معرفی و دانلود کتاب کی دلمو دزدیده؟!

عکس جلد کتاب کی دلمو دزدیده؟!
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کی دلمو دزدیده؟! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کی دلمو دزدیده؟! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کی دلمو دزدیده؟!

کتاب کی دلمو دزدیده؟! به قلم النا شریفی از مجموعه کتاب‌های انجمن گوگولی‌ها، نکات آموزنده‌ای را در قالب داستان‌هایی تخیلی به کودکان گروه سنی (ب) آموزش می‌دهد.

این کتاب راجع به چند دوست با نام‌های آیلین، کراسبو و برفک است که با هم به یک مراسم پاستیل خوری دعوت می‌شوند.

زمانیکه النا شریفی کلاس دوم ابتدایی بود معلمش برایش نوشت: نویسنده کوچولو مطمئنم آینده روشنی خواهی داشت.» او چهار ساله بود که یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کرد و موفق به دریافت مدارکی در این زمینه گردید. سپس 6 سال بدون وقفه پیانو را آموخت. وی در ادامه، دوره کامل محاسبات ذهنی ریاضیات پیشرفته را گذراند. او موفق به دریافت رتبه برتر جشنواره علمی کشوری هم شده است.

النای 11 ساله فراتر از سنش فکر می‌کند. او همواره می‌گوید: «به دنبال رؤیاهایت باش شاید آن‌ها را جایی پیدا کنی که انتظارش را نداری»

در بخشی از کتاب کی دلمو دزدیده؟! می‌خوانیم:

کراسبو و برفک نگاهی به هم و بعد به کاکائوها انداختند، برایشان جالب بود که دارند به کارخانه شکلات‌سازی می‌روند آن هم در یک جعبه. آیلین گفت: «بچه‌ها اونجا خیلی باحاله. البته فکر می‌کنم! چون دختر داییم النا بعضی وقتا با داییم میره سر کارش می‌گه جای خیلی باحالیه الانم می‌ریم خونشون از اونجا با هم می‌ریم، چون من راه رو بلد نیستم. بزن بریم... هوهو... چی چی... بعد هم با تمام سرعت پا زد. اگر دل داشت دلش هوری می‌ریخت پایین.

با دوچرخه در سرازیری خیلی تند می‌رفت، ولی دل نداشت که بترسد برای همین با خیال راحت نشسته بود پشت دوچرخه و رکاب می‌زد. ولی کراسبو و برفک جیغشان در آمده بود. آیلین گفت: «چقدر جیغ می‌زنین؟! بسه دیگه! یوووووووهواء برفک حالت تهوع گرفت و یک عالم بستنی از دهانش ریخت بیرون...

کراسبو همان طور که بستنی‌ها را لیس میزد گفت: «خوش مزه اس!» و سؤال کرد «و آیلین نرسیدیم؟» آیلین گفت: «پنج دقیقه دیگه می‌رسیم.» وقتی رسیدند آیلین در زد و النا در را باز کرد. النا دختری با موهای حالت‌دار مشکی و پوستی سفید بود. آیلین ماجرا را تعریف کرد. بعد النا رفت تا آماده شود. او دامنی بنفش با بلوری زرد پوشیده بود و طبق معمول بامزه به نظر می‌رسید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کی دلمو دزدیده؟!
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-9870-12-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کی دلمو دزدیده؟!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کی دلمو دزدیده؟!

برای دریافت کتاب کی دلمو دزدیده؟! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.