معرفی و دانلود کتاب کودکستان

عکس جلد کتاب کودکستان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کودکستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کودکستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کودکستان

کتاب کودکستان نوشته پل باتل، از مجموعه بهترین کتابخانه آموزشی من، قصه پسربچه‌ای را به تصویر می‌کشد که به مهدکودک می‌رود و در آنجا با دوستانش به کارهای مختلفی مشغول می‌شود.

موضوع کتاب کودکستان (La creche) چیست؟

پل باتل (Paule Battault) در اثر خود، داستان ایدریسا پسر کوچکی را روایت می‌کند که در مهدکودک اتفاق‌های جالبی برایش رخ می‌دهد و همراه دوستانش به بازی و سرگرمی می‌پردازد تا زمان رفتن فرا برسد.

90 درصد شخصیت تمام عمر فرزندان شما در همان چند سال اول زندگی‌شان شکل می‌گیرد. همین باعث اهمیت توجه ویژه به آموزش و رشد ذهنی کودکان در این دوره می‌شود.

همان‌طور که تا 4 سالگی تغذیه غذایی کودکان بسیار اهمیت دارد، تغذیه فکری و آموزش آن‌ها هم اهمیت فراوانی دارد و باعث یک عمر موفقیت و خوشبختی آن‌ها می‌شود.

کتاب یکی از بهترین ابزارها برای یادگیری آن‌هاست. مجموعه بهترین کتابخانه آموزشی من با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزش به کودکان تولید شده است که می‌تواند در راه رشد فکری و ذهنی آن‌ها بسیار مؤثر باشد.

کتاب کودکستان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 1 تا 4 سال بسیار آموزنده و جالب است و به بچه‌ها می‌گوید که در مهدکودک چه کارهای هیجان‌انگیزی می‌توانند انجام دهند. این اثر می‌تواند کمکی باشد تا کودکان از مهدکودک نترسند و آن را دوست داشته باشند.

در بخشی از کتاب کودکستان می‌خوانیم:

حالا همه بچه‌ها دارند توی حیاط مهدکودک با هم بازی می‌کنند. اوممم، من خوشحال نیستم!

کلوهه نمی‌خواهد دوچرخه‌اش را به من بدهد که سوار بشوم. لیزا به من می‌گوید که بروم توی ماشین آنجل بشینم و با او بازی کنم. آخ‌جان!

او که دارد با لیزا حرف می‌زند، چه کسی است؟ اون بابا است! وقت رفتن به خانه است. پیش از رفتن، لیزا دارد با بابایم درباره کارهایی که امروز توی مهدکودک انجام دادیم، صحبت می‌کند. کی امروز بچه خوبی بود؟ خب معلوم است؛ من! خداحافظ لیزا! خداحافظ آنجل! فردا می‌بینم‌تان!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کودکستان
نویسنده
مترجممحمدجواد مصطفوی
ناشر چاپیانتشارات اعجاز علم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-7839-64-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کودکستان

راز زارع
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
سلام... مجموعه جالبی است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کودکستان

برای دریافت کتاب کودکستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.