معرفی و دانلود کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن

عکس جلد کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن

کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن نوشته‌ی علیرضا کشاورز باحقیقت مرحله به مرحله سازوکار تعمیر تلفن معمولی و بی‌سیم و آیفون معمولی و تصویری را به مخاطب آموزش می‌دهد. این مراحل ساده و قابل‌‌فهم هستند و به مخاطب به‌صورت عملی آموزش داده می‌شوند.

درباره‌ی کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن

امروزه زندگی ما کاملاً با تکنولوژی گره خورده است، تا جایی که برای رفع کوچکترین نیازهایمان از یکی از گجت‌ها و ابزار تکنولوژیک استفاده می‌کنیم. درحالی‌که استفاده از این ابزار آسان و لذت‌بخش است، تعمیر ساده‌ترینِ آن‌ها می‌تواند ما را به زحمت بیندازد و هزینه‌ای اضافه تحمیل کند. در این موقعیت، بسیاری ترجیح می‌دهند با کسب مهارت لازم، خود تعمیر وسایل را به عهده بگیرند. برای آنانی که از وظایف مرتبط با این حوزه مانند عیب‌یابی، تشخیص مشکل، آزمایش و حل مسئله سررشته‌ی کافی ندارند، مراجعه به منابع موثق و انجام مرحله‌به‌مرحله‌ی دستورالعمل بهترین راه برای ورود به این حوزه است؛ چه چیز بهتر از کتابی راهنما که نه‌تنها مخاطب را با اصطلاحات تخصصی آشنا کند، بلکه با گام‌های کوتاه مهارت را به او بیاموزد؟!

خواننده‌های کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب‌یابی آیفون و تلفن می‌توانند مطمئن باشند که پس از خواندن کتاب در تعمیر تلفن خانه‌ی خود، خودکفا خواهند شد؛ این وعده‌ای است که کتاب در مقدمه به مخاطب می‌دهد. کتاب سپس به دو فصل آیفون و تلفن تقسیم می‌شود که هرفصل شامل ده بخش است. پیوستگی بخش‌ها به‌گونه‌ای است که هربخش مقدمه‌ی بخش دیگر است؛ به بیانی دیگر، هرمرحله مقدم بر مرحله‌ی بعدی خود. نگاهی به فصل‌بندی کتاب درک این موضوع را راحت‌تر می‌کند. در فصل تلفن، مولف ابتدا درباره‌ی انواع تلفن توضیح داده و سپس به شرح چگونگی بازکردن قسمت‌های مختلف تلفن پرداخته است. پس از آن خواننده را با مراحل باز و بسته کردن تلفن‌های مدرن، خارج کردن مادربورد تلفن، خارج کردن کلیدها و شستی‌ها، LCD، میکروفون و رسیور آشنا می‌کند. نکته‌ی مهم دیگر کتاب، بخش معرفی ابزار است. این بخش می‌تواند برای خواننده‌ی مبتدی بسیار کاربردی باشد تا در مواجهه با دیگر وسایل الکترونیکی و تکنولوژیک با ذهنیت آماده‌تری ظاهر شود.

این کتاب را انتشارات نبض دانش به چاپ رسانده است.

کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی نوشته شده است که اشرافی به مباحث فنی ندارند، اما علاقه‌مندند تا ضمن حصول آشنایی با مبحث تعمیرات، آن را به‌صورت عملی فرا بگیرند.

در بخشی از کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن می‌خوانیم

در این کتاب قصد داریم تا نحوه‌ی عیب‌یابی آیفون و تلفن را بررسی کنیم. تمرکز کاری بر روی نحوه‌ی باز و بسته کردن، تمیزکاری، روان‌کاری و عیب‌های متداول این ابزارهاست. در برخی از موارد، نیازمند شناسایی قطعه‌ی خراب در مدار و جایگزینی آن با قطعه‌ی جدید هستیم؛ بنابراین برای کامل بودن بحث، در ضمیمه‌ی کتاب مختصری از عیب‌یابی و ابزارهای موردنیاز برای انجام تعمیرات بیان شده است.

خوانندگان محترم مطمئن باشند که پس از مطالعه‌ی کتاب می‌توانند تلفن و آیفون منزل خود را به‌سادگی تعمیر و عیب‌یابی نمایند. شایان‌ذکر است که در این کتاب تمام سعی مؤلفان بر سادگی و انتقال آسان مفاهیم است؛ بنابراین از نثری ساده و روان برای توضیح عملکردهای مختلف بهره گرفته‌ایم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درب بازکن
تست بویین درب بازکن
تست شاستی درب بازکن
تست پنل
تست شاستی پنل
تست گوشی
اتصال عملی یک درب بازکن
عیب‌یابی درب بازکن به‌صورت خلاصه
آیفون تصویری
تعمیر تلفن
انواع تلفن
باز کردن قسمت‌های مختلف
باز و بسته کردن تلفن‌های مدرن
خارج کردن کلیدها و شستی‌ها
خارج کردن میکروفون و رسیور گوشی تلفن
تلفن‌های بی‌سیم
باز و بسته کردن کامل تلفن بی‌سیم مدل TCX905
ضمیمه
معرفی ابزار
اندازه‌گیری مقاومت با اهم‌متر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-7703-24-3
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن

برای دریافت کتاب کلید مهارت تعمیر و عیب یابی آیفون و تلفن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.