معرفی و دانلود کتاب کلید وبلاگ: سرویس‌های بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ

عکس جلد کتاب کلید وبلاگ: سرویس‌های بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید وبلاگ: سرویس‌های بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید وبلاگ: سرویس‌های بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید وبلاگ: سرویس‌های بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ

کتاب کلید وبلاگ: سرویس‌های بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ به قلم احسان مظلومی، ابتدا به شما در ساخت فرم و قالب وبلاگ کمک کرده و سپس ابزارهای وبلاگ و امکانات جانبی آن‌ها را معرفی می‌کند.

فایده وبلاگ به هدف شما از وبلاگ‌نویسی بستگی دارد. اگر قصدتان آموزش است، ابزاری راحت‌تر و مفیدتر از وبلاگ پیدا نخواهید کرد. به کمک وبلاگ می‌توانید دانسته‌هایتان را به هر کسی در هر جایی از دنیا آموزش دهید. اگر از این ابزار به منظور ارتباط با دیگران استفاده می‌کنید، باز هم ابزاری بسیار کارآمد برای شما محسوب می‌شود. اگر نویسنده و یا شاعر تازه‌کاری هستید، می‌توانید به کمک وبلاگ نوشته‌های خود را در معرض عموم قرار دهید تا با دریافت نظرات کسانی که آن‌ها را می‌خوانند، کارهایتان را اصلاح کرده و کم کم قلم بهتری پیدا کنید.

طبیعتا کتاب کلید وبلاگ برای آن‌هایی است که می‌خواهند وبلاگ داشته باشند و برای این کار هم به راهنما نیاز دارند. کسانی که نمی‌خواهند درگیر پیچیدگی سایت‌های اینترنتی شوند و می‌خواهند به راحتی بتوانند حرفشان را به گوش دیگران برسانند. سطح کتاب، مبتدی است و سعی شده مراحل کار عملی، همراه با تصویر و ساده بیان شود تا در هیچ جای کار به مشکلی برنخورید.

در اولین مرحله، یک سرویس دهنده وبلاگ برای خودتان پیدا می‌کنید. سپس وبلاگتان را ایجاد کرده و شروع می‌کنید به یادداشت نوشتن. در حین کار، با ابزارهای جانبی وبلاگ آشنا می‌شوید. برای وبلاگ قالب انتخاب می‌کنید، متن‌هایتان را قالب‌بندی می‌کنید. در وبلاگتان عکس و لینک می‌گذارید و همه اصول لازم برای وبلاگ‌نویسی را فرا می‌گیرید.

این کتاب با سرویس دهنده‌های فارسی سر و کار داشته و همه گزینه‌ها و ابزار‌های موجود به زبان فارسی ارائه می‌شوند. بسیاری از بخش‌ها هم در خود سایت یک راهنمای خلاصه دارند. بنابراین محتوای کتاب به توضیح واضحات اختصاص داده نشده و بیشتر مطالبی را شرح داده‌ که مهم‌تر یا پیچیده‌تر بوده. با این وجود هیچ مطلب لازمی از قلم نیفتاده و کتاب از حیث محتوا کامل است.

آنچه در کتاب کلید وبلاگ می‌آموزید:

- معرفی وبلاگ به موتور‌های جستجو
- آشنایی با بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ
- ثبت وبلاگ، نوشتن یادداشت، اضافه کردن عکس فیلم، لینک

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: بلاگفا
فصل دوم: میهن بلاگ
فصل سوم: پرشین بلاگ
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید وبلاگ: سرویس‌های بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات87
زبانفارسی
شابک978-600-5656-77-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلید وبلاگ: سرویس‌های بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ

برای دریافت کتاب کلید وبلاگ: سرویس‌های بلاگفا، میهن بلاگ، پرشین بلاگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.