معرفی و دانلود کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی

عکس جلد کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی

کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی مجموعه‌ی بیست‌ویک عدد از داستان‌های کوتاه ولفگانگ اکه در ژانر جنایی و کارآگاهی است. داستان‌های این کتاب برای مخاطب نوجوان نوشته شده‌ است. ولفگانگ اکه در انتهای هر داستان معمایی را مطرح می‌کند و خوانندگان باید با کنار هم گذاشتن سرنخ‌ها، آن معما را حل کنند.

درباره کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی

فرار کنید! مبادا گیر داستان‌های پلیسی بیفتید!

داستان‌های ژانر پلیسی و کارآگاهی خطرناک‌اند. این داستان‌ها حسابی اعتیادآور هستند. چون شما را ساعت‌ها پای حل معماهای هیجان‌انگیز نگه می‌دارند تا از کار و زندگی بیفتید. هربار راز پشت معمای داستانی را کشف می‌کنید از اینکه چقدر باهوش هستید لذت می‌برید. آن وقت تشویق می‌شوید داستان‌های بیشتری بخوانید و معماهای سخت‌تری را حل کنید. کلک کار همین جاست. هر چقدر بیشتر از این داستان‌ها می‌خوانید در کشف رازها و حل معماهای جنایی حرفه‌ای‌تر می‌شوید و همینطور بیشتر و بیشتر از داستان‌های ژانر پلیسی و کارآگاهی لذت می‌برید.

معرفی و دانلود کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی

بیشتر داستان‌های کارآگاهی اجزای کم‌و‌بیش ثابتی دارند. در تمام داستان‌های این ژانر جرمی رخ می‌دهد. مجرم سرنخ‌هایی از خود به جا می‌گذارد و یک شخصیت باهوش که معمولاً کارآگاه و قهرمان داستان است با کنار هم گذاشتن سرنخ‌ها مجرم را شناسایی می‌کند و تحویل قانون می‌دهد. در کتاب راز کشتی بادبانی (Das Gesicht an der Scheine)، شما آن شخصیت باهوش و قهرمان هستید که باید معماهای جنایی را حل کنید. این کتاب، مجموعه‌ی داستان‌هایی کوتاه نوشته‌ی ولفگانگ اکه (Wolfgang Ecke)، نویسنده‌ی معروف داستان‌های پلیسی اهل آلمان است.

ولفگانگ اکه داستان‌ها و نمایشنامه‌های رادیویی زیادی در ژانر کارآگاهی و پلیسی برای کودکان و نوجوانان نوشته. بنابراین به خوبی می‌داند نوجوانان از چه داستانی خوش‌شان می‌آید و کدام معماها برای آن‌ها جذاب است. در کتاب راز کشتی بادبانی 21 داستان کوتاه و در انتهای هر داستان، معمایی برای کشف کردن وجود دارد. معمای بعضی از داستان‌ها آسان است. در حالی که معماهای دیگر سختی متوسط دارند یا این که دشوار هستند. سطح دشواری معمای هر داستان، در ابتدای داستان مشخص شده‌است.

مجموعه داستان راز کشتی بادبانی، دومین کتاب از مجموعه کتاب‌های کلوب کارآگاهان است. ترجمه‌ی این کتابِ ولفگانگ اکه را کمال بهروزکیا انجام داده و نشر افق آن را روانه‌ی بازار کرده‌است.

درباره‌ی مجموعه کلوب کارآگاهان

کتاب‌های کلوب کارآگاهان (Club der Detektive) شامل مجموعه‌های داستان کوتاه نوشته‌ی ولفگانگ اکه در ژانر کارآگاهی و پلیسی و برای مخاطب نوجوان است. کتاب‌های دیگر این مجموعه، «چهره‌ی پشت شیشه» و «قصر میمون‌های قرمز» نام دارند. این کتاب‌ها با ترجمه‌ی کمال بهروزکیا و توسط نشر افق به چاپ رسیده‌اند.

کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوجوانان‌هایی که به ژانر کارآگاهی علاقه دارند، از هیجان داستان‌های جنایی و پلیسی لذت می‌برند و عاشق کنار هم گذاشتن تکه‌های پازل برای حل معما هستند انتخاب خوبی است.

در بخشی از کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی می‌خوانیم

موریتس بوخنر، پیرمردی که تنها زندگی می‌کرد، جاسیگاری چینی را خشمگین روی زمین انداخت و فریاد زد: «حالا نشان‌تان می‌دهم!» و چنان لگدی به کمد زد که ظرف‌های توی کمد لرزید. بعد مشت‌هایش را تهدیدآمیز در هوا تکان داد و سراغ تلفن رفت. همان شب، مهمانی به خانه‌اش آمد؛ آقای رُسنر، بازرس پلیس، که علاقه‌ی زیادی به کلکسیون‌های تمبر داشت.

بازرس گفت: «حالا بگو موضوع از چه قرار است. ماجرا چگونه شروع شد؟»

پیرمرد فوری گفت: «موضوع از سه هفته‌ی پیش شروع شد. دو نفر می‌خواستند آنتنی روی پشت‌بام خانه‌ی من نصب کنند؛ روی پشت‌بام خانه‌ی من! واقعاً مسخره است! چون من اصلاً تلویزیون ندارم. می‌گفتند به آن‌ها تلفنی سفارش داده شده. چنان به من نگاه می‌کردند که انگار من دیوانه‌ام. روز بعد، یک یخچال‌فریزر و ماشین‌تحریر برایم آوردند. هر روز از طرف یک خشکشویی در خانه‌ام را می‌زنند که لباس‌های کثیفم را برای شستن ببرند. هر روز پستچی از سوی فروشگاهی، کالایی می‌آورد؛ یک روز رادیو، یک روز آب‌میوه‌گیری، یک روز جاروبرقی، یک روز ساعت پایه‌دار و یک روز پتو و ملافه‌های گران‌قیمت که بیش از هزار مارک ارزش دارد...!»

پیرمرد، پیشانی‌اش را پاک کرد و ادامه داد: «امروز بعدازظهر، تانکر بزرگ سوختی، جلوی خانه‌ام نگه داشت و می‌خواست شش هزار لیتر گازوئیل برایم خالی کند؛ درحالی‌که من همیشه برای گرم کردن خانه‌ام از وسایل برقی استفاده می‌کنم.»

بازرس رُسنر، حرف‌های پیرمرد را یادداشت کرد و گفت: «به نظرت چه کسی ممکن است با شما چنین شوخی مسخره‌ای بکند؟»

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
راز کشتی بادبانی
مهمانخانه‌ی سوسک طلایی
دزدان صندوق‌های امانت
بازی با اعداد
کلاهبردار ناشی
تحت تعقیب
بدبیاری بِرنی
لیدی تالر، بانوی سکه‌ها
پیشخدمتی در نقش کارآگاه
مسابقه‌ی بادکنک‌ها
پلیس دهکده
جلسه‌ی محرمانه
گناهکار الکلی
تلفن راه‌دور
نقشه‌ی آقای کمپل
سیرک
شکار جانی گِست
جشن شادی
الیزابت گِویدمت
سفارش‌های مرموز
نیرنگ سارق
جواب معماهای پلیسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی
نویسنده
مترجمکمال بهروزکیا
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-353-156-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی

برای دریافت کتاب کلوب کارآگاهان 2: راز کشتی بادبانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.