معرفی و دانلود کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده

عکس جلد کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده

کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده اثری از ریک کیومین است که به تعمیرکاران آموزش می‌دهد یخچال‌های سایدبای‌ساید و معمولی را به آسان‌ترین روش تعمیر کنند. مطالعه‌ی این کتاب علاوه بر این‌که می‌تواند برای تعمیرکاران مفید واقع شود، برای همه‌ی افرادی که می‌خواهند تعمیرات یخچال‌های گوناگون را یاد بگیرند مناسب است.

درباره‌ی کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده

کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده (Samsung Refrigerator Training) نوشته‌ی ریک کیومین (Rick Kuemin) که توسط حسن نقی‌زاده به زبان فارسی برگردانده شده از نثر روان و ساده‌ای برای آموزش به شما بهره می‌برد. ریک کیومین به شما هرآنچه که نیاز دارید در باب تعمیرات یخچال، انواع یخچال‌ها و چگونگی مواجهه با انواع اشکالات درونی و ساختاری یخچال بدانید آموزش‌های لازم و کاربردی‌ای ارائه می‌دهد. این کتاب که در ساختار خود از سرفصل‌هایی برخوردار است و در هر فصل اطلاعات تکمیلی و موردنیاز شما را فراهم آورده، ابتدا به توضیح مشکلات معمول و رایجی می‌پردازد که هر شخصی ممکن است هنگام تعمیر یک یخچال با آن روبه‌رو شود، از مشکلات برقی تا خلل‌هایی که در قطعات و بخش‌های فنی‌تر و جزئی‌تر قابل‌مشاهده است.

ریک کیومین به قدری در این کتاب توضیحات خود را زبانی شفاف ارائه داده و به قدری در هر بخش توضیحات خود به طور کامل تشریح کرده که حتی اگر شخصی هستید که هیچ آشنایی و شناختی از ساز و کار تعمیرات یک وسیله ندارید و صرفاً یخچال خانه‌تان دچار مشکل و خرابی شده، با خواندن این کتاب اگر تعمیرکار نشوید، حداقل خودتان می‌توانید تعدادی از مشکلات رایج در یخچال‌ها را بازشناسید و حتی به دست خودتان و بی‌نیاز به تعمیرکار یخچال خود را تعمیر کنید. کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده در یک بخش از کتاب به طور اختصاصی و مبسوط نیز به بخچال‌های سایدبای‌ساید پرداخته و برای شما به خوبی تفاوت‌های این یخچال‌ها را توضیح داده و شیوه‌های کار با آن‌ها و تعمیرشان را به صورت گام‌به‌گام آموزش داده است.

کتاب ریک کیومین را می‌توان یکی از آثار مرجع در زمینه‌ی تأسیسات و به خصوص در حوزه‌ی تعمیرات یخچال دانست. مهم نیست که به چه میزانی در تعمیرات یخچال اطلاعات دارید، در هر صورت به خواندن این کتاب نیاز دارید و باید حداقل یک‌بار آن را ورق بزنید. این کتاب را انتشارات نبض دانش روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به تعمیرکاران یخچال پیشنهاد می‌شود. در واقع می‌توان گفت این از آن کتاب‌هایی است که هر شخصی که در خانه یخچال دارد باید بخواند تا با آگاهی از تعدادی از اصول‌های اولیه دریابد که هنگام مواجهه با اختلال در این وسیله‌ی خانگی چگونه عمل کند.

در بخشی از کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده می‌خوانیم

اواپوراتور عموماً از جنس فلز آلومینیوم یا دیگر فلزات با قدرت رسانندگی دمایی بالا است. از این قطعه جهت سرماسازی در یخچال‌ها استفاده می‌شود. معمولاً اواپوراتور نیز به مانند کندانسور به شکل لوله‌های پیچ‌درپیچ دیده می‌شود که گاز مبرد در آن گرمای خود را از دست داده و سردتر می‌شود و در نهایت این هوای خنک وارد بخش داخلی یخچال می‌شود.

یخ‌زدگی یا کثیف‌بودن کویل‌های اواپوراتور باعث اختلال در چرخه سرمایش یخچال فریزر می‌شود. عمده علت برفک‌زدن این قطعه در یخچال‌ها شامل: قرارگیری یخچال در محل نامناسب (مثلاً در کنار اجاق گاز)، باز و بسته شدن مداوم درب یخچال، خرابی لاستیک دور درب یخچال و در نهایت کافی نبودن گاز مبرد یخچال است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: اطلاعات فنی پایه و جدول‌های عیب‌یابی یخچال‌های معمولی
بخش دوم: شناخت قطعات و تعمیر یخچال ساید بای ساید
باز و بسته کردن قطعات مختلف یخچال ساید بای ساید
روش تست قطعات و عیب‌یابی قسمت‌های الکترونیکی و بورد یخچال
بخش سوم: تعویض قطعات مختلف مصرفی یخچال
تعویض فیلتر آب یخچال
تمیز کردن هواکش/ فن یخچال
تعمیر قفسه شکسته در یخچال
تعمیر درزگیر درب یخچال
تعمیر دیفیوزر یخچال ساید بای ساید
تعویض شیر ورودی آب یخچال
تعمیر یخ‌ساز یخچال سامسونگ
تعویض فیلتر آب یخچال سامسونگ
تعویض چراغ ال‌ ای دی یخچال سامسونگ
تعویض گیره تخلیه اواپراتور یخچال مدل سامسونک
بست‌های مخصوص تعمیر درب فریزر صندوق‌دار
تعویض ترموستات خراب
نحوه تمیز کردن سینی اوپراتور
تعویض رله کمپرسور یخچال مینی
تعویض فیلترآب یخچال 4 درب ال جی
تعویض محفظه یخچال
تعمیر رله فریز
تعویض لوله‌های یخچال مینی
نحوه تعویض شیر برقی یخ‌ساز یخچال
تعویض لامپ
تعویض فنر درب یخچال
تعویض فن کولر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده
نویسنده
مترجمحسن نقی زاده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات269
زبانفارسی
شابک978-622-7848-58-8
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده

مجتبی اسماعیلی
۱۴۰۳/۱/۱
کتابهای فنی وعملی شما فوق العاده هست احسنت به فنی کاران
حمید عابدی
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب مفید و کاربردی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده

برای دریافت کتاب تعمیرات یخچال به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.