معرفی و دانلود کتاب کلید طراحی بروشور: طراحی سربرگ، کارت ویزیت و کارت تبریک

عکس جلد کتاب کلید طراحی بروشور: طراحی سربرگ، کارت ویزیت و کارت تبریک
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید طراحی بروشور: طراحی سربرگ، کارت ویزیت و کارت تبریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید طراحی بروشور: طراحی سربرگ، کارت ویزیت و کارت تبریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید طراحی بروشور: طراحی سربرگ، کارت ویزیت و کارت تبریک

کتاب کلید طراحی بروشور: طراحی سربرگ، کارت ویزیت و کارت تبریک به قلم محمدکریم حردانی اصل، ابتدا به معرفی نرم‌افزار پابلیشر (publisher) پرداخته و سپس شما را با قبلیت‌ها و توانایی‌ها‌ی این نرم‌افزار آشنا می‌کند.

شما هم فکر می‌کنید طراحی مجله، بروشور، روزنامه دیواری و مواردی از این قبیل کاری پیچیده است و احتیاج به تخصص دارد؟ درست فکر می‌کنید. اگر بخواهید از روش‌های معمول و از نرم‌افزارهای گرافیکی استفاده کنید، باید تخصص داشته باشید و البته زیبایی‌شناسی هم داشته باشید تا بتوانید کارهای زیبایی طراحی کنید. اما دنیای کامپیوتر این روزها همه‌ی کارها را آسان کرده است.

شرکت مایکروسافت نرم‌افزاری به نام Microsoft Office publisher را در مجموعه‌ی آفیس قرار داده است. بسیاری از کاربران تنها آیکون این نرم‌افزار را در منوی آفیس دیده‌اند و حتی یک بار هم آن را اجرا نکرده‌اند.

کلمه Publisher به معنای ناشر است. این برنامه در طراحی نشریات چاپی و اینترنتی به شما کمک می‌کند. طراحی و تولید محصولاتی جهت ارائه و انتشار از قبیل آگهی‌های دیواری، تقدیر نامه، پوستر، بروشور، کارت ویزیت، فرم‌های کاری، تقویم، کاتالوگ، انواع پاکت نامه‌ها، خبرنامه، سربرگ، برچسب (اتیکت)، نامه‌ی الکترونیکی، کارت پستال، رزومه و... با استفاده از MS Publisher بسیار ساده و آسان است؛ تا آن‌جا که با استفاده از این نرم‌افزار، حاصل کار یک کاربر آماتور به طرز شگفت‌انگیزی حرفه‌ای جلوه خواهد کرد.

با توجه به صدها قالب از پیش طراحی شده و نیز کاربری ساده این برنامه، استفاده از آن به مبتدیان جهت طراحی‌های شخصی پیشنهاد می‌شود. دانشجویان و دانش‌آموزان نیز جهت کارهای کلاسی، متون تحقیقاتی، هفته‌نامه و... می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. همچنین شرکت‌های کوچک و متوسط و دفاتر می‌توانند با این نرم‌افزار کارت ویزیت، سربرگ، کاتالوگ و طراحی کنند. بدیهی است که همگی کاربران رایانه‌ای نیاز به تولید بخشی از محصولات مذکور را دارند. کافی است یک چاپگر داشته باشید تا این نرم‌افزار از شما یک طراح حرفه‌ای بسازد.

نرم‌افزار Publisher به عنوان راه حلی ساده و ارزان برای بهره‌مندی از طراحی‌های گرافیکی مدرن شناخته می‌شود. همچنین بر خلاف نرم‌افزار Word، در ویرایش متن و جایگزینی اشیاء آزادی بیشتری به کاربر می‌دهد، از مهم‌ترین این آزادی‌ها، سهولت استفاده از جعبه متن می‌باشد که از مهم‌ترین گزینه‌های طراحی در پابلیشر است.

همچنین الگوهای بسیار زیاد و کاربری آسان این نرم‌افزار، استفاده از این برنامه را جذاب و سهل می‌نمایاند. به طور کلی، پابلیشر بیشتر از ورد، گرافیکی است و برای طراحی‌های اداری خیلی ساده‌تر است و نتیجه‌ی بهتری هم می‌دهد.

آنچه در کتاب کلید طراحی بروشور می‌آموزید:

- طراحی سربرگ
- طراحی کارت ویزیت
- طراحی کارت تبریک
- ذخیره‌سازی و چاپ طرح
- تفاوت Publisher با Word
- طراحی پاکت‌نامه و بروشور

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: آشنایی و تنظیمات اولیه
فصل دوم: طراحی با استفاده از الگوهای پابلیشر
فصل سوم: ذخیره‌سازی و چاپ طرح
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید طراحی بروشور: طراحی سربرگ، کارت ویزیت و کارت تبریک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-274-042-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید طراحی بروشور: طراحی سربرگ، کارت ویزیت و کارت تبریک

سحر ۱۲
۱۴۰۰/۱۲/۹
خیلی کامل ومرحله به مرحله توضیح داده شده بود و متن کتاب هم روان بود
نیکا نکویی
۱۳۹۹/۱/۳۱
عالی بود. مخصوصا اموزش طراحی کارت ویزیت
shahla fekrat
۱۴۰۰/۶/۲۰
برای شروع کار مناسب بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب کلید طراحی بروشور: طراحی سربرگ، کارت ویزیت و کارت تبریک

برای دریافت کتاب کلید طراحی بروشور: طراحی سربرگ، کارت ویزیت و کارت تبریک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.