معرفی و دانلود کتاب حق داری غمگین باشی

عکس جلد کتاب حق داری غمگین باشی
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حق داری غمگین باشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حق داری غمگین باشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حق داری غمگین باشی

کتاب حق داری غمگین باشی به قلم مایکلین ماندی، با نگاهی تسلی‌بخش، واقع‌گرایانه و آکنده از نکات مثبت به یاری کودکان در دوران غم و اندوه می‌شتابد.

لازم نیست کارشناس باشید تا بتوانید به کودکی که با غم از دست دادن عزیزی رو به رو شده است، کمک کنید. عشق و توجه شما تأثیر بسیاری خواهد داشت. هرچند که این واقعه ممکن است اولین تجربۀ کودک از مرگ باشد، ولی بزرگسالان بر خلاف کودکان تجربۀ غلبه بر اندوه فقدان‌هایی را در گذشته با خود دارند. این بصیرت که با مصائب فراوان به دست آمده، می‌تواند به شما کمک کند، موهبت برخورد صحیح با اندوه ناشی از مرگ را به کودک ارزانی کنید.

کودکی که با غم از دست دادن عزیزی رو به رو شده است، نیازمند آن است که بداند دنیا هنوز جای امنی است. زندگی شیرین است و قلب‌های مجروح روزی التیام می‌یابند. می‌توانید برایش توضیح دهید که اندوه و ماتم و احساساتی که برانگیخته می‌شود، واکنش‌هایی طبیعی به این فقدان است. لازم است او را مطمئن کنید که همچنان در امان است و حتی او را بیشتر از قبل دوست دارید و همیشه از او مراقبت می‌کنید. باید او را تشویق کنید که غم و اندوهش را با در میان گذاشتن احساسات و خاطراتش با کسانی که به آن‌ها اطمینان دارد، از خود دور کند. باید او را متوجه کنید که برای رها شدن از درد و غم، زمان لازم است اما بالاخره روزی می‌رسد که دیگر چندان از این مصیبت، رنج نمی‌کشد.

موضوع کتاب حق داری غمگین باشی چیست؟

این کتاب پنجمین جلد از مجموعه‌‌ی مهارت‌های زندگی است که به موضوعات و مسائل اساسی و مهمی که ممکن است در دوره‌ی کودکی برای‌ کودکان رخ دهد، پرداخته است.

کتاب حق داری غمگین باشی مناسب چه کسانی است؟

مایکلین ماندی (Michaelene Mundy) که یک مشاور در اجتماع و مدرسه است، کتاب حق داری غمگین باشی (Sad Isn't Bad) را برای کودکان دبستانی که با غم و اندوه مواجه شده‌اند به رشته تحریر در آورده است، تا به آن‌ها کمک کند به شایستگی از عهدۀ این مشکل برآیند.

همچنین این کتاب برای بزرگ‌ترها نیز کاربردی و مفید است و کمک می‌کند تا کودکان را راهنمایی کنند تا به شکلی درست با غم و اندوهشان رو به رو شوند و به شیو‌ه‌ای صحیح رشد کنند.

در بخشی از کتاب حق داری غمگین باشی می‌خوانیم:

برای اینکه بعد از مرگ کسی که دوستش داشتی، دوباره حالت بهتر شود، زمان لازم است. به قلبت فرصت بده تا زخمش را التیام ببخشد. یک روز، شاید هم خیلی زود، حالت بهتر می‌شود. غصه و ناراحتی چندان طول نمی‌کشد. تو هیچ‌وقت کسی را که دوستش داشتی، فراموش نخواهی کرد، کسی را که همیشه جای مخصوصی در قلبت خواهد داشت. اما وقتی به او فکر می‌کنی، به چیزهای خوب و لحظه‌های شادی که با هم داشتید، فکر خواهی کرد.

فهرست مطالب کتاب

عیبی ندارد گریه کنی
پرسش‌هایت را پیش خودت نگه ‌ندار!
تقصیر تو نیست
احساساتت را با یک نفر در میان بگذار!
کسی که دوستش داشتی الآن کجاست؟
مطمئن باش مواظبت هستند!
بیشتر چیزها همانطور مثل قبل باقی می‌ماند
بعضی چیزها تغییر می‌کنند
شاید حسابی گیج شوی
از یک نفر کمک بخواه!
خانواده‌ات را در آغوش بگیر!
کسی که دوستش داشتی، یک دوست بی‌نظیر است
او را به خاطر بسپار!
به خودت فرصت بده!
سخنی با بزرگترها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حق داری غمگین باشی
نویسنده
مترجممریم رزاقی مقدم، سپیده خلیلی
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-964-12-1020-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حق داری غمگین باشی

مهنا آستان
۱۴۰۰/۳/۱۹
این کتاب رو به افرادی که عزیز خود را از دست داده‌اند معرفی میکنم
فاطمه خوبروی
۱۴۰۱/۸/۱۹
برای کمک به کودکی که دچار سوگ شده قابل استفاده هست.
منیره رستمی زاده
۱۴۰۱/۴/۲۱
خیلی خوبه برای کمک به درمان سوگ در کودکان
الهه بارکزی
۱۳۹۹/۷/۲۴
عالی و خیلی خوب خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب حق داری غمگین باشی

برای دریافت کتاب حق داری غمگین باشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.