/۲۹
برای کسانی که تمایل به کاهش وزن دارند و یا حداقل میخواهند آن را کنترل کنند و از روشهای تکراری , بی‌فایده و رژیم‌های سخت خسته شده‌اند , این کتاب میتواند بسیار بسیار مفید باشد.
استراتژی‌های کم کردن وزن در این کتاب کاملا علمی می‌باشد و با روشهای ساده قابل اجرا هست.
اگر از چاقی ناخواسته رنج می‌برید , توصیه می‌کنم مطالب این کتاب را به دقت مطالعه کنید و در عمل بکار ببرید.
tehran kenitex
۱۳۹۸/۱/۲۲
کتاب کلا روانشناسی ست و به افراد چاق شبیه معتادان شیشه و کراک آموزش معلوم نیست ترک غذا میخواد بده یا چی یک کلمه از رژیم ندیدم تو کتاب از صفحه ۳۰ به بعد هم کلا حوصله آدم سر میره حس کردم معتادم میخوان ترکم بدن!!!
حامد شریفی
۱۳۹۵/۱۲/۲۵
کتابی بسیار عالی فقط نصف مطالبش کلا با کتاب ترک سیگار به روش رنگی یکی هست تکنیکا: / درکل شما روش رنگی رو یاد بگیرید خیلی جاها میشه استفاده کرد. بازم تشکر بسیار عالیه اقای زعفرانیه دستت طلا
ویدا سلیمانی
۱۳۹۳/۳/۲۱
تشکر میکنم.
واقعا کتاب عالی و بسیار آموزنده و مفیدیه. دستورات لاغری آسان و سودمند بدون عوارض...
توصیه میکنم به دوستان حتما این کتاب خریداری ومطالعه کنند.
ولی لطفا نسخه چاپیش هم نشر کنید.
ممنون
حنانه اله وردی
۱۳۹۳/۹/۲۳
موضوعات مفیدی در این کتاب مطرح شده است. از جمله اینکه برای لاغر شدن، نباید بدون تجویز پزشک از هر قرص و دارویی حتی گیاهی استفاده شود. و مطالب مربوط به چای سبز برایم جدید و جالب بودند.
مریم مدرس
۱۴۰۲/۵/۵
مفاهیم خوبه ولی کتاب بیانگر مکالمه‌ی دو نفره که حتی جزئی‌ترین مسائل مکالمه‌ی اونها بیان شده و به نظرم‌ نوشتن سلام و احوالپرسی ضرورتی نداره و نثرش خیلی می‌تونست بهتر باشه
حکمت عبدالعظیمی
۱۴۰۲/۳/۲۰
اول بار من نمونه ان را مطالعه کردم وبعد دیدم که خیلی مفید وجالب بود وراهکارهای زیادی را برای لاغری اورده بودو نسخه کامل را هم خریدم عالی هست
Ali Akbari
۱۳۹۸/۳/۱۰
با عرض درود و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز واقعن کتاب‌های آقای زعفرانیه خیلی خوب هستن مخصوصن کتاب ترک قلیان به روش رنگی. مشتی باشی داش رضا زعفرانیه
بیژن احمدی
۱۳۹۵/۷/۱۴
با سلام. واقعا خسته نباشید خیلی روان و شیوا بود استفاده کردم از نظر قیمت هم مناسب بود امیدوارم در آینده نزدیک بیشتر از شما بشنوم. موفق باشید
بهار عبدالوند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کتاب به صورت گفتگوی صمیمانه بین متخصص تغذیه و رژیم گیرنده است که در پایان هر فصل تمرینهای عملی دارد بسیار روان و سلیس است
nastaran ddw
۱۳۹۸/۵/۱۷
واقعا عالیه حرف نداشت واقعیت زندگیه ما افراد تپله و چون سبک کتابش مشاجره‌ای و گفتمان هست آدم واقعا لذت میبره
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۶/۳/۱۴
کتاب خوبی است. برخی از افراد استعداد چاقی دارند می‌توانند وزن خود را کم کنند؟
همراز راد مهر
۱۳۹۵/۱۰/۲۹
ازتون تشکر میکنم. میتونم به جرات بگم خیلی عالی بود. انشاا... بتونم بخوبی از نوشته هاتون استفاده کنم
shahla rabiee
۱۳۹۵/۲/۲۱
بسیار عالی بود. امیدوارم بتوانم در فرصت مناسب دقیقتر و عملی تر آن را مطالعه کنم. موفق باشید
امیر علی گلزاری فرد
۱۳۹۷/۲/۲۴
کتاب بدی نیست ولی رفرنس هاش تکمیل نبود کمی استدلالی نبود اما مطالب جدید خوبی هم داشت
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب کاهش وزن به سبک لاغری رنگی

برای دریافت کتاب کاهش وزن به سبک لاغری رنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.