معرفی و دانلود کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها

عکس جلد کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها
قیمت:
۱۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها

کودکان پیش‌دبستانی با استفاده از کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها نوشته‌ی محسن صدیقی مشکنانی، می‌توانند مفاهیمی چون طبقه‌بندی، تفاوت‌های ظاهری، ارتباط بین اشیا و جانوران مختلف و... را یاد بگیرند. این کتاب برای سرگرمی و آموزش آن‌ها به طور هم‌زمان، مناسب و کاربردی است.

درباره کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها:

شناسایی و تشخیص نشانه‌های مختلف در چهره افراد و محیط اطراف از جمله مهارت‌های اساسی و بنیادی است که همه افراد در هر شرایطی فارغ از سن، جنس، شغل، تحصیلات و محل زندگی به آن نیاز دارند.

کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها سومین جلد از مجموعه مهارت‌های بنیادی است. در هر صفحه از کتاب چهار عکس وجود دارد و پرسشی درباره حس و حالت‌های مختلف بدن و صورت آن‌ها مطرح شده است. هنگام مطالعه این کتاب برای کودک خود بسته به سلیقه و نظرتان و وسایلی که در دسترس است، مهیا کنید و درباره تفاوت‌ها و شباهت‌های بین اشکال مختلف با کودکان گفت‌وگو کنید. هنگام خواندن کتاب از آن‌ها بخواهید برای پاسخ‌هایی که به پرسش‌ها می‌دهند، دلیل بیاورند و پاسخ‌ها و استدلال‌های صحیح و منحصربه‌فرد کودکتان را تشویق کنید.

کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تقویت مهارت‌های کودکان 4 سال به بالا کاربرد دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها
نویسنده
ناشر چاپینشر ممد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-997865-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها

الهه شاهین
۱۴۰۲/۲/۱۸
کتاب بسیار خوب برای شناخت احساسات در کودکان
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها

برای دریافت کتاب کی؟ از کجا فهمیدی؟ مهارت تشخیص نشانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.