معرفی و دانلود کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان

عکس جلد کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان

کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان داستان زنبور‌هایی است که در جنگلی سرسبز به درست کردن شهد عسل مشغول‌اند، آن‌ها باید مراقب حیوانات گرسنه باشند تا به کندوی عسل‌شان حمله نکنند.

موضوع کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان (Guardian bee) چیست؟

داستان کتاب زنبور نگهبان داستان زنبورهایی است که هر روز شهد عسل خوشمزه‌ای درست می‌کنند، زنبورهای نگهبان هم به نگهبانی از کندوها مشغول‌اند، روزی زنبور کوچولو نگهبان کندوها می‌شود اما خرسی گرسنه به کندو حمله می‌کند. زنبورهای نگهبان شروع به نیش زدن خرس می‌کنند اما او به قدری گرسنه بود که با دست زنبورها را پس می‌زد، با وجود تلاش زنبور‌های نگهبان خرس یک شیشه از کندوی عسل بر‌می‌دارد و با خوشحالی می‌رود تا عسل بخورد، زنبور کوچولو از این که نتوانسته بود نگهبان خوبی برای عسل‌ها باشد شروع به گریه کرد...

کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان برای چه کسانی مناسب است؟

داستان زنبور نگهبان مناسب کودکان دبستانی است. این داستان به کودکان می‌آموزد که هرگز دست از تلاش برندارند و برای چیزهایی که از دست می‌دهند غمگین نباشند و همیشه در زندگی امید داشته باشند و یاد بگیرند چگونه با یکدیگر همکاری کنند.

در بخشی از کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان می‌خوانیم:

زنبور کوچولو به کمک دوستانش شروع به جمع آوری گل‌ها کرد و خیلی زود شاد و سرحال شد. زنبور کوچولو فهمیده بود هیچوقت نباید امیدش را از دست بدهد و همیشه باید به تلاشش ادامه دهد. او دیگر برای چیزهایی که از دست می‌داد، غمگین نمی‌شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کودک سالم: زنبور نگهبان
مترجمناهید رحیمی
ناشر چاپیانتشارات دادجو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-622-6210-33-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان

برای دریافت کتاب کودک سالم: زنبور نگهبان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.